دانستنی ها

آشنایی با اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت

اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت

هر بازار کاری برای خود اصطلاحات پرکاربردی دارد ، هر مارک تجاری نیز واژه هایی را برای توصیف محصولات اش انتخاب می کند در این بخش شما را با معانی و اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت آشنا می کنیم با بیبی لوکس همراه باشید.

برند سیسمونی اونت

فیلیپس اونت یک شرکت معتبر و شناخته شده در کشور انگلیس است که در سال ۱۹۳۶ تأسیس شد. این شرکت در ابتدا Cannon Rubber نام داشت و بعدا به اونت تغییر نام داد. مهم‌ترین محصولات تولیدی توسط این شرکت محصولات مناسب برای مراقبت از کودک و مادر است. علاوه بر آن محصولاتی مانند شیشه شیر و وسایل اولیه نوزاد را تولید می‌کنند.

موفقیت‌های بسیار چشمگیر برند سیسمونی اونت در دنیا و محصولات با کیفیت تولیدی توسط این برند باعث شد تا در سال ۲۰۰۶ کمپانی فیلیپس این برنر را خریداری کند. فیلیپس از شرکت‌های بسیار مطرح در زمینه تولید محصولات با کیفیت است و ترکیب آن با برند اونت باعث پیدایش محصولاتی با کیفیتی بسیار برتر شد. این کمپانی نیز به فیلیپس اونت تغییر نام داد.

محصولات تولیدی برند سیسمونی اونت

برند اونت محصولات بسیار با کیفیتی در زمینه مراقبت از کودک تولید می‌کند. این محصولا کیفیت و طراحی بسیار منحصر به فرد و فوق العاده‌ای دارند و در تمام دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. تعدادی از محصولات تولیدی این شرکت در ادامه معرفی شده‌اند:

  • شیشه شیرهای ضد نفخ
  • سرشیشه‌های کاملا مشابه سینه مادر نمونه‌های عادی
  • شیردوش‌های دستی و برقی
  • انواع لوازم موردنیاز شیردهی
  • پستانک‌های ارتودنسی
  • لیوان کودک در شکل‌ها و طراحی‌های متنوع
  • طراحی و تولید انواع ظروف غذاخوری
  • لوازم مراقبت از کودک
  • غذاساز
  • گرمکن شیشه شیر
  • و بسیاری از لوازم و محصولات مورد نیاز کودک

ویژگی‌های محصولات اونت

برند بین المللی اونت با طراحی‌ها و ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد محصولاتی بی نظیر تولید می‌کند. کیفیت و ویژگی‌های خاص محصولات تولید شده توسط این برند در دنیا زبانزد است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کمپانی توجه به جزئیات محصولات تولید شده است. گاهی اوقات از نظر بسیاری از خریداران جزئیات کار به چشم نمی‌آید، اما هنگامی که مادر یا کودک از وسیله‌ای استفاده می‌کنند، طراحی دقیق باعث راحتی استفاده می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی برند سیسمونی اونت تمرکز بر محصولات تولیدی خود است و به هیچ عنوان طیف محصولات تولیدی را بدون حساب و کتاب گسترده نمی‌کنند. طراحی و تولید محصولات خاص و با کیفیت بالا این برند را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز کرده است.

طراحی و ویژگی‌های محصولات اونت باعث شده این برند در دنیا جزء ۳ برند برتر شناخته شود. در برخی رتبه بندی‌ها این برند جایگاه اول را کسب کرده است. رتبه کسب شده هم از نظر استانداردهای بین المللی و هم رضایت مادران حاصل شده است.

اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت

آشنایی با اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت

نچرال اونت

Natural را طبیعی هم می گوییم یکی از پرکاربردترین واژه هایی که در محصولات فیلیپس اونت با آن روبرو هستیم عبارت نچرال است

این کلمه به شیشه شیر های اونت که دارای سر شیشه ای پهن گلبرگی شبیه سینه مادر دارند اطلاق می شود که محبوب ترین و پرفروش ترین شیشه شیرهای فیلیپس هم هستند

پس نچرال یا معادل فارسی اش طبیعی یعنی محصولاتی شبیه سینه مادر که اشاره ای ست به شبیه سازی شیر خوردن طبیعی کودک از سینه مادر که سر این شیشه شیرها بدین منظور طراحی شده است .

اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت : Ultrasoft

التراسافت واژه ای ست که اخیرا به دایره لغات شرکت فیلیپس اونت افزوده شده است این کلمه در دو محصول کاربرد دارد یکی پستانک و دیگری سر شیشه شیر نچرال.

بطورکلی التراسافت یعنی خیلی نرم پس چند مدل سرشیشه (سری های شماره ۰/۱/۲/۳ از این نوع هستند ( که بین مشتریان به شیاردار هم شناخته میشوند ) یعنی بافت نوکشان که در دهان بچه قرار می گیرد خیلی نرم و ابریشمی است ولی شماره های ۴/جریان متغیر/غذای غلیظ التراسافت نیستند یعنی خیلی نرم نیستند چون برای ماه های بالاتر بوده که بچه احتمالا” دیگر دندان درآورده پس بهتر است سر شیشه اش دیگر خیلی نرم نباشد) . پستانک های جدیدی که با این نام تولید می شوند ساختار کلی مشابه قبل دارند فقط جنس شان نرم تر شده است مثلا حتی بدنه پستانک هم نرم گردیده است ، درپوش هم ندارند بجایش همراه با باکس استریل و نگهداشت هستند.

پستانک ۰-۶ ماه اولترا ایرطرح آی لاو ماما اونت Avent

Free BPA

طبق استانداردهای جهانی محصولات کودک باید عاری از این ماده باشند.

در محصولات اونت این مهم بخوبی رعایت شده است بطوریکه در محصولات مهم مثل شیشه شیر و پستانک روی بسته بندی هم واژه ۰% bpa برایتان قید گردیده است . یک سوالی که برخی مشتریان در خصوص استریل پستانک یا شیشه شیر اونت دارند برای جوشاندن شیشه های طلقی (پلاستیکی-پلی پروپیلن) فیلیپس یا پستانک هایش هست که باید بگوئیم این مورد بدون اشکال است و حتی در دفترچه قید شده که استریل بخصوص پیش از اولین مرتبه استفاده حتما” انجام شود . در دسترس ترین روش همان انداختن بیش از ۵دقیقه ای در آب در حال جوش است ( مرکز ظرف باشند) البته امروزه در بازار وسایل سیسمونی دستگاه های استریل متنوعی وجود دارند که براحتی بصورت مطمئن وسایل نوزاد را استریل میکنند.

Ultra Air در پستانک avent

همانطور که می دانید در میان محصولات اونت پستانک جایگاه ویژه ای دارد و میتوانیم این شرکت را بهترین سازنده پستانک نوزاد در دنیا برشماریم به گواه رضایت بینظیر مشتریان از این محصول Avent . جدیدترین نسل پستانک فیلیپس با نام الترا ایر شناخته می شود که جدا از ویژگی های چشمگیری نظیر سرپستونکی بادامی شکل ارتدنسی سیلیکونی و طراحی دلفریب با رنگ و لعاب های جذاب به این موضوع اشاره دارد که این محصول می تواند هوارسانی بی نظیری به پوست کودک داشته باشد به پوست لطیفی که بدلیل بافت ظریفتر بودنش نیاز به راحتی و تنفس مناسبتری دارد و این پستونک التراایر با حفره های بزرگ روی بدنه این مهم را برآورده می کند .

پستانک ارتودنسی اولترا ایر۶-۱۸ ماه طرح پنگوئن اونت Avent

اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت : کامفورت

همانطور که می دانید معنی آن راحتی می باشد . این لغت را فیلیپس اونت برای شیر دوش برقی و دستی خود بکار می برد که اشاره به حس رضایت و راحت بودن مادر حین عملکرد این شیردوش دارد که ناشی از سرسینه ای بسیار لطیف از جنس سیلیکون و پمپی موثر در مکش مناسب شیر است یعنی نیازی به خم شدن رو به جلو حین شیردوشی نیست و میتوانید راحت روی مبل بشینید . کیفیت ساخت بالای این محصول هم همان چیزی ست که از این شرکت انتظار داریم . حتی برخی مشتریان شیر دوش برقی اونت را با این نام می شناسند

اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت : ارتودنسی

بیشترین جایی که این واژه را در میان محصولات اونت می شنوید در بخش پستونک هاست . این مژده را به شما می دهیم که همه پستانکهای avent ارتودنسی هستند یعنی همگام با رشد طبیعی دهان نوزاد و اکثرشان بادامی شکل اند بجز مدل تمام سیلیکونی سرانگشتی که یک پستانک متمایز متفاوت نسبت به بقیه مدلهاست .

بعضی خانواده ها فکر می کنند که ارتودنسی بودن پستانک برای آنهایی ست که شکل سری عجیب و غریب رو به بالا دارند در صورتیکه همانطور که گفتیم این واژه یعنی اینکه برای رشد طبیعی بخشهایی درونی دندان کودک مزاحمت ایجاد نکند

هیچ کدام از سرشیشه شیرهای philips ارتودنسی نیستند آنها باید ضدنفخ و شبیه سینه مادر باشند . در سایر برندهای معروف هم بدین گونه است . پس این ویژگی در پستونک ها که زمان زیادی در دهان کودک هستند بکار می رود .

گلس یا شیشه ای یا پیرکس

به شیشه شیر های دارای جنس بدنه شیشه ای avent به اختصار گلس می گوئیم که دو سایز ۱۲۰ و ۲۴۰ دارند البته در بین مشتریان بیشتر با نام پیرکس معروف هستند . این مدلها دوام طولانی تری دارند به نسبت انواع طلقی و برای استریل و شستشوی مداوم مطمئن تر هستند اما خوب این شیشه شیر اونت خیلی سنگین تر از مدل مشابه پلاستیکی است و بخاطر جنس اش این موضوع اجتناب ناپذیر هست توصیه می شود که این شیشه ها را حتما با کاور تهیه کنید تا در صورت افتادن های شدید از شکستگی جلوگیری شود . البته کاور مخصوص فیلیپس اونت زیبایی ظاهری به محصول داده و عایق دمایی نیز هست .

اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت : آنتی کولیک در شیشه شیر

این خاصیت هم یک ویژگی خیلی مهم و مورد انتظار مصرف کنندگان از یک شیشه شیر خوب مثل اونت است که خاصیت آنتی کولیک بودن را داشته باشید همانطور که پیش از این در مدلهای کلاسیک و کلاسیک پلاس سالها بوده و هم اکنون در نچرال فیلیپس نیز بصورت سوپاپ در سرشیشه تعبیه شده است . یعنی همانطور که در تصویر زیر می بینید این سوپاپ موجود روی لبه پایینی سر شیشه وظیفه هدایت هوا به ته شیشه شیر بجای مخلوط شدن با شیر و ورود به دهان کودک را برعهده دارد .

حالا نیز نام جدیدترین شیشه شیر اونت است که به شکل مدل کلاسیک پلاس است اما سوپاپی منحصربفرد و مبتکرانه سبز رنگ از سوی philips داخل بدنه گنجانده شده است که عملکرد ضدنفخ بودن را بطور چشمگیری به نسبت گذشته بهبود داده است .

پس آنتی کولیک بودن هم ویژگی شیشه نوزاد است ، هم نام یک دسته از شیشه شیرهای avent جدید نیز می باشد . ویژگی ضدنفخ بودن در شیشه های جدید فیلیپس که نام آنتی کولیک دارند بسیار قویتر از مدل نچرال avent است .

اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت

سیلیکون برای پستانک یا سر شیشه شیر نچرال

ماده ای بسیار مهم در صنعت وسایل سیسمونی که philips avent یکی از بهترین سازندگانش می باشد . سیلیکون در سرشیشه و پستانک مهمترین بخش است . هم چنین در شیردوش برقی و دستی محبوب avent که برای بعضی از مادران در دوران شیر دهی ابزار خیلی مهمی به شمار می رود بخش مهم و خیلی خوب طراحی شده شیر دوش یعنی بالشتک سینه از سیلیکون خیلی مخصوصی هست . در چند سال اخیر سیلیکون مورد استفاده در محصولات اونت بافتی ابریشمی تر یعنی نرمتر پیدا کرده است که در سر شیشه و پستانک های جدید قابل لمس است

قطره

این اصطلاح در خصوص سرشیشه و بطور کلی شیشه شیر اونت بکار می رود و میزان خروجی شیر از سری را مشخص می کند . یک اشتباه رایج میان مشتریان یکسان دانستن سوراخ و قطره در سرشیشه اونت است که تلقی نادرستی است . بگذارید با مثال بگوئیم : سری شماره ۰ و ۱ و ۲ نچرال هر سه یک سوراخه هستند اما اولی نیم قطره دومی یک قطره و سومی دو قطره است .

پس قطره معیاری برای میزان خروجی شیر است و الزاما” با تعداد سوراخ نوک یکسان نیست . شما بهتر است به شماره سر شیشه توجه کنید و متناسب با رشد بچه و نیاز به خروجی بیشتر از شیش شیر اونت او ، یک شماره بالاتر را خریداری و نصب کنید . بازه های سنی هم که خود فیلیپس اونت برای استفاده از شماره ها گفته یک محدوده میانگین است و قرار نیست برای همه کودکان صدق کند چون بچه ها با جثه های مختلف متولد می شود و وزن گیری متفاوتی هم از هم خواهند داشت .

اصطلاحات پرکاربرد محصولات فیلیپس اونت : جریان آزاد

برای پستانک های نسل قبلی avent که بعد از مدل کلاسیک به بازار آمدند بکار برده می شد . در این مدل روی بدنه جلویی نسبت به مدل کلاسیک حفره های بیشتری تعبیه شده بود تا به تنفس پذیری پوست لطیف نوزاد طی ساعات طولانی استفاده کمک کند سوراخ های ۶ گانه ای که بوضوح روی بخش جلویی به چشم می خورند . این ویژگی یعنی هوارسانی بعدها در مدل بعدی یعنی التراسافت بکار گرفته شد و در مدل بعدترش یعنی التراایر به بلوغ رسید بطوریکه اسم محصول هم به همین بیشترین هوارسانی اشاره دارد. سایزهایی که برای این نوع پستونک و کلاسیک ها موجود بود شامل ۰-۶ / ۶-۱۸ و بالای ۱۸ ماه می شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید