دانستنی ها

برند های برتر دستمال مرطوب کودک

برند های برتر دستمال مرطوب کودک

برند های برتر دستمال مرطوب کودک : بهترین دستمال مرطوب نوزاد ، محصولی است که فاقد مواد مضر و حساسیت‌زا برای کودکان باشد و استفاده از آن باعث بروز عوارض پوستی نشود. امروزه برندهای داخلی و خارجی زیادی به تولید انواع دستمال مرطوب بچه گانه می‌پردازند که هر کدام از آن‌ها، ویژگی‌های خاصی دارند.

در ادامه این مطلب چند نمونه از بهترین برندهای عرضه کننده این محصول را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم و درباره خصوصیات آن‌ها توضیح می‌دهیم. پیشنهاد می‌کنیم با بیبی لوکس همراه باشید.

دستمال مرطوب چیست؟

دستمال مرطوب، که به آن حوله مرطوب یا دستمال ضدعفونی کننده نیز گفته می‌شود، تکه‌های کوچک کاغذی و یا پارچه‌ای است؛ که پیش از مصرف، مرطوب شده‌اند و برای راحتی بیشتر مصرف کننده، اغلب به شکل تا شده و به صورت جداگانه، بسته بندی می‌شوند.

این دستمال عمدتاً برای تمیز و ضد عفونی کردن استفاده می‌شود.

دستمال‌های مرطوب می‌توانند از جنس کاغذ، بافت یا حتی پارچه بدون بافت باشد. البته گفتنی‌ست این نوع پاک کننده برای پاک کردن آلودگی یا مایعات باید به آرامی روی سطح مالیده شود.

مصرف کنندگان توقع دارند این دستمال قابلیت مناسبی برای جذب، حفظ یا پاک کردن گرد و غبار یا مایعات داشته باشد. یکی از مزایای اصلی این دستمال راحتی کار با آن است.

به دلیل پاک کنندگی سریع‌تر و آسان‌تر، این محصول گزینه بهتری نسبت به دیگر محصولات مانند مایعات تمیز کننده و دستمال پارچه‌ای یا حوله کاغذی، برای تمیز کردن است.

دستمال‌های مرطوب بیشتر از پارچه‌های بافته نشده “non-woven” (مشابه آنچه در ورق‌های خشک کن استفاده می‌شود)، ساخته می‌شوند.

در ادامه این پارچه‌ها با محلول آب و مواد پاک کننده ملایم، مانند ایزوپروپیل الکل اشباع می‌شوند. به علاوه برای نرمی بیشتر، خاصیت مرطوب‌کنندگی و همچنین داشتن رایحه‌ای مطلوب، به آن لوسیون و نرم‌کننده نیز افزوده می‌شود. در نهایت محصول نهایی به شکل تا شده، درون بست‌بندی قرار می‌گیرد.

برند های برتر دستمال مرطوب کودک

مزایای استفاده از دستمال مرطوب

نوزادان نسبت به بزرگسالان و حتی کودکان از پوست حساس تری برخوردار می باشند که پس از تولد باید مراقبت های پوستی در نوزاد را آغاز کنید.
استفاده از دستمال مرطوب دارای مزایای بسیار زیادی برای نوزاد و حتی والدین او می باشد که برخی از مزایای استفاده از آن به شرح زیر می باشد:

  1. از بروز حساسیت جلوگیری می کند.
  2. به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده ای که دارد از به وجود آمدن بیماری های پوستی در نوزاد جلوگیری می کند.
  3. دارای مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد.
  4. از مواد مغذی و ضد حساسیت می توانیم به ویتامین E یا عصاره ی گیاه بابونه اشاره کنیم.
  5. استفاده ی آسان در هر زمان

خوب است بدانید در آب های شهری از مواد افزودنی نظیر کلر استفاده می شود که ممکن است برای برخی نوزادان حساسیت زا بوده
و موجب التهاب شود که شما می توانید به جای آب از دستمال مرطوب برای تمیز کردن نوزاد استفاده کنید.

صرفه جویی در زمان

برخی از والدین به دلیل مشغله ی فراوان، زمان زیادی برای شست و شوی مداوم در زمان تعویض پوشک کودک ندارند و همچنین ممکن است در برخی مکان ها امکان تنظیم دمای آب وجود نداشته یا بسیار وقت گیر باشد و اینجاست که می توانید از دستمال مرطوب مناسب نوزاد استفاده کنید.

معایب استفاده از دستمال مرطوب نوزاد

دستمال مرطوب به دلیل لطافت و بوی خوب، طرفداران بسیار زیادی دارد اما خوب است بدانید استفاده ی مداوم، طولانی مدت و بی رویه از دستمال مرطوب به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی و همچنین انواع اسانس های خوش بو کننده موجب ایجاد حساسیت در پوست و حتی باعث اختلالات تنفسی در کودک می شود.
بنابراین بهتر است از دستمال مرطوب استاندارد استفاده کنید. ممکن است شما در برخی مکان ها برای شست و شوی نوزاد به آب دسترسی نداشته باشید. اما باید در نظر داشته باشید که استفاده ی بی رویه برای تمیز کردن نوزاد می تواند باعث بروز حساسیت و خشکی پوست در نوزاد شود.

راهنمای خرید دستمال مرطوب نوزاد

والدین باید از پوست حساس نوزادان محافظت کنند بنابراین بهتر است پیش از خرید دستمال مرطوب نوزاد به نکات زیر توجه کنند تا مشکلی برای پوست نوزاد رخ ندهد. همچنین توجه به موارد زیر موجب می شود شما یک دستمال مرطوب مناسب از نظر قیمت و اندازه خریداری نمایید.

به پارابن و دیگر مواد شیمیایی توجه کنید!

پارابن و برخی از مواد شیمیایی نظیر SLS، الکل و دیگر مواد صابونی موجب بروز حساسیت در کودک می شوند بنابراین پیش از خرید بهتر است به این مورد توجه کنید که دستمال مرطوب فاقد این مواد باشد.

فرمولاسیون های سازنده نظیر روغن، عطر و… را مورد نظر قرار دهید!

فرمولاسیون های سازنده در دستمال مرطوب بسیار حائز اهمیت می باشند و دستمال مرطوب های جدید، استاندارد و با کیفیت دنیا از فرمولاسیون های خاصی پیروی می کنند بنابراین بهتر است پیش از خرید به آن توجه کنید.

از فرمولاسیون های مناسب، می توانیم به مکمل های تقویت کننده ی پوست مانند ویتامین E، تسکین دهنده های پوست، نرم کننده پوست، عصاره های مختلف ضد حساسیت و ترمیم کننده مانند کالاندولا، بابونه و… اشاره کنیم. از دیگر مواد به کار رفته در دستمال مرطوب ها می توانیم مواد ضد سوزش و آنتی باکتریال را نام ببریم.

به کیفیت منسوجات توجه کنید!

دستمال مرطوب ترکیبی از منسوجات نبافته در کنار یکدیگر می باشد و کیفیت منسوجات در این وسیله ی بهداشتی بسیار مهم می باشد. بنابراین توجه کنید که کیفیت به اندازه ای خوب باشد تا والدین به هنگام استفاده از دستمال مرطوب حس خوبی داشته باشند.

بسته بندی فیزیکی دستمال مرطوب

دستمال مرطوب ها در بسته بندی های مختلف نظیر نایلونی و… در بازار وجود دارند که باید با توجه به تعداد مورد نظر، راحتی در استفاده، راحتی در جابه جایی و… به تهیه ی آن ها بپردازید.
به عنوان مثال برخی از دستمال مرطوب ها در بسته های نایلونی با درپوش برچسبی می باشند که پس از استفاده اگر درب آن را به دقت نبندید امکان خشک شدن دستمال وجود دارد.

به PH 5.5 دقت کنید!!!

PH در دستمال مرطوب اگر ۵.۵ باشد یعنی متعادل سازی در آن رعایت شده و در برابر باکتری ها و… از پوست نوزاد محافظت می کند
بنابراین یکی دیگر از مواردی که پیش از خرید باید به آن دقت کنید.

برند های برتر دستمال مرطوب کودک

بهترین مارک دستمال مرطوب نوزاد چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برندهای زیادی اقدام به تولید محصولات بهداشتی کودک کرده‌اند که در این بخش چند نمونه از بهترین مارک دستمال مرطوب نوزاد را معرفی می‌کنیم.

برند های برتر دستمال مرطوب کودک : دستمال مرطوب ۸۰ عددی بیبی سیل

دستمال مرطوب ۸۰ عددی بیبی سیل Babisil Baby Wipes Hand & Mouth یک محصول بی نظیر است که به والدین کمک می کند تا به راحتی و بهداشتی دست و دهان کودک خود را تمیز کنند. این دستمال ها به طور خاص برای استفاده در زمان هایی که کودکان با شستن دست ها خسته می شوند یا در مواقعی که قابلیت استفاده از آب و صابون محدود است، طراحی شده اند.

با داشتن ۸۰ عدد دستمال مرطوب در یک بسته، والدین می توانند به راحتی این دستمال ها را در خانه، در ماشین یا حتی در حمام عمومی حمل کنند. با فرمولاسیون خاص این دستمال ها، آنها به طور عمیق و حساس دست و دهان کودک را تمیز می کنند و از تحریک و التهاب پوست جلوگیری می کنند. همچنین، این دستمال ها دارای رایحه ملایمی هستند که برای حساسیت های پوست کودکان مناسب است. با استفاده از دستمال مرطوب ۸۰ عددی بیبی سیل، والدین می توانند به سادگی و بهداشتی دست و دهان کودک خود را تمیز کنند.

برند های برتر دستمال مرطوب کودک : دستمال مرطوب مدل SENSETIVE بسته ۱۰۰ عددی دافی

دستمال مرطوب کودک مدل SENSETIVE بسته ۱۰۰ عددی دافی با کیفیتی بی‌نظیر و منحصر به فرد عرضه می‌شود. این دستمال‌ها با توجه به حساسیت پوست حساس کودکان طراحی و تولید شده‌اند و دارای ترکیبات طبیعی و ملایمی هستند. با استفاده از این دستمال‌ها، به راحتی می‌توانید پوست حساس کودکان را تمیز نموده و همچنین از تحریک و التهاب آن جلوگیری کنید.

بسته‌بندی این دستمال‌ها نیز با دقت بسیار زیادی انجام شده است و بسته‌بندی هر عدد دستمال به صورت جداگانه انجام می‌شود تا بهترین محافظت را برای دستمال‌ها فراهم کند. این دستمال‌ها با قابلیت حمل آسان و کاربردی برای مسافرت‌ها و استفاده در هر زمان و مکانی عرضه می‌شوند. البته بسته‌بندی نیز به صورت همراه با یک سیستم بسته‌بندی قابل استفاده است تا دستمال‌ها پس از استفاده به راحتی بسته شده و خشک نشوند.برای خرید محصول به سایت بیبی لوکس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید