دانستنی ها

خرید برس شیشه شور فیلیپس اونت

خرید برس شیشه شور فیلیپس اونت

نوزادان و کودکان زیر یک سال بدن بسیار حساسی دارند و به همین دلیل بیشتر از بزرگسالان در معرض آلودگی‌های مختلف قرار می‌گیرند. از این رو رعایت بهداشت در مورد آن‌ها و لوازمی که برای آن‌ها استفاده می‌شود بسیار حائز اهمیت است. از جمله لوازمی که در طول روز چندین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد، شیشه شیر نوزاد بوده که لازم است پس از هر بار استفاده به طور کامل شسته و استریل شود. به این ترتیب از باقی ماندن ذرات شیر در شیشه و رشد باکتری و بروز عفونت جلوگیری می‌شود. برای شستن شیشه شیرها روش‌های مختلفی وجود دارد که آسان‌ترین آن‌ها استفاده از برس شیشه شور فیلیپس اونت است.

از آن‌جایی که کودکان و نوزادان نسبت به افراد بالغ بدن حساس‌تری دارند و در صورت قرارگیری در معرض آلودگی سریع‌تر دچار بیماری می‌شوند، لازم است که والدین بهداشت را در رابطه با آن‌ها بسیار بیشتر رعایت کنند. این رعایت بهداشت نه‌ تنها مربوط به تمیز کردن نوزاد و توجه به بهداشت غذای آن‌ها بوده، بلکه لوازم و ظروفی که برای نوزاد به کار گرفته می‌شود نیز باید به طور مداوم تمیز و استریل شود.

از جمله لوازمی که در طول روز چندین بار مورد استفاده نوزادان قرار می‌گیرد، شیشه شیر است. بنابراین رعایت بهداشت در مورد آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. علت این امر نیز آن است که باقی ماندن شیر در شیشه می‌تواند باعث رشد باکتری‌ها، بروز عفونت و ایجاد بیماری در بدن نوزاد گردد. برای شستن شیشه شیر نوزاد راه‌های مختلفی وجود دارد که بهترین و ساده‌ترین روش استفاده از شیشه شوی فیلیپس اونت موجود در بازار است. در این مقاله قصد داریم به بررسی این شیشه شورها پرداخته و تعدادی از بهترین نمونه‌های آن را معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید بهترین برس شیشه شور اونت برای کودک خود هستید، با لوکس بیبی همراه باشید.

خرید برس شیشه شور فیلیپس اونت

برس‌های شیشه شور دارای نمونه‌های مختلفی هستند و بسیاری از تولیدکنندگان محصولات نوزادی و سیسمونی نیز به تولید این برس‌ها پرداخته‌اند. از جمله برندهای مطرح تولیدکننده لوازم مورد نیاز کودک، می‌توان به برند فیلیپس اونت اشاره کرد که در بین محصولات خود، به تولید این برس‌های شیشه شور نیز پرداخته است.

این برس‌ها را می‌توان از فروشگاه‌های سیسمونی سطح شهر خریداری کرده و یا در سایت‌های مختلف ارائه‌دهنده محصولات مادر و کودک آن را جست‌وجو کرد. از جمله سایت‌های معتبری که در بین محصولات خود، انواع برس شیشه شوی فیلیپس اونت اورجینال و محصولات دیگر برندها را عرضه می‌کند می‌توان به سایت لوکس بیبی اشاره کرد.

 برس شیشه شور فیلیپس اونت

همانطور که گفتیم برند فیلیپس اونت یکی از برندهای مطرح تولیدکننده محصولات نوزادی است که به تولید انواع برس شیشه شور نوزاد نیز می‌پردازد. از جمله برس‌های شیشه شور اونت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برس شیشه شور اونت، دارای ابعاد ۲۰×۲×۲ سانتی‌متر بوده و وزنی در حدود ۲۰ گرم دارد. این برس از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده و برای شستن شیشه‌ها و سرشیشه‌هایی که تا ۳ ماهگی نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد مناسب است. سری خمیده این محصول سبب می‌شود تا شستن دیواره‌های شیشه شیر و قسمت‌هایی که دسترسی به آن مشکل است، به راحتی اتفاق بیفتد.

از دیگر برس‌های شیشه شوی فیلیپس اونت می‌توان به این مورد اشاره کرد که از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و یک درپوش نیز برای جلوگیری از آلوده شدن روی آن تعبیه شده است. این شیشه شوی دارای ابعاد ۲۰×۲×۲ سانتی‌متر بوده و وزنی در حدود ۲۰ گرم دارد. سری خمیده این شیشه شوی دسترسی به قسمت‌های مختلف شیشه شیر را ممکن می‌کند. لازم به ذکر است که از این شیشه شوی می‌توان تا ۳ ماهگی نوزاد استفاده کرد.

علاوه بر برس‌های تولید شده برای شستن شیشه شیر مانند شیشه شور اونت ، از روش‌های دیگری نیز می‌توان برای ضدعفونی کردن و شستن شیشه شیرها، در کنار برس‌های شیشه شوی استفاده کرد. برای شستن شیشه شیر می‌توان همراه با برس از شویندهای ضد عفونی‌کننده مخصوص نوزاد استفاده کرد. تفاوت شویندهای مخصوص نوزاد با دیگر شوینده‌ها در این است که این تمیزکننده‌ها فاقد مواد شیمیایی مضر هستند و از سولفات‌ها، تریکلوزان، مواد نگه‌دارنده، رنگ و عطرهای مختلف شیمیایی در آن‌ها استفاده نشده است. این مواد شوینده را علاوه بر استفاده همراه با برس شیشه شوی می‌توان برای شستن شیشه شیر در ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

به غیر از شستن شیشه شیر، گرم کردن آن نیز می‌تواند به ضدعفونی کردن و حذف آلودگی‌ها و میکروب‌های آن کمک کند. برای این امر می‌توان شیشه شیر را داخل ماکروویو قرار داد. البته لازم به ذکر است که این روش برای شیشه شیرهایی مناسب بوده که تمامی قسمت‌های آن قابلیت قرار دادن در ماکروویو را داشته باشند.

همچنین به واسطه اهمیت بالای ضدعفونی کردن لوازم و ظروف غذای نوزاد، دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده نیز ساخته شده‌اند که به استریل کردن ظروف با استفاده از بخار می‌پردازند. نکته که پس از استفاده از تمامی روش‌های بالا باید در نظر گرفته شود، خشک کردن شیشه شیر است. خشک کردن شیشه شیر با پارچه تمیز یا قرار دادن آن در قفسه ظروف برای خارج شدن آب و خشک شدن آن، در حذف میکروب‌ها و ضدعفونی شدن شیشه شیر موثر خواهد بود.

بهترین برس‌های شیر شوی موجود در بازار

شیشه شوی فیلیپس اونت کیفیت بالا و رضایت مطلوبی بین مادران داشته است. برندهای دیگری نیز هستند که در زمینه تولید محصولات مورد نیاز نوزاد و کودک فعالیت می‌کنند. در بین تولیدات این برندها نیز انواع برس شیشه شوی وجود دارد؛ برس شیشه شور رووکو rovco، برس شیشه و شیشه شوی ساندلایت sundelight، برس شیشه شوی دوکاره بی بی جم babyjem، برس شیشه شوی مانچکین Munchkin، برس شیشه شوی فرست یرز First Years، برس سر شیشه شور دکتر براون Dr Browns و … در حال حاضر بهترین شیشه شورهای موجود در بازار هستند.

 برس شیشه شور فیلیپس اونت

ضد عفونی کردن شیشه شیر کودک

نوزادان و کودکان زیر یک سال بدن بسیار حساسی دارند و به همین دلیل بیشتر از بزرگسالان در معرض آلودگی‌های مختلف قرار می‌گیرند. از این رو رعایت بهداشت در مورد آن‌ها و لوازمی که برای آن‌ها استفاده می‌شود بسیار حائز اهمیت است. از جمله لوازمی که در طول روز چندین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد، شیشه شیر نوزاد بوده که لازم است پس از هر بار استفاده به طور کامل شسته و استریل شود. به این ترتیب از باقی ماندن ذرات شیر در شیشه و رشد باکتری و بروز عفونت جلوگیری می‌شود.

برای شستن شیشه شیرها روش‌های مختلفی وجود دارد که آسان‌ترین آن‌ها استفاده از برس‌های شیشه شوی است. برس‌های شیشه شوی دارای نمونه‌های مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به برس شیشه شوی فیلیپس اونت اشاره کرد. در کنار استفاده از این برس‌ها، استفاده از شوینده‌های مخصوص نوزاد، استفاده از ماشین ظرفشویی، به کارگیری ماکروویو و… و سپس خشک کردن شیشه شیر می‌تواند در رفع آلودگی‌های آن موثر باشد.

شما از چه روشی برای ضد عفونی کردن شیشه شیر کودک استفاده می‌کنید؟ به نظرتان بهترین مارک شیشه شوی کدام است؟ آیا از شیشه شوی فیلیپس اونت استفاده کرده‌اید؟ به نظرات مهم‌ترین ویژگی برس‌های شیشه شور اونت چیست؟ چالش‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و سایر خوانندگان این متن بنویسید و اگر این مقاله برایتان مفید بود آن را برای دوستانتان بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید