دانستنی ها

راهنمای خرید ساک حمل نوزاد چیکو

ساك حمل نوزاد چیکو

برای خرید بهترین وسیله برای حمل و نقل نوزاد، به فروشگاه ساک حمل نوزاد چیکو در بیبی لوکس مراجعه کنید. ساک نوزاد حمل کننده، بهترین وسیله برای خواب و جابجا کردن نوزادان زیر یک سال می باشد. این ساک حمل نوزاد چیکو، ایتالیایی بوده و در سه رنگ قهوه ای، قرمز و سرمه ای در بیبی لوکس موجود است. در ادامه همراه ما باشید تا با ساک حمل نوزاد چیکو بیشتر آشنا شوید :

مدل های ساک حمل نوزاد:

ایمنی کودک شما حرف اول را می زند. هنگام انتخابساک حمل نوزاد که یکی از مطمئن ترین و کاربردی ترین روش های حمل نوزادان را به شما ارائه می دهد، باید جزئیات خاصی را در نظر گرفت. باید توجه داشته باشید که محصولی که انتخاب می کنید از مواد جامد و با کیفیت طراحی شده باشد. به خصوص دوام قسمت های آویز ساک بسیار مهم است.

بهتر است مدل‌هایی را ترجیح دهید که می‌توانند روی کالسکه نصب شوند، می‌توانید از نظر حمل نوزادتان راحت باشید. ست های کالسکه به عنوان مدل های قابل نصب روی کالسکه طراحی شده اند. مدل‌های تخت با محفظه‌های مخصوص به شما این مزیت را می‌دهند که بتوانید وسایل کودک خود را در یک کیف به جای حمل یک کیف پلاس حمل کنید. همچنین مهم است که محصولی که خریداری می کنید ساختاری داشته باشد که به راحتی تمیز شود و ضد آب باشد. اگر به دنبال مدلی هستید که کودکتان در آن راحت باشد، می‌توانید ساک هایی با طراحی داخلی ارتوپدی نیز انتخاب کنید.

ساک حمل نوزاد چیکو

مدل‌های ساک حمل نوزاد کاربردی و قابل اعتماد:

ممکن است زمانی که با کودک خود بیرون هستید با هوای بارانی مواجه شوید. در این صورت، می توانید برای حمل مطمئن نوزادتان، ساک حملی با خواص پارچه ای را انتخاب کنید که می تواند در برابر آب مقاوم باشد. مدل‌هایی که آب را جذب می‌کنند می‌توانند باعث خیس شدن و سرد شدن کودک شما شوند و همچنین باعث می‌شوند که در هوای خشک، داخل ساک سرد شود. دیوار بیرونی از چه نوع پارچه ای طراحی شده یا از چه آلیاژهایی پشتیبانی می شود، باید از قبل یاد بگیرید. در غیر این صورت، نمی توان داخل ساک را گرم نگه داشت و ممکن است کودک شما بیمار شود.ساک هایی که می توان با بند هایی مانند کیف دستی طراحی کرد و همچنین مدل هایی به صورت صندلی دراز تولید کرد. هر دو نوع برای حمل دستی مناسب هستند.

با این حال، ساک های حمل که به شکل صندلی دراز می کشند، موادی ندارند که بتواند نوزاد را در برابر باد یا هوای بارانی محافظت کند. به لطف محصولاتی که باعث می شود کودک شما احساس کند در رختخواب خود است، می توانید با خیال راحت کودک خود را بیرون بیاورید. انواع مختلفی از مدل های ساک حمل که بسیار قابل اعتماد هستند تولید می شود. در میان مدل های کلاسیک کت حمل، مدل هایی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت نوزاد خود را با دست یا روی پا حمل کنید. همچنین مدل های کلاسیک با بخش تخت وجود دارد که می توانید کودک خود را در آن بخوابانید و آویزهای مخصوصی که برای حمل این قسمت طراحی شده اند.

ساک حمل نوزاد چیکو

از جمله اقلام مهم و ضروری نوزادان، ساک حمل است که از خستگی زود هنگام جابه جایی نوزادان توسط والدین می کاهد. کاربرد و استفاده این دسته از لوازم همانند کریر های معمولی است. با این تفاوت که ساک حمل با ساختار ویژه ای که دارد به صورت تخت طراحی شده و در مقایسه با کریر هیچ گونه آسیبی به ستون فقرات تازه تشکیل شده نوزادان وارد نمی کند. چراکه اکثر کریر ها دارای گودی هایی است که می تواند اختلال های جدی را به ساختار ستون فقرات کودکان می رساند. با این وجود این ساک ها مورد استقبال همگان قرار گرفته اند و مورد تأیید و پیشنهاد پزشکان و مختصصان زیادی قرار گرفته اند.

با این وجود یک ساک حمل نوزاد چیکو برترین جایگزین کریر ها می باشد و کاربرد ساده و راحتی دارد. همچنین به دو بند مستحکم مجهز شده است که از قسمت میانی به بدنه اتصال شده است. این ساختار ویژه و منحصر به فرد موجب شده است تا هنگام حمل توسط بزرگ تر ها، تعادل را برهم نزند و در ساده ترین شکل ممکن در دستان پدر و مادر جای بگیرد و حمل شود. بنابراین فرد می تواند این ساک را به راحتی حمل کند که باعث افزایش رفاه بزرگ تر ها نیز می شود. نکته حائز اهمیت اینکه، این ساک حمل بچه برخلاف کالسکه ها امکان انتقال کودک را داخل آن به سادگی در بالا رفتن از پله ها را فراهم می کند.

ویژگی های ساک حمل نوزاد چیکو

با این اوصاف این ساک حمل نوزاد chicoo به عنوان کاربردی ترین کالای حمل و جابه جایی بچه در بیرون از خانه به حساب می آید. همچنین محلی دنج و ایمن را برای نوزاد فراهم می کند که کاملا متناسب با سطح آناتومی بدن نوزاد طراحی شده است. درنتیجه نوزاد می تواند به راحتی داخل آن دراز بکیشد و یا حتی خوابی عمیق را تجربه کند. به عبارتی دیگر این محصول‌ از پشت کودک نیز در هر وضعیتی به خوبی حمایت می کند. این ویژگی به ارزش های این محصول افزوده است. چراکه در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری به ستون فقرات فرزند کوچک وارد می شود! در واقع از این ساک حمل می توانید حتی به عنوان یک تخت و خواب جادار و راحت نوزاد استفاده کرد.

ساک حمل نوزاد چیکو می تواند از همان بدو تولد در هنگام بیرون آمدن از بیمارستان تا ماه های اولیه زندگی مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول دارای قابلیت تحمل گنجایش وزن به میزان ۹ کیلوگرم دارد که تا سن ۶ ماهگی قابل استفاده می باشد. این ساک حمل به یک روکش ایده آل زیپ دار مجهز است. این روکش می تواند در فصل های گرم از بدنه جداشود تا از بیقراری و اذیت نوزادان جلوگیری کند. همچنین این ویژگی زیپ دار می تواند متناسب با شکل بدن نوزاد و راحتی وی به صورت دلخواه تنظیم شود.

ساک حمل نوزاد چیکو

ساک مناسب برای حمل نوازاد

از دیگر اپشن های این محصول، دارا بودن یک سایبان با قدرت پوشش دهی عالی است که بچه را از نور شدید آفتاب در امان نگه می دارد. البته این سایبان نیز دارای قابلیت جداسازی هم می باشد.

ساک حمل نوازاد sacca transporter چیکو دارای طراحی شیک و بی نظیر است که در دو رنگ دخترانه و پسرانه آبی و زرشکی عرضه می شود. این محصول نیز به کودک شما اجازه می دهد تا راحت دراز بکشد و به راحتی و به طور مستقیم حتی به کالسکه چیکو نیز متصل شود. به لطف دستگیره های حمل و نقل کاربردی، این ساک حمل را می توان به راحتی و با خیال آسوده با خود به همه جا همراه داشت. پوشش نرم داخلی راحتی عالی بچه شما را تضمین می کند و در برابر باد از کودک شما در برابر ناملایمات خارجی محافظت می کند. همچنین پارچه های داخلی آن نیز تهویه گردش هوای عالی را تضمین می کند.

فروشگاه ساک حمل نوزاد چیکو

با تولد نوزاد، والدین وظیفه تأمین نیازهای آنان چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه را برعهده دارند. برای همین باید بهترین لوزام و سیسمونی ها‌‌ را تهیه و انتخاب کنید. یکی از لوازمی که هر پدر و مادری باید برای بچه خود خریداری کنند، ساک حمل نوزاد است که از طراحی منحصر به فردی تشکیل شده است. این محصول به حمل و نقل نوزاد در ایمن ترین شکل ممکن از مکانی به مکان دیگر کمک بسزایی می کند.

این ساک ها مخصوصاً همراهان قابل اعتماد و بسیار راحت در زمانی هستند که با کودک خود بیرون از خانه هستید.‌ همچنین استرس جابه جایی بچه ها را در مهمانی ها، پارک و غیره را به خوبی رفع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید