دانستنی ها

خرید محصولات بهداشتی بیبی کوکول اورجینال

محصولات بهداشتی بیبی کوکول

خرید محصولات بهداشتی بیبی کوکول اورجینال دیگر نگران سلامتی دلبند خود نباشید. محصولات بیبیکوکول شامل شامپو بچه، شامپو بدن، کرم سوختگی، پودر، لوسیون، ادکلن، صابون و انواع روغن بچه گانه می باشد. در ادامه همراه بیبی لوکس باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

شرکت بی بی کوکول – baby coccole

بی بی کوکول با اعتبار «محصولات سلامتی Health Products» تولید کننده لوازم آرایشی،‌ نظافتِ شخصی و محصولاتِ بهداشتی،‌ پیشنهادی تضمین شده برای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شما و خانواده‌تان است. این برند بر چهار اصل استوار است: دنیایی از توجه، هارمونی، سلامت و زیبایی.

بی بی کوکول – baby coccole بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش، کارکنان متخصص و آموزش دیده در کنار فناوری‌های به روز مطابق با آخرین پیشرفت‌های علمی یکی از معتبرترین برندها در زمینه محصولات بهداشتی و نظافت تبدیل است. امروزه مورد توجه افرادی است که به دنبال محصولاتی تضمینی هستند که کیفیتِ آن‌ها بارها مورد آزمون قرار گرفته است.

محصولات بی بی کوکول – baby coccole

به طور کلی محصولات بی بی کوکول Baby Coccole در ۸ دسته‌بندی مختلف تولید می‌شوند. در کنار این ۸ دسته، یک پیشنهاد ویژه برای مادران باردار دارد. در ادامه به معرفی این محصولات باکیفیت خواهیم پرداخت.

محصولات بهداشتی بیبی کوکول اروجینال

کارخانه بتافارما در کشور ایتالیا تولید کننده برند بیبی کوکول می باشد برند بیبی کول تولید کننده و توزیع کننده بین المللی لوازم بهداشتی و مراقبتی کودکان است و دارای سابقه ی ۴۰ ساله و نشان ایزو  ۹۰۰۱ و ایزو ۱۳۴۸۵ در تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی میباشد. محصولات برند بیبی کوکول دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایتالیا و ایران بوده و در معتبرترین دانشگاه کشور ایتالیا مورد آزمایش انسانی قرار گرفته شده است.

محصولات بهداشتی بیبی کوکول

صابون مایع و قالبی از محصولات بهداشتی بیبی کوکول:

شوینده و پاک کننده نرم  و سبک و سازگار با پوست نوزادان و کودکان میباشد دارای رایحه دلپذیر از عصاره گیاهان طبعی و گل ها میباشد و سازگار با پی اچ پوست نوزادن میباشد.

شامپوی سر بی بی کوکول:

شاپوی ساخته شده از گیاهان طبیعی باعث تغذیه موی کودک ومانع خشکی پوست سر کودک می شود فرمول به کار رفته دراین محصول  به گونه ای است که فاقد مواد قلیایی بوده وچشم نوزادن را نمی سوزاند. این شامچو ی بی بی کوکول  درای رایحه ملایم بوده ومخصوص موهای ظریف کودکان بوده و پی اچ این شامپو سازگار با پی اچ موی سر نوزاد و پوست انان بوده و در نتیجه مانع گره خوردن موی سر و پوسته پوسته شدن پوست سر و مانع از ایجاد شوره سر می شود وبه موهای نوزادان حالت طبیعی می بخشد. شامپو سر بیبی کوکول فاقد هرگونه مواد حساسیت زا ازجمله پارابن بوده وموهای کودکان را کاملا سالم نگه می دارد.

شامپوی مخصوص بدن از محصولات بهداشتی بیبی کوکول:

تمام محصولات بی بی کوکول از گیاهان طبیعی ساخته شده اند وشامپو بدن بی بی کوکول ویتامین های مورد نیاز پوست نوزادان را تامین می کند واز خشک شدن و پوسته پوسته پوست نوزادان جلوگیری می کنند. شامپوی بدن بی بی کوکول علاوه تمیز کردن پوست با داشتن رایحه ی ملایم و پی اچ مناسب پوست نوزادان باعث ایجاد حالت ارامبخش برای نوزادان می شود.

ژل ماساژ بی بی کوکل :

کودکان ونوزادن برای داشتن جریان خون بهتر در بدن وداشتن پوست شاداب نیاز به ماساژ دارند وبرای این کار میتوان از ژل ماساژ بدن  بی بی کوکول استفاده کرد که به دلیل اینکه مواد سازنده یانها کاملا طبیعی و گیاهی بوده باعث نرمی و لطافت پوست نوزادان میشود. درواقع با استفاده از ژل ماساژ بیبی کوکول پوست نوزاد هم مرطوب شده وهم با ایجاد جریان خون از طریق ماساز دادن باعث شادابی آن میشود.

خمیر دندان بی بی کوکول :

این محصول برای دندانهای شیری کودکان تولید شده است . بدن اسانس و طعم دهنده های مصنوعی می باشد در عوض دراین خمیر دندان ها  از طعم دهنده های گیاهی استفاده شده که باعث ایجاد اشتیاق برای کودکان در جهت تمیز نگهداشتن دندان های خود می شوند .

مسواک نوزاد بیبی کوکول: مواظبت از دندان های شیری کودکان اهمیت زیادی دارد برندبیبی کوکول با ساخت مسواک های دخترانه وپسرانه به سلامت دندان انها کمک میکند این مسواک ها قابل استفاده برای کودکان ۱ تا سه ساله بوده وبسیار نرم هستند و هیچ آسبی به لثه های کودکان نمی زند . این محصول دارای درپوش برای جلوگیری از آلودگی میشود.

کرم سوختگی برند بیبی کوکول :

نورادن به دلیل استفاده ۲۴ ساعته از پوشک و یا به دلیل تحرک زیاد و عرق کردن بدن آنها دچار سوختگی میشود . این محصول برای رفع حالت سوختگی در آنها میشود در واقع کرم سوختگی بیبی کوکول دارای مقادیر زیادی زینک اکساید میباشد که باعث رفع سوختگی و عرق سوختگی می شوند.

کلد کرم بیبی کوکول :

این محصول محافظ کننده و تقویت کننده پوست نوزادان است درواقع این کرم ازپوست نوزادان و کودکان در برابر سرمای شدید، باد، محافظت می کند وبا رفع خشکی پوست باعث لطافت پوست نوزادان شده است. مواد به کارفته کلد کرم بیبی کوکول ویتامین ای ، ویتامین اف از روغن تخم کتان ،بتاگلو کن،پروتئین بادام میباشد وپی اچ این کرم هماهنگ با میزان پی اچ پوست نوزادان بوده است

لوسیون مرطوب کننده بیبی کوکول:

این محصول علاوه بر مرطوب کننده درواقع ضد حساسیت، پاک کننده، نرم کننده بوده وحاوی عصاره گیاهان جو وبادام ودارای ویتامین ای برای پوست میباشد

لوسیون ضد حشره نوزاد:

این محصول  دارای رایحه مطلوب و دلپذیر گل نیلوفر آبی بوده و بدون چربی ورنگ است و برگرفته از مواد خالص و طبیعی گیاهی بتا گلوکن وجوی دوسر است. باعث حفاظت بدن نوزادن در برابر میکروب ها و حشرات میشود.

محصولات بهداشتی بیبی کوکول

چرا محصولات برند بی بی کوکول – baby coccole را بخرم؟

این برند با رعایت تمامی مسائل فنی و مدیریت کیفی، محصولات خود را تضمین می‌کند. از گواهی‌نامه‌هایی نظیر ISO 9001:2008 و ISO 22716:2007 برخوردار است. بی بی کوکول سال‌هاست در این زمینه فعال است و محصولاتِ اورجینال آن به تمام نقاط دنیا ارسال می‌شود.

موقع خرید محصولات بهداشتی بیبی کوکول – baby coccoleحواسم به چه چیزهایی باشه؟

اصالت کالا حق مسلم شماست. محصولاتِ بهداشتی تقلبی fake خطراتِ جبران‌ناپذیری به همراه دارند. بیبی لوکس اصالت کالاهای بی بی کوکول را تضمین می‌کند.

علاوه بر اصالت کالا باید به نیاز خودتان توجه کنید. بی بی کوکول محصولات متنوعی دارد که برای اهداف خاصی تولید می‌شوند. اگر نمی‌توانید محصول مناسب خودتان را پیدا کنید، حتماً با مشاورین بیبی لوکس در تماس باشید تا در کمترین زمان شما را راهنمایی کنند.

خرید محصولات بهداشتی بیبی کوکول

انواع لوازم بهداشتی نوزاد برایسیسمونی را از ما بخواهید. سیسمونی بیبی لوکس وارد کننده انواع وسایل سیسمونی بهداشتی نوزاد در برند های متفاوت چیکو، بیبی کوکول و غیره می باشد. تمامی اقلام قابل ارائه توسط این برند های نام آشنا در فروشگاه موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید