دانستنی ها

خرید پستانک اونت اولترا سافت

خرید پستانک اونت التراسافت

خرید پستانک اونت اولترا سافت ۰ تا ۶ ماه را از سیسمونی بیبی لوکس تجربه کنید. در ادامه می خواهیم یکی از بهترین پستانک های نوزادی برای سن ۰ تا شش ماه را معرفی کنیم پس همراه ما باشید:

پستانک مارک اونت اولترا سافت

هنوز بعضی از والدین در استفاده از پستانک برای کودکان خود تردید دارند و اینکه به کودک پستانک دادن یا ندادن خوب است هنز پاسخ واضحی برای آن وجود ندارد. اما  پستانک باعث آرام کردن کودکان و آسوده خاطر شدن والدین می شود.  در زمان  واکسناسیون نوزادان و یا خواب رفتن انان در مسافرت یا هواپیما وقطار وغیره پستانک باعث آرام شدن  ورفع بی حوصلگی انان دراین شرایط و مکان ها میشود. اما چرا پستانک باعث آرام شدن نوزادان میشود؟ در واقع نوزادان وقتی در شکم مادر خود قرار دارند به مکیدن انگشت خود میپردازند درنتیجه مکیدن پستانک به جای انگشت باعث ارضای این خواسته نوزاد وتسکین انان وباعث شناختن  اطراف خود و یا به خواب رفتن آنان می شود.

خرید پستانک اونت التراسافت

ویژگی های یک پستانک خوب چیست؟

یک پستانک خوب شکل ظاهری آن از لحاظ ارتود نسی باید مناسب با ساختار دهان ولثه نوزادان و کودکان باشد. ارتودنسی بودن پستانک یعنی همراه بودن شکل پستانک با بخش های داخلی دهان نوزاد و ممانعت  از رشد طبیعی دهان وفک نوزادان نکند. جنس پستانک مناسب و استاندارد باید سیلیکونی بدون طعم وشفاف باشد. دارای دستگیره  جابه جایی آن توسط نوزادان و والدین باشد. برای جلوگیرd از آلودگی ها وگرد و غبار محفظه یا درپوش داشته باشد.

به دلیل اینکه پستانک ها اغلب به گردن نوزادان آویزان میشود و دراتباط با پوست نوزاد قرار میگیرد بایدروی بدنه آنها منافذی برای عبور جریان هوا از پستانک وپوست نوزادان باشد دارای طرح ورنگ زیبای باشد وسبک باشد وکودک را برای نگهداری آن در دهان و گردن اذیت نکند. دارای بند گیره برای وصل کردن آن به لباس های کودک وحتی عروسک های انان باشد. طراحی پستانک مناسب با بین و لپهای کودکان باشد واز بالا بینی و ازپهلو لپ های انها را اذیت نکند.

امکان شستشوی با دستگاه استریل یا ماشین ظرف شویی را داشته باشد. زمان مناسب برای تعویض پستانک : درصورت هرگونه تغییرات شیماییی سر پستانک ها یعنی بد بو وبد مزه شدن ویا لزج شدن ویا تغییر رنگ پستانک  و تغییرات فیزیکی مثل خراش یا پاره شدن باید پستانک را تعویض کرد.

مزایای پستانک

  1. پستانک ، کودکان بی قرار را آرام می کند. بعضی از نوزادان با مکیدن چیزی آرام می شوند.
  2. پستانک روشی برای ایجاد حواس پرتی موقت است. زمانی که کودک گرسنه است تا آماده شدن برای شیر دادن و یا درست کردن شیشه شیر برای او می توان پستانک را واسطه قرار داد. همچنین در هنگام تزریق واکسن و … می تواند کودک را تا حدودی آرام کند.
  3. پستانک به خوابیدن کودک کمک می کند.
  4. پستانک خطر بروز “سندرم مرگ ناگهانی نوزاد” را کاهش می دهد. مطالعات ثابت کرده است که استفاده از پستانک در هنگام خواب باعث کاهش بروز این سندروم می شود.
  5. پستانک دور انداختنی است. اگر زمانی رسیده که کودک باید این عادت را ترک کند ، شما می توانید به راحتی پستانک را دور بیاندازید، ولی اگر کودک عادت به مکیدن انگشتان داشته باشد ترک آن بسیار مشکل تر است.

کی پستانک را عوض کنیم؟

اگر آثاری از آسیب فیزیکی نظیر پاره شدگی و خراش روی سر پستونکی یا هر قسمت دیگر مشاهده گردد و یا سری تغییر رنگ داده و چسبنده ، لزج یا بدبو شده باشد . البته هر کمپانی در دستورالعمل های خود زمان مناسب را به خریدارانش توصیه می کند که کمی هم به میزان استفاده فرزند شما دارد که در طول روز چند ساعت در دهانش قرار دارد . طبیعتا” هر چه زمان استفاده بیشتر تعویض هم زود به زودتر

پستانک برند avent ultra soft

پستانک برند اونت التراسافت همه ویژگی های استاندارد یک پستانک مرغوب را دارد ومناسب برای نوزادان تازه متولد شده و تا سن ۶ ماهگی میباشد. از بارزترین ویژگی این نوع پستانک جنس سر پستانک بوده که دارای بافتی نرم و ابریشمی وسیلیکونی وبادامی شکل  است که مکیدن آن برای نوزادان راحت تر بوده و هم اینکه از دهان نوزادان نمی افتد.

طراحی و شکل پستانک برند avent ultra soft کاملا سازگار با صفحات رشد فک ودهان نوزادان میباشد و با اشکال متقارن و دارای انعطاف ساخته شده و حتی به رشد طبیعی کام و دندان ولثه نوزادان کمک میکند. بدنه ی پستانک اولترا سافت اونت دارای ۶ مجرا یا سوراخ برای تنفس پوست کودکان میباشد ومانع از تحریک وسوزش پوست آنان می شود. طراحی سپر پستانک متناسب با بینی و لپ نوزادن بوده وبه صورت گرد طراحی شده است وفشار کمتری روی پوست نوزادان ایجاد می کند  انحنای این سپر باعث عبور جریان هوا دربین پستانک و پوست نوزادان شده و مکیدن ان برای نوزادن را آسان تر کرده است.

خرید پستانک اونت التراسافت

امکانات پستانک اونت اولترا سافت

پستانک اونت اولترا سافت دارای جعبه نگهدارنده و استریل کننده پستانک میباشد. پستانک را داخل جعبه گذاشته و حجم آبی به مقدار ۲۵ میلی لیتر به آن اضافه کرده و درماکرویو به مدت ۳ دقیه با توان ۱۰۰ تا ۷۵۰ وات قرار داده وبعد از۵ دقیقه پستانک کاملا استریل و خنک شده و میتوان از ان استفاده کرد. پستانک بادامی سیلسکونی اولتراسافت دارای تنوع زیادی در طرح وشکل و رنگ می باشد . بعضی از آنها بهصورت ساده برای ساده پسندان برخی به صورت اشکال فانتزی روی بدنه خود میباشند.برخی از مدل های اولتراسافت به صورت  شب تاب بوده وطرفداران خاص خود را دارد.

رنگبندی پستانک اولتراسافت بسته جنسیت نوزاد متفاوت است به این صورت که از رنگ صورتی برای پستانک نوزاد دختر و از رنگ آبی برای پستانک نوزاد پسر استفاده شده است اکثر این پستانک ها دارای پک دوعددی بوده وکه درصورت خراب شدن یا کثیف شدن یکی از آنها دیگری برای کودک استفاده شود. مهمترین معیاری که پستانک اونت اولتراسافت را از همه پستانک های موجود در بازار متمایز کرده است میزان پذیرش و محبوبیت این برند پستانکها در بین نوزادان است. میزان پذیرش پستانک اونت بادامی التراسافت توسط نوزادن بیشتر از ۹۰ درصد می باشد.

چطور بفهمیم کودک به پستانک احتیاج دارد؟

برای تصمیم‌گیری راجع به این موضوع باید به رفتارهای نوزاد توجه کنید. مکیدن ‌شیشه‌شیر با علاقه (حتی در زمان خالی بودن)، به دهان گذاشتن سینه مادر بدون مکش شیر و مکیدن انگشتان دست و پا از جمله رفتارهایی هستند که وقت مناسب برای خرید پستانک را نشان می‌دهند.

البته باید توجه داشت که بعضی نوزادان این علامت‌ها را از خود بروز نمی‌دهند. در این موارد فقط با آزمون و خطا می‌توانید به علاقه او نسبت به پستانک مطلع شوید. در صورتی که نوزاد از قرار دادن پستانک داخل دهان امتناع می‌کند، می‌توانید سری پستانک را به شیر مادر یا شیرخشک آغشته کرده و در دهانش بگذارید. در نهایت اگر کودک باز هم پستانک را پس بزند باید به انتخاب او احترام گذاشته و از راه دیگری برای آرام کردن استفاده کنید.

خرید پستانک اونت اولترا سافت

با خرید پستانک اونت اولترا سافت دیگر نگران بی قرای و گریه و زاری شبانه روز نوزادان نباشید. فروشگاه سیسمونی بیبی لوکس زمان خرید لوازم سیسمونی والدین، همیشه این پستانک را برای ۶ ماه اول پیشنهاد می کند. و حالا به شما نیز پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید در صورت مشغول بودن خودتان دلبندتان آرام گیرد این پستانک اولترا سافت رو با بهترین قیمت از بیبی لوکس خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید