دانستنی ها

راهنمای خرید ساک تعویض پوشک

ساک تعویض پوشک

رشد کودکان‌ از همان سالهای ابتدایی تولدشان بسیار سریع است، خصوصا از بدو تولد تا یکسالگی این رشد به حدی است که والدین اصلا باور نمی‌کنند. شیر دادن، تمیز کردن پوشک نوزاد، رسیدگی به او و بازی کردن همگی جزو کارهایی هستند که مادر موظف است که آنها را انجام دهد و بدیهی است که او از این کار لذت می‌برد و به فرزندش عشق می‌ورزد. تا وقتی که کودک از پوشک استفاده می‌کند، مسلما باید برای تعویض پوشکش از یک وسیله‌ی خاص استفاده کنید تا پوست لطیف او با زمین برخورد نکند و هم‌چنین کثیفی ادرار و مدفوع او با فرش در تماس نباشد. امروزه خوشبختانه برای راحتی مادر و کودک محصولی با عنوان ساک تعویض پوشک وارد بازار شده است که این کار را بسیار آسان می‌کند.

کودکان گل هر خانه‌ای محسوب می‌شوند، بنابراین باید همیشه از آنها محافظت نمود و مانند گل هم با آنها برخورد کرد. چه دختر و چه پسر برای تمیز کردنشان باید نهایت دقت را به خرج داد تا خدایی ناکرده دچار مشکلاتی چون عفونت ادراری و… نشوند. ساک تعویض پوشک به شما این امکان را خواهد داد که در هر جایی که هستید به راحتی با پهن کردن آن، پوشک نوزاد خود را تعویض نمایید. هر ساعتی که عوض کردن پوشک کودکتان به تعویق بیفتد، مسلما پوست لطیف او به عوارضی چون سوختگی، ملتهب شدن کشاله‌ی ران و… مبتلا خواهد شد.

احتمالا با خواندن این مقدمه‌ی کوتاه تا حد زیادی به اهمیت خرید این وسیله‌ی کاربردی پی برده‌اید. به عبارت بهتر همیشه باید هنگام خرید سیسمونی برای فرزند دلبندتان تمامی وسایل مورد نیاز را برای او خریداری نمایید. همکاران ما در این مطلب قصد دارند برای خرید ساک تعویض پوشک به شما عزیزان کمک کنند تا با آگاهی کامل این بخش از سیسمونی فرزند دلبندتان را انتخاب کنید. بدیهی است که به دلیل حساس بودن پوست کودکان خرید یک مدل باکیفیت و مرغوب کار دشواری است، اما نگران نباشید و ما را همراهی کنید.

مهمترین نکات هنگام خرید ساک لوازم کودک و نوزاد

سعی کنید هنگام خرید ساک مناسب محصولی را انتخاب کنید که دست‌های شما را آزاد بگذارد. با این انتخاب به‌راحتی می‌توانید کودک خود را بغل کنید. توصیه می‌کنیم که ساک‌های که حالت آویزی دارند یا مدل‌های کوله‌پشتی را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه برای حمل بسیاری از وسایل کودک از ساک استفاده می‌کنیم، وزن آن نسبتا زیاد خواهد شد؛ بنابراین، سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که بتواند وزن ساک را به پایین‌تنه منتقل کند. این نمونه ساک‌ها وزن و بار اضافی روی گردن و شانه شما را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. به همین دلیل، به مهره‌های گردن و مفاصل شما آسیب وارد نمی‌شود.

برخی افراد تصور می‌کنند که انتخاب کیف یا ساک بسیار بزرگ برای نوزاد مناسب‌تر است؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. در انتخاب اندازه ساک نوزاد باید به حجم وسایل و محتویات آن توجه کنید. اندازه ساک لوازم کودک و نوزاد باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانید دو یا سه دست لباس همراه با تشک تعویض پوشک، دستمال مرطوب، پودر و کرم‌های نرم‌کننده نوزاد را در آن قرار دهید. به این نکته توجه داشته باشید که کیف‌های بسیار بزرگ زودتر کثیف و پاره می‌شود. در نتیجه، این انتخاب ضرر اقتصادی نیز به دنبال دارد.

ساک تعویض پوشک

عامل مهم دیگری که هنگام خرید ساک نوزاد باید به آن توجه کنید تمیز کردن این محصول است. بهترین نمونه ساک نوزاد محصولی که بتوانید داخل و بیرون آن را به‌راحتی پاک کنید. با توجه به اینکه لباس و پوشک نوزاد را در این کیف قرار می‌دهید.

عدم نظافت آن می‌تواند مشکلات پوستی و عفونی برای کودک ایجاد کند. سعی کنید هنگام خرید ساکی را انتخاب کنید که با استفاده از یک دستمال بتوانید آن را پاک کنید. به‌علاوه، ساک‌های دارای جیب چسبی انتخاب بهتری خواهند بود.

به رکاب‌ها و بندهای ساک بسیار دقت کنید. کیف‌های دارای بند و رکاب عریض مناسب‌تر هستند. به درزها و نحوه دوخت آنها دقت کنید و مطمئن شوید ساک قدرت تحمل تمام وسایل کودک را دارد.

در انتخاب جنس ساک نوزاد شما آزادی عمل بیشتری دارید و می‌توانید با توجه به سلیقه خود نمونه‌های گل‌دار یا ساده را انتخاب کنید. از آنجا که در ساخت این نمونه کیف‌ها از مواد مختلفی از جمله پلاستیک‌های فشرده و پارچه استفاده می‌شود، سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که از مواد بسیار باکیفیت ساخته شده باشد.

انتخاب های اصلی شما

تفاوت بین گزینه های موجود کیف پوشک به اندازه و مدلش خلاصه می شود. تقریبا تمام انتخاب های شما در یکی از پنج دسته زیر قرار می یگرد.

کیف پشتی: این مدل متداول ترین نوع کیف پوشک است و شامل نوار شانه بلند با دو نوار دسته ای کوتاه تر می باشد. ساده ترین نسخه یک کیف با یک بخش بزرگ است. یک نسخه دیگر جیب های بیشتر و ظرفیت سازمان دهی بیشتری دارد. چه این کیف پوشک اصلی شما باید یا کیف پشتیبان برای ماشین شما, این ها مشهور ترین مدل ها برای والدین هستند.

کیف های سفری: مناسب برای پدرها و کسانی که در شهر هستند, کیف های سفری راهی عالی برای نگهداری از وسایل کودک به صورتی که اصلا مشخص نشود هستند. معمولا با یک نوار بلند طراحی شده اند که می تواند روی شانه یا روی سینه قرار گیرد آنها برای اینکه دست هایتان آزاد باشند انتخاب فوق العاده ای هستند.

کوله پشتی: انتخاب عالی برای استفاده بدون دست و راحتی. دو نوار به توزیع وزن به صورت یکسان تر کمک می کند و انتخاب خوبی است اگر شما وسایل زیادی را همراه دارید. شما می توانید کوله پشتی معمولی را به کیف پوشک تبدیل کنید از آنجایی که احتمالا جیب های زیادی خواهد داشت اما یک کوله پشتی پوشک خوب ویژگی های درونی مثل نگه دارنده بطری عایق دارد.

کیف مد روز: این مدل ها تمام شکل ها, اندازه ها و مواد از چرم  عالی تا ابریشم های زیبا را در بر می گیرد. طیف چشم گیری از گزینه ها وجود دارد به علاوه بسیاری از سازنده های کیف دستی معروف وارد این کار شده اند. کلید، یافتن کیفی است که به اندازه کافی بزرگ باشد که تمام وسایل شما در ان قرار گیرد.

آویز: مثل نسخه اصلی تر کوله پشتی, آویز روی شانه ها و مقابل سینه با یک نوار قرار می گیرد. وزن را به صورت یکسان تر تقسیم می کند و نزدیک به سینه شما قرار می گیرد.

ساک تعویض پوشک

راهنمایی های کلی خرید ساک تعویض پوشک

به اشتراک گذاشتن یا نگذاشتن؟ اگر شما به دنبال مدل شخصی خود هستید, شما و همسر شما ممکن است بخواهید که کیف پوشک جداگانه ای داشته باشید، باید بدانید مزیت اشتراک گذای این است که شما تنها یک بار باید آن را پر کنید. اگر شما تصمیم به اشتراک گرفتید, می خواهید که یک کیف معمولی زیبا پیدا کنید که همه روی آن توافق داشته باشند که به معنی اجتناب از طرح هایی است که شما فکر می کنید خیلی بامزه هستند و اجازه دهید همسرتان درباره انتخاب آن نظر دهد.

راحتی یک مسئله کلیدی است. کیفی را انتخاب کنید که برای شما راحت باشد حتی زمانی که حسابی آن را پر کرده اید. دو مسئله که باید در نظر داشته باشید پدگذاری و قابلیت تنظیم است به خصوص اگر شما می خواهید با کسی آن را به اشتراک بگذارید که قد او متفاوت است. مطمئن شوید که اگر می خواهید دستهایتان آزاد باشد کیف روی شانه شما به صورت متناسب قرار می گیرد. بندها باید پدگذاری مناسب داشت باشند تا روی شانه های شما فرو نروند.

یک کیف عالی, یا تعدادی زیادی کیف متنوع؟ بعضی افراد دوست دارند که یک کیف پوشک خوب داشته باشند در حالیکه بقیه آنها را یک وسیله فرعی تلقی می کنند و می خواهند تعداد زیادی کیف داشته باشند تا یکی از آنها را در مواقع مختلف انتخاب کنند درست مثل کیف دستی.

تمیز شدن آسان. اگر ساک تعویض پوشک می خواهید که همیشه همراه شما باشد و ریختن آبمیوه یا چیزهای دیگر روی آن مشکل ایجاد نکند, نیاز به کیفی دارید که آسان تمیز شود. کثیفی اجتناب نا پذیر است. از کیف هایی که می تواند خیس یا کثیف شود اجتناب کنید و به دنبال کیف هایی باشید که قابل شستشو باشد.

ملاحظات فصلی. یکی از مشکلات کیف های بزرگ که فقط با دستمال تمیز می شود این است که آنها از پلاستیک ساخته شده اند. در حالیکه نگه داری آنها بسیار آسان است, شما ممکن است بخواهید آب و هوا را هم مد نظر داشته باشید به خاطر اینکه آنها از موادی ساخته شده اند که در زمستان یخ می مانند و ممکن است در تابستان به شدت داغ شوند.

شخصیت. کودکان می توانند درست مثل بزگتر ها متفاوت با هم باشند: بعضی حسابی کثیف کاری می کنند بقیه زیاد کثیف نیستند. قبل از اینکه شخصیت کودک خود را بشناسید زیاد خرید نکنید. بعد از کسب کمی تجربه می دانید که کدام نوع کیف بهتر از همه است.

والدین دوقلو ها. داشتن چند فرزند به این معنی است که باید از بعضی چیزها چند تا داشته باشید بنابراین روی کیف بزرگتر برنامه ریزی کنید. اگر شما کالسکه دو قلو دارید, می توانید کیف دو قلویی که روی دسته ها قرار می گیرد داشته باشید.

کودکان با نیازهای خاص. والدین کودکان با نیازهای خاص اغلب در می یابند که آنها چیزهای بیشتری باید همراه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید