دانستنی ها

سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

سرویس مسافرتی نوزاد

سرویس خواب مسافرتی نوزاد یکی از وسایلی است که تهیه آن برای سیسمونی نوزادان ضرورت دارد. سرویس‌ خواب‌های مسافرتی نوزاد نه تنها برای مسافرت، که برای گردش‌های درون شهری و مهمانی‌ها نیز کاربرد دارند. از آنجایی که نوزادان بخش زیادی از شبانه روز را خواب هستند بنابراین باید وسایل خواب آن‌ها همیشه آماده باشد. وسایل خرده ریز سیسمونی نوزاد از مهم ترین انتخاب ها برای سیسمونی است. اگر قصد خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد را دارید مطالعه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم. معرفی انواع ست خواب مسافرتی نوزاد موضوعی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم با بیبی لوکس همراه باشید.    

سرویس مسافرتی نوزاد چیست؟

پیش از آن که درباره چگونگی خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد صحبت کنیم، به این سوال پاسخ می‌دهیم که سرویس مسافرتی نوزاد چیست؟ سرویس خواب مسافرتی یا دم دستی نوزاد یک دست رختخواب سبک شامل یک تشک، لحاف و بالشی در سایز کوچک است. سرویس‌ خواب‌های نوزاد دارای تنوع طرح و رنگ زیادی هستند و در انواع دخترانه و پسرانه در بازار عرضه می‌شوند. سرویس مسافرتی نوزاد شامل خرده ریز سیسمونی نوزاد می باشد.  

مزایای سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

  1. تشک و پتو مسافرتی نوزاد کم وزن بوده و این مزیت می تواند باعث شود به راحتی آن را جا به جا و حمل کنید .
  2. شستشو و نظافت راحت سرویس مسافرتی کودک از دیگر مزایای آن است چرا که نظافت و پاکیزگی محل خواب کودک بسیار مهم است . این سرویس ها به راحتی داخل هر ماشین لباسشویی جا می شود .
  3. ابعاد و اندازه های مختلفی از ست مسافرتی نوزاد در بازار موجود است شما می توانید براساس سن نوزاد یکی را تهیه کنید .
  4. الیاف به کار رفته در تشک و پتوی مسافرتی کودک از جنس مرغوب بوده تا باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نوزاد نشود .
  5. ست مسافرتی کودک  و روتختی نوزاد کارتز در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد که شما می توانید بر اساس جنسیت نوزاد ، دکوراسیون اتاق کودک و چیدمان منزل یکی را به سلیقه خود تهیه کنید .
  6. قیمت مناسب برای خرید سرویس مسافرتی نوزاد از دیگر مزایای آن است تا امکان خرید برای همه فراهم شود .

سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

نکات مهم هنگام خرید تشک مسافرتی نوزاد

  • تشک مسافرتی نوزاد شما باید دارای ضمانت‌نامهٔ پس از فروش باشد تا در صورت نارضایتی امکان تعویض آن را داشته باشید.
  • در هنگام خرید تشک مسافرتی نوزاد به جنس و نوع اسفنج به کار رفته در آن توجه کنید و سعی کنید بهترین نوع آن را تهیه نمایید، چراکه پوست نوزادان بسیار حساس است و به وجود آمدن هرگونه مشکل خواب آن‌ها را مختل می‌کند.
  • ابعاد تشک نوزاد را سعی کنید بزرگ‌تر انتخاب نموده چراکه نوزاد در حال رشد است و اگر ابعاد تشک را کوچک انتخاب نمایید چند ماه بعد مجبور به خرید سایزهای بزرگ‌تر آن خواهید شد.
  • ابعاد تشک باید طوری باشد که به‌ خوبی در تخت یا گهواره نوزاد جا بگیرد.
  • به جنس روکش تشک حتماً توجه کنید. همان‌طور که می‌دانید تشک با کودک شما همواره در تماس است پس باید ویژگی‌های استاندارد در آن رعایت شوند. همچنین باید از لطافت و نرمی خوبی بهره‌مند باشد.
  • بهترین مدل تشک مسافرتی نوزاد، تشکی است که دارای پوشش‌های فیبردار باشد یا آن‌هایی که با فوم، پنبه یا پشم باکیفیت و تراکم بالا پر شده باشند. الیاف و موادی که با آن‌ها تشک پر شده است در میزان راحتی خواب تأثیر زیادی دارد پس باید دقت فراوانی در انتخاب جنس تشک داشته باشید.
  • هرگز نباید تشک نوزاد را دست دو و یا استفاده‌ شده انتخاب نمایید چراکه ممکن است بیماری‌های زیادی را برای نوزاد به وجود آورد.
  • تشک نوزاد را باید از مراکز خرید شناخته‌ شده تهیه نمایید تا مطمئن باشید بهترین مدل تشک مسافرتی نوزاد را خریداری می‌کنید.

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب نوزاد

علاوه بر خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد یک سرویس خواب اصلی نیز برای نوزاد خریداری می‌شود. چیدمان سیسمونی نوزاد برای سرویس خواب نیز صدق می کند. اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب نوزاد شامل موارد زیر هستند:

  • تخت نوزاد: تخت نوزاد نسبت به تخت‌های معمولی ابعاد کوچک‌تری دارد. همچنین دارای نرده‌های محافظ است که از افتادن نوزاد در خواب جلوگیری می‌کنند.
  • گهواره نوزاد: گهواره نوزاد برای راحتی خواب نوزاد در بدو تولد تا چند ماهگی کاربرد زیادی دارد.
  • کمد: کمد یکی از وسایل سرویس خواب نوزاد است که برای نگهداری وسایل نوزاد، از قبیل لباس، اسباب بازی و محصولات بهداشتی کاربرد دارد.
  • تشک و لحاف سرویس نوزاد: علاوه بر سرویس خواب مسافرتی نوزاد، یک تشک و لحاف با کیفیت نیز برای استفاده دائمی نوزاد در منزل خریداری می‌شود.   

کاربرد سرویس خواب مسافرتی نوزاد در تابستان

کاربرد سرویس خواب مسافرتی نوزاد در تابستان نکته مهمی است که باید در خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد مورد توجه قرار بگیرد. در فصول گرم سال نیازی به گرم نگه داشتن نوزاد نیست. از این رو باید رخت خواب مسافرتی انتخاب کنید که چندان ضخیم نباشد. همچنین بهتر است روکش تشک و لحاف سرویس خواب تابستانی از جنس نخی باشد تا نوزاد عرق نکند.    

سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

کاربرد سرویس خواب مسافرتی نوزاد در زمستان

کاربرد سرویس خواب مسافرتی نوزاد در زمستان با کاربرد آن در تابستان متفاوت است. سرویس خواب مسافرتی نوزاد برای فصول سرد سال باید ضخیم باشد تا نوزاد را گرم نگه دارد. برخلاف سرویس خواب تابستانی، بهتر است رنگ سرویس خواب زمستانی نوزاد تیره باشد تا گرما را در خود نگه دارد.خرید آنلاین سیسمونی نوزاد در سایت سیسمونی بیبی لوکس به راحتی قابل انجام است. سرویس خواب مسافرتی نوزاد برای زمستان نقش مهمی را در جلوگیری از ابتلای نوزادان به سرماخوردگی و آنفولانزا ایفا می‌کند.

سرویس خواب نوزاد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

سرویس خواب نوزاد باید مناسب وزن و قد آن باشد. باید به طول،اندازه و ارتفاع از سطح زمین دقت کرد.همچنین حفاظ و مقاومت و جنس خوبی داشته باشد.معمولا سرویس خواب کودک و نوزاد یکسان است و کمی در ابعاد تفاوت دارند. با کمی آینده نگری سرویس خواب نوزادی می‌تواند حداقل تا ۵ سالگی کودک مفید باشد بعد از ان نیاز به تغییر سرویس و تخت خواب فرزندتان خواهید داشت.

سرویس دم دستی نوزاد

سرویس مسافرتی یا دم دستی شامل یک تشک، لحاف و بالشی کوچک است. این سرویس‌ها برای نوزادان تا ۱۲ ماهگی طراحی و تولید شده‌اند. بسته به سلیقه و علاقه‌ی خودتان می‌توانید طرح و رنگ پارچه‌ی آن را انتخاب کنید. سرویس خواب‌هایی که برای مسافرت و گشت و گذار دوخته می‌شوند؛ برای راحتی بیشتر معمولا وزن کمتری نسبت سایر سرویس خواب‌ها دارند.

مدل‌های جدید سرویس خواب نوزاد

انواع مختلفی از مدل‌های سرویس خواب نوزاد در بازار وجود دارند که بسته به علاقه، چندماهگی نوزاد و متریال به کار رفته در آن‌ها قیمت‌های متنوعی دارند. سرویس خواب‌های ساده با پشم طبیعی گوسفندی، سرویس نوزاد با پشم شیشه و الیاف، سرویس‌های خواب با پارچه‌‎های کتانی ایرانی و خارجی، ست مسافرتی، ست گهواره‌ای، سرویس برای تخت خواب کودک و تشک گارددار از انواع مدل‌های سرویس خواب نوزاد به شمار می‌روند.

تشک گارد دار نوزاد

تشک‌های گارد دار به راحتی می‌توانند برای یک مسافرت طولانی مناسب باشند. این تشک‌ها با طراحی منحصر به فردشان علاوه بر زیبایی و کیفیت، می‌توانند از نوزاد شما هم محافظت کنند. دیواره‌های کناری تشک، محافظت از نوزاد را بر عهده دارند و پشم یا الیاف چند لایه نیز می‌توانند مراقب گردن و ستون فقرات نوزاد باشند.

دیدگاهتان را بنویسید