دانستنی ها

قیمت عروسک پولیشی حلقه ای BBSKY

عروسک پولیشی حلقه ای BBSKY

قیمت عروسک پولیشی حلقه ای BBSKY را از بیبی لوکس بپرسید. دنیایی از رنگارنگ سیسمونی نوزاد را می توانید در این مرکز فروش بیابید. جدا از لوازم سیسمونی پر اهمیت مانند تخت نوزاد، کالسکه، لوازم بهداشتی، سرویس خواب، حوله، شیشه شیر، صندلی غذا و غیره انواع اکسسوری و لوازم جانبی مانند عروسک ها و آویز های تخت عروسکی را نیز می توانید در این مرکز فروش بیابید. پس با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین آنها یعنی آویز عروسکی پولیشی بیبی اسکای آشنا شوید:

مهمترین نکات در خرید عروسک پولیشی

وظیفه پدر و مادر فقط فراهم کردن نیازهای جسمانی کودک نیست بلکه روح و روان کودک هم نیازهایی دارد که والدین در تلاش برای برآوردن آنها هستند. بازی کردن نیاز روحی کودک شماست آن را برآورده کنید و همانطور که درباره سلامت جسم او حساس هستید و هر ماده غذایی را در دسترس او قرار نمی‌دهید پس در خوراک روح او هم با دقت بیشتری عمل کنید. امروزه بازی برای رشد کودک آنقدر مهم است که به عنوان حق هر کودک شناخته شده است. بازی زمینه‌ی پیشرفت و  آماده سازی کودک را از نظر جسمی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی برای تجربیات و چالشهای زندگی فراهم می‌کند. بازی با عروسک خصوصا در سنین کمتر تاثیرات مثبت زیادی در شکل گیری سلامت روانی و شخصیت او در بزرگسالی دارد.

بازی به عنوان فرآیندی چند بعدی در نظر گرفته می‌شود که به تکامل و رشد کودکان کمک کرده و راهی است برای تخلیه انرژی آن‌ها در مسیری مناسب. کودکان از طریق بازی می‌توانند علاوه بر شناخت استعدادها، توانایی‌ها، خواست‌ها، نقاط ضعف و قوت خود، به استحکام شخصیت خود نیز کمک کنند. هنگام انتخاب و خرید عروسک و دکوری اتاق کودک توجه داشته باشید که قرار است کودک با آن بازی کند نه شما! پس یا از او نظرخواهی کنید یا اگر عروسک را به عنوان هدیه می‌خرید سعی کنید از منظر او به عروسک نگاه کرده و انتخاب کنید.

تاثیرات روانی بازی با عروسک

  • افزایش اعتماد به نفس: در بازی با عروسک کودک نقش اول و مسلط را دارد. این قدرت را دارد که عروسکهایش را کنترل و هدایت کند و حس توانمند بودن به او دست می‌دهد.
  • استقلال: برخی کودکان بیش از حد به والدین خود وابسته هستند تا جایی که کوتاه ترین فرصت را برای انجام امور شخصی نیز از والدین خود می‌گیرند. با این کودکان حوصله کنید تا بازی با عروسک را یاد بگیرند و با روزی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بازی شروع کنید. خواهید دید که جذابیت بازی کردن با عروسک کم کم او را مستقل می‌کند.
  • مسوولیت پذیری: کودکی که ارتباط موثری با عروسک خود برقرار کرده به مرور به او علاقه‌مند شده و نسبت به عروسک پولیشی خود احساس مسوولیت می‌کند، مراقب خواب و بیداری او هست و گاه تلاش می‌کند تا از غذای خود به او بخوراند. او با این کار مسوولیت پذیری نسبت به خواهر یا برادر کوچکتر خود را تمرین می‌کند.
  • آموزش مدیریت احساسات: هنگامی که کودکان احساساتی را تجربه می‌کنند که درک مشخصی از آن‌ها ندارند، بازی با عروسک‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا به روشی ایمن این احساسات را تجربه کرده و درباره آن‌ها بیاموزند.
  • تمرین مهارتهای اجتماعی: کودک در حقیقت در حال تمرین نحوه برقراری ارتباط با اشخاص مختلف است چرا که در سناریوی ذهنی آنان، هر عروسک می‌تواند نماینده یکی از اطرافیان وی باشد. نمایش خشم، شادی، دوستی یا حتی جنگ را در بازی کودکان خواهید دید.
  • تقویت مهارتهای زبانی: یکی از راه‌های تقویت مهارت‌های زبانی کودکان، مکالمه با حیوانات و شخصیت‌های عروسکی است. حتما دیده‌اید کودکی را که با بزرگسالان به راحتی حرف نمی‌زنند اما ساعتها با عروسکهای خود در حال مکالمه هستند.

عروسک پولیشی حلقه ای BBSKY

عروسک پولیشی حلقه ای BBSKY

برند معروف بی بی اسکای ساخت کشور چین و تولید کننده انواع عروسک ها و وسایل سرگرم کننده برای کودکان می باشد عروسک های بی بی اسکای در سه طرح خرگوش، فیل، خرس تولید شده اند. به طور کلی بازی کردن کودکان با عروسک ها باعث تقویت حواس پنجگانه کودکان و شناخت رنگها و داشتن حس  تعامل کودو با دنیای پیرامون خود می شود. بر طبق مطالعات صورت گرفته درمود روان شناسی کودکان بازی کردن با عروسک ها باعث میشود که کودکان بیشتر به احساسات افکار دیگران توجه کنند در واقع بازی تخیلی با عروسک ها باعث رشد مهارت اجتماعی و همدلی وتقویت ذهن کودکان میشود.

کودکان انچه را که از والدین یا معلم خود می شوند و میبینند را یاد گرفته و با بازی کردن با عروسک ها در تخیلات خود در واقع به باز آفرینی آنچه یاد گرفته اند می پردازند و بدین صورت مهارت اجتماعی و قدرت تفکر انها تقویت می شود.

مهمترین نکات برای خرید آویز عروسکی

والدین  باید قبل ازخرید به استاندارد بودن و ایمنی بودن اسباب بازی کودکان دقت کنند شاخص های ایمن سازی اسباب بازی برای کودکان : رنگ های بکار بفته در اسباب بازی ها باید از نوع مجاز و غیر قابل حل در آب باشد زیرا کودکان تا سن ۳ سالگی عادت دارند هرچیزی را در دهان خود قرار دهند. در اسباب بازی هایی که ازجنس فلز بوده نباید از فلزات خطرناک وسنگین مانند آرسنیک، کادمیوم، سرب استفاده شود. در عروسک های پارچه ای جنس و الیاف پارچه باید نسوز، بدون کرک و پرزدهی ، بدون ایجاد حساسیت های پوستی و محکم و قابل شستشو با دست یا ماشین لباس شویی باشد.

در طراحی اسباب بازی های غیر پاچه ای نباید گوشه تیز داشته باشند وقطعات آن محکم بهم متصل باشند و برای کودک قابل جدا شدن نباشد. محفظه ی باتری نوع موزکال و حرکتی اسبا بازی ها باید محکم بوده و توسط کودکان به راحتی باز نشود. در برخی از آنان در صورت لزوم  باید هشدارهای ایمنی و روش صحیح بازی کردن بر روی آنها برچسب شده باشد.

عروسک پولیشی حلقه ای BBSKY

عروسک های پولیشی برند بی بی اسکای به دلیل طراحی زیبا و رنگبندی جذاب مورد علاقه کودکان از بدر نولد تا سنین بالتر میباشد . جنس عروسک ها از پولیش بسیار نرم لطیف ساخته شده است که بازی کردن با آن برای کودکان خوشایند است و به برای پوست آنان حساسیتی ایجاد نمی کند وباعث تقویت حس لامسه در نوزادان و در سنین بالاتر بازی کردن با این عروسک ها باعث تقویت هوش  وسایر مهارتهای حرکتی میشود.

مشخصات عروسک پولیشی حلقه ای BBSKY

عروسک های برند بی بی اسکای دارای دوخت ظریف و تمیزی هستند و ارتفاع کم تا ۳۳ سانتی متر دارند درنتیجه به راحتی در دستان کودکان قرار می گیرد. ابعاد این عروسک ها به صورت طول ۸۲ در عرض ۱۷ و ارتفاع ۳۳ سانتی متر میباشد.وزن این عروسک ها بسیار کم  حدود ۱۰۵ گرم است و قابل حمل توسط نوزادان  تازه متولد شده میباشد  این عروسک های برند بی بی اسکای از  پارچه ی پولیشی نرم وضد حساسیت  برای پوست نوزادان تازه متولد شده تا سن بالاتر ساخته شده است و قابلیت شستشوی انها با دست و ماشین لباسشویی وجود دارد.

عروسک پولیشی حلقه ای BBSKY

عروسک های حلقه ای بی بی اسکای

عروسک های حلقه ای بی بی اسکای دارای حلقه ای در بالای سر خود میباشند که به صورت آویز برای کریر و گهواره و کالسکه نوزادان استفاده می شود. این عروکس های بی بی اسکای در سه طرح خرس و خرگوش وفیل به صورت موزکال و آویز در رنگهای مختلف و جذاب ساخته شده اند و که قابلیت اتصال به انواع گهواره و تخت وصندلی نوزاد ماشین و کریر وغیره را دارند و هم چنین امکان جداسازی آنها و استفاده بعنوان عروکس برای بازی با کودکان را دارند.

موزیکال بکار رفته در این نوع عروسکها بسیار آرام . نرم بوده و آسیب های شنوایی برای نوزادان ایجاد نمی کند و همراه با موزیک حرکات چرخشی نیز دارد که باعث سرگرم شدن نوزادان درحین خواب و استراحت می شود. در برخی از مدل های عروسک های حلقه ای پولیشی بی بی اسکای علاوه بر عروکس وسایل دیگری مانند دندان گیر برای تسکین درد لثه های نوزادان وتوپ های رنگاو رنگ و هم چنین دارای یم آینه کوچک برای شناخت کودک با اعضای صورت خود میباشد. محفظه باتری این عروسک های پولیش اویزان کاملا مخفی و محکم بوده وقابل جداسازی توسط کودکان نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید