دانستنی ها

معرفی انواع ساک نوزاد

انواع ساک نوزاد

معرفی انواع ساک نوزاد : علاوه بر حمل وسایل کودکان برای خارج از منزل مانند روروک کودک، هنگام خرید باید کیف و کوله پشتی نوزاد و کودک را نیز در نظر بگیرید. یک مادر برای بیرون آوردن نوزادش تا دو سالگی به وسایل زیادی نیاز دارد. مادران ممکن است نگران مهم ترین چیزها برای کودک یا نحوه حمل همه چیز باشند.

انتخاب کوله پشتی یا کیف مناسب با ویژگی های خاص که بتواند تمام نیازهای مادر و کودک را برآورده کند نیاز به بررسی دقیق دارد. در این مقاله سعی شده است اطلاعات مفید و مفیدی در مورد معرفی انواع ساک نوزاد در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید کیف مناسبی را خریداری کنید در ادامه با بیبی لوکس همراه باشید.

ضرورت خرید کیف لوازم نوزاد

بعد از تولد کودک در هنگام بیرون رفتن باید لوازم زیادی مربوط به کودک به همراه داشته باشید تا بتوانید در هر لحظه تمام نیازهای کودک را برطرف کنید. کیف های دستی زنانه اغلب فضای کافی برای قرار دادن تمام لوازم کودک را ندارند. حتی اگر از کیسه های بزرگی استفاده کنید که بتوانید تمام وسایل کودک و مادر را در آن قرار دهید، پیدا کردن آن ممکن است دشوار باشد.

کیف های نوزاد دارای بخش های خاص و جیب های متفاوت می باشد. و باعث می شود با جمع آوری وسایل نوزاد و دیدن قسمت های مختلف کیف وسایل مرتبط را حمل کنیم و مانع فراموشی آن چیز می شود.

همچنین کیف نوزاد مناسب باید دارای محفظه های مجزا و کاربردی باشد که بتوانید تمام وسایل کودک و مادر را در آن قرار دهید و در صورت نیاز و استفاده به راحتی در دسترس قرار دهید. علاوه بر این، یک کیف نوزاد باید این قابلیت را داشته باشد که به راحتی حجم زیادی از وسایل را حمل کند.

نکات مهم برای خرید ساک لوازم نوزاد

نکات مهم برای خرید ساک لوازم نوزاد شامل موارد زیر است:

  • در خرید ساک لوازم نوزاد جادار بودن بسیار مهم است. کیف نوزاد همچنین باید سبک وزن بوده و حمل آن آسان باشد.
  • ساک نوزاد در همه گردش‌ها و مهمانی‌ها همراه شما خواهد بود‌. بنابراین بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که ظاهر شیک و زیبایی داشته باشد.
  • جیب‌های مشبک، شفاف یا فضای داخلی با رنگ روشن به شما کمک می‌کند اقلامی را که نیاز دارید از داخل کیفتان راحت‌تر تشخیص دهید.
  • آستر قابل شستشو یا تمیز کردن برای ساک نوزاد یک ضرورت است. شیر، غذا و پمادهای نوزاد ممکن است درون ساک بریزد. بنابراین باید بتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.
  • بند شانه‌ای قابل تنظیم و پد دار در حمل ساک نوزاد به شما کمک خواهد کرد. این آپشن‌ها حمل کیف را آسان‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید وقتی بیرون از منزل هستید ساک را به دور دسته‌های کالسکه نوزاد خود متصل کنید.

 انواع ساک نوزاد

انواع ساک و کیف لوازم نوزاد

انواع ساک نوزاد – ساک دستی

این مدل در طرح، رنگ و جنس های مختلفی در بازار موجود می باشند و اغلب قیمت معقول و منطقی دارند که متناسب با سلیقه و بودجه خود می توانید دست به انتخاب آنها بزنید.

با توجه به ظاهری شبیه به کیف های زنانه موجود در بازار، کمتر کسی می تواند متوجه تمایز آنها با کیف دستی خودتان شود و شاید بتوان این را یک امتیاز به شمار آورد چون علاوه بر امکان ست کردن آن با لباستان، می توانید در آینده از آن استفاده های دیگری کنید.

اکثر کوله پشتی های کودکان جادار هستند و دارای جیب های اضافی در کناره هستند تا کاربر بتواند وسایل بیشتری را حمل کند. برای حمل این مدل معمولا از دو بند کوتاه، یک بند شانه بلند یا هر دو استفاده می شود. به دلیل مساحت وسیع موجود، یکی از بهترین راه ها برای سفر است.

اما اگر فکر می کنید گاهی پدر خانواده وظیفه حمل این کیف را بر عهده می گیرد، انتظار نداشته باشید که کیف زنانه را روی دوش او بیندازد. پس به فکر کرامت مردانه او باشید. البته در هنگام خرید سایر اقلام مانند کریر نوزاد نیز باید به این نکته توجه کنید. گاهی اوقات مردان برای حمل کیف کودک مشکل دارند.

انواع ساک نوزاد – کوله پشتی

این نوع کوله ها کاملا شبیه کوله پشتی های معمولی هستند، تفاوت آن ها در این است که دارای جیب های زیاد و فضای داخلی و خارجی مجزا هستند تا والدین بتوانند وسایل مختلفی مانند اسباب بازی، شیشه شیر و … را قرار دهند.

از آنجایی که تعداد وسایل مربوط به نوزادان و کودکان اغلب زیاد است، لازم است کیف های کودکان دارای فضاهای بسیار متنوعی باشند تا به راحتی پیدا شوند. یکی از نقاط قوت کوله پشتی نوزاد این است که وزن را به طور مساوی بین دو شانه تقسیم می کند.

انواع ساک نوزاد مسنجر

این مدل کیف به صورت مورب بر روی شانه های والدین بسیار کاربردی و راحت است، زیرا وزن کیف را تقریباً به طور مساوی روی نیمه بالایی بدن پخش می کند. مدل هایی با توزیع ناهموار وزن می توانند باعث درد شانه، شانه و گردن شوند.

از مزایای دیگر می توان به قابلیت حمل آسان و دسترسی به ابزار داخل کیف اشاره کرد. کیف های مسنجر کوچکتر از کیف های دستی هستند زیرا روی شانه آویزان هستند و برای مسافرت یا پیاده روی در شهر ایده آل هستند.

پس زیاد به فضای این نوع کیف توجه نکنید. اما اگر به دلیل حمل آسان تصمیم به خرید آن دارید، بهتر است مدلی با جیب های داخلی و خارجی متفاوت انتخاب کنید.

بهترین های ساک نوزاد در بازار

ساک لوازم لبه چرم چیکو Chicco

ساک لوازم لبه چرم چیکو Chicco از جنس پارچه برزنتی است. استحکام و مقاومت خوبی دارد. طراحی و رنگ بندی کالا زیبا و متنوع است. در ادامه با ویژگی های ساک لوازم نوزاد آشنا می شوید.

  • جنس آن ضد آب و رطوبت می باشد و قابلیت شستشو به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی دارد.
  • ساک لوازم گنجایش خوبی دارد و دارای سه عدد کیف لوازم کوچک تر و یک عدد زیر انداز تعویض میباشد.
  • دارای دسته های محکم و دوخت مناسب ،حمل آن برای والدین بسیار راحت است.
  • داری تکه های چرم دوزی شده که این ساک رو تبدیل به یک محصول زیبا و خاص میکند.
  • ساک دارای دسته‌های محکمی است .
  • ساک Chicco دارای محفظه مخصوص برای فلاسک یا شیشه شیر کودک است.
  • کیف دارای عایق گرما و سرما برای حفظ دما می باشد.

ساک لوازم کوله پشتی کاترین یوناکو Unaco

ساک لوازم کوله پشتی کاترین یوناکو Unaco  تولید کشور ایران است. . جنس کیف چرم مصنوعی مرغوب و آستر داخل کیف ضد آب است. ساک وسایل نوزادی برای حمل و نگهداری لوازم ضروری نوزاد و مادر است و قابل استفاده از بدو تولد می باشد.

ساک لوازم دارای دو بند دستی و قابل استفاده به صورت دستی است. همچنین می توان آن را به صورت کوله ای نیز حمل کرد. کیف به صورت زیپی باز و سته می شود. دارای چهار عدد جیب برای قرار دادن لوازم مختلف و دسترسی سریع به آن ها است.

کیف لوازم نوزاد گنجایش زیادی برای قرار دادن لوازم مختلف از جمله لباس اضافی، فلاسک، پوشک و … دارد. جیب های کناری آن برای قرار دادن لیوان و شیشه شیر مناسب هستند. این محصول را می توان به صورت دستی شست و تمیز کرد.

کیف لوازم کودک دارای زیرانداز تعویض پوشک نوزاد و یک کیف کوچک برای نگهداری پستانک است. زیرانداز تعویض از جمله لوازم ضروری در زمان تعویض پوشک نوازد است که در منزل و خارج از منزل مورد نیاز خواهد بود.

 انواع ساک نوزاد

مزایای خرید ساک لوازم نوزاد به صورت اینترنتی

مزایای خرید ساک لوازم نوزاد به صورت اینترنتی باعث شده است تا والدین خرید اینترنتی این وسایل را نسبت به خرید حضوری آن‌ها ترجیح دهند.

این مزایا شامل موارد زیر هستند:

  • در خرید اینترنتی نیازی به صرف وقت زیاد در ترافیک شهری و صف صندوق فروشگاه‌ها نیست. شما می‌توانید از فضای راحت منزل خود نسبت به خرید ساک نوزاد اقدام کنید.
  • در خرید حضوری محدودیت زمانی وجود دارد. شما نمی‌توانید صبح زود قبل از رفتن به محل کار یا نیمه شب به خرید بروید‌. اما در خرید اینترنتی هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که وقت آزاد داشتید نسبت به خرید وسایل مورد نیاز خود اقدام کنید.
  • در خرید حضوری شما محدود به فروشگاه‌های شهر محل زندگی خود هستید. در حالی که در خرید اینترنتی هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد.
  • در خرید اینترنتی می‌توانید وسایل سیسمونی نوزاد خود را با قیمت‌های بسیار مناسبی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید