دانستنی ها

معرفی بالش بارداری دی روحه

بالش بارداری دی روحه

بالش بارداری دی روحه: در دوران بارداری مادران به حمایت های بیشتری نیاز دارند چرا که به دلیل افزایش وزن و یا سایر تغییراتی که در این دوران برای یک مادر ایجاد میشود ممکن است باعث ایجاد مشکلات جسمی ، روحی شوند . از مشکلات رایجی که برای یک مادر باردار ذر این دوران ایجاد میشود ، کمر درد های ناشی از حاملگی است . همچنین یکی دیگر از موضوعات مهم که سالهاست مادران بسیاری را مشغول خود کرده است ، شب بیداری های پیاپی است که باعث خستگی و ناراحتی بیش از حد مادران میشود . در حال حاضر برای رفع این مشکلات محصولات متنوعی برای مادران باردار تولید شده است که میتوانند کمک بسیار زیادی در رفع این مشکلات داشته باشند . بالش بارداری دی روحه ی یکی از محصولات بسیار مناسبی است که برای این موضوع تولید شده است.

بالشت بارداری میتوانند از مشکل شب بیداری های شبانه و حتی غلت خوردن مادر و یا به پشت خوایدن که ممکن است باعث خفگی جنین شود جلوگیری کند و همچنین درد کمر را نیز به دلیل ساختار مناسب تا حد بسیار مناسبی کاهش خواهد داد . امروزه پزشکان نیز استفاده از این بالش های بارداری را به مادران باردار بسیار زیاد توصیه میکنند. با بیبی لوکس همراه باشید.

بالش بارداری چیست؟

این بالش ها، با طراحی خاصی ساخته می شوند به طوری که هدف اصلی آن ها ایجاد فرم  و شکل مناسب بدن در هنگام خوابیدن برای زنان باردار است. زنانی که تجربه حاملگی را دارند، حتما به خوبی می دانند که هر چه به ماه های آخر و زمان زایمان نزدیک شوید، خوابیدن به شکل عادی و مناسب کار بسیار دشواری خواهد بود.

این بالش های مخصوص به زنان حامله کمک می کنند تا در هنگام خواب، بهترین فرم بدنی خود را برای حفظ سلامت جنین به خود بگیرند. از طرفی به علت آن که طراحی های مخصوص بالش ها برای خود زنان باردار نیز می باشد، خود این افراد نیز به کمک این وسیله می توانند خواب راحت تر و طولانی تری را تجربه نمایند. این بالش های را می توانید از شرکت تجهیزات پزشکی و یا  فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی به ساده ترین شکل ممکن تهیه نمایید و از استاندارد بودن آن ها مطمئن شوید.

بالش بارداری دی روحه

مزایای اصلی بالش بارداری دی روحه برای زنان باردار

تقویت جریان خون

یکی از مواردی که برای سلامت خود مادر و جنین از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، گردش خون مناسب می باشد. به کمک بالش های مخصوص بارداری که در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند، می توان به صورت هوشمندانه ای، گردش خون در بدن مادر را تقویت نمود که بدین وسیله می توان جریان خونی مناسبی برای جنین موجود در رحم ایجاد نمود.

تغییر حالت های خواب

زنان باردار خیلی سخت می توانند به حالتی که دوست دارند و به آن عادت کرده اند بخوابند. حتی خوابیدن به پهلو نیز برای آن ها به خصوص در ماه های آخر کار چالش برانگیزی است. به کمک بالش های مخصوص بارداری، این امکان برای مادر فراهم می شود که در هر جهت و حالتی که راحت تر است بخوابد. از آن جایی که بی خوابی به خودی خود مشکلاتی به همراه دارد، بهتر است همیشه شرایط ایده آل برای خواب فراهم شده باشد. حال آن که این اهمیت برای زنان باردار بسیار مهم تر و قابل تامل تر است.

کاهش فشار های وارده به جنین

مسلما زمانی که بهترین حالت و پوزیشن برای خواب انتخاب شده باشد، جنین نیز در بهترین حالت خود قرار می گیرد. این موضوع، به هیچ عنوان موضوعی ساده و پیش پا افتاده ای نیست. بارها اتفاق افتاده است که به خاطر عدم رعایت شکل صحیح بدن در زمان بارداری، جنین در داخل رحم با مشکلات متعددی رو به رو شده است. پس استفاده از بالش طبی می تواند در این زمینه نیز گره گشا باشد و صدمات ناشی از بی توجهی در این مورد را برای جنین به صفر برساند..

جلوگیری از بدن درد

بدن درد در زنان حامله به خصوص در مراحلی که رشد جنین با شدت بیشتری پیش می رود، یک امر کاملا عادی می باشد. عده ای بر این باورند که می توان به این دردها عادت کرده و به آن ها توجهی نکرد. اما این موضوع کاملا به شرایط جسمی و روحی مادر بستگی دارد. اگر مادر به لحاظ بدنی ضعیف باشد، این دردها می تواند برای او غیر قابل تحمل گردد. استفاده از بالش مخصوص بارداری به مادر کمک می کند تا بتواند دردهای بدنی خود را به کم ترین سطح ممکن برساند. البته این دردها به هیچ عنوان به صورت کامل از بین نمی روند، اما به هر حال کم کردن آن ها برای زنان باردار یک ویژگی مثبت می باشد.

جلوگیری از کمردرد های شدید

در این بالش ها، حالت خاصی برای کاهش کمردرد و جلوگیری از آن طراحی شده است. قسمت برجسته ای از این بالش ها در بین پاها و زانوهای مادر قرار می گیرد. این کار باعث می شود که بین زانوهای فرد فاصله مشخصی ایجاد شود که برای کاهش کمردردهای ناشی از حاملگی بسیار موثر است. از طرفی دیگر  با این کار دردهای زانو نیز به حداقل خود می رسند.

استفاده از بالش بارداری دی روحه و جلوگیری از خفگی جنین 

احتمالا شما نیز میدانید یکی از مشکلات مادران باردار در زمان حاملگی این است که نمیتوانند مثل گذشته به هر شکلی و سمتی که میخواهند بخوابند .

البته اگر به طور دقیق تر بخواهیم بگوییم طبق مطالعات پزشکی به پشت خوابیدن مادر در زمان حاملگی میتواند موجب خفگی جنین شود

از سوی دیگر به دلیل بزرگتر شدن سایز جنین در طول این دوران خوابیدن به طرف های دیگر نیز مشکل میشود .

بالش های بارداری به مادران کمک میکنند که این مشکل را پشت سر گذاشته و بتوانند خواب راحت تری را در این دوران تجربه کنند. همچنین کرم ضد ترک شکم بارداری هم از محصولاتیست که مادران باردار از آن استقبال زیادی کرده اند.

بالش بارداری دی روحه

میتوانیم در دوران بارداری کمتر کمر درد داشته باشیم « بالش بارداری ارزان قیمت»

یکی دیگر مشکلات مادران در دوران بارداری داشتن کمردرد های گاها شدید است این کمر درد ها به دلایل مختلفی در این دوران ایجاد میشوند که در این بحث به این دلایل اشاره ای نمیکنیم

اما میتوان گفت که داشتن این کمر درد ها در دوران بارداری بسیار آذار دهنده هستند و میتواند تحرک مادر را نیز بسیار کاهش دهد که این موضوع نیز خود برای سلامت مادر و نوزاد ضرر های به همراه دارد

با این خرید یک بالش حاملگی مناسب و استاندارد میتواند به یک مادر باردار بسیار کمک کند

بالشت های بارداری با پوششی که در پشت مادر و گودی کمر ایجاد میکنند کمر درد های ناشی از دوران حاملگی را کاهش میدهند .

بنابراین میتوان گفت که یک بالش حاملگی بهتر از دارو و سایر کار ها میتواند به تسکین این درد ها کمک کنند

راحت شدن از بی خوابی های شبانه با بالش بارداری دی روحه

مشکل داشتن کمردرد و همچنین محدودیت مادر در خوابیدن به جهت های مورد علاقه و تغییرات هورمونی و فعالیت جنین باعث میشود که یکی دیگر از مشکلات یک مادر در این دوران بی خوابی های شبانه باشد

برای همین اگر میخواهید که از دست این مشکلات به راحتی عبور کنید خرید “بالش بارداری” میتواند یک انتخاب قابل قبول برای شما باشد

بالش بارداری دی روحه یکی از پرفروش ترین محصولات مراقبتی مادر

همان طور که پیش تر نیز گفتیم محصولات زیادی خوشبختانه برای مراقبت و سلامت مادران باردار تولید شده است

( مثل بالش شیردهی ) اما بالشت های حاملگی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین این محصولات هستند

قیمت بالش حاملگی یکی از موضوعات مهم دیگری است که در تصمیم گیری خریدن یا نخرید این بالشت ها دارد و برای شما و هر شخص دیگری حائز اهمیت است

ما هم در فروشگاه بیبی لوکس سعی کرده ایم که این محصولات محبوب مادرهای عزیز را در بهترین قیمت ارائه کنیم

بالش بارداری دی روحه مدل u یو و بالشت بارداری مدل c سی شکل

به طور معمول در حال حاضر بالش بارداری در دو شکل یو و سی تولید میشوند که البته محبوب ترین و پرفروش ترین نوع مورد استفاده و استقبال مادران نیز هستند

در مدل یو شکل دو طرف بدن مادر توسط بالش پوشش داده میشود که این نوع برای مادرانی که کمردرد های
شدید تری دارند بیشتر توصیه میشود

مدل سی شکل حجم و اندازه کمتری نسبت به مدل یو دارد که از جهت برای تخت های کوچک تر مناسب تر است

انعطاف پذیری یک نکته ی مهم در انتخاب بالش بارداری دی روحه

یکی از موارد دیگری که شما باید در انتخاب این محصول در نظر داشته باشید :

این است که شاید شما بخواهید حالت خوابیدن خود را تغییر دهید و یا در هنگام خواب کمی خود و بالشت را جابه جا کنید و یا حتی به شکل دیگری از آن استفاده کنید به همین دلیل انعطاف پذیر بودن و تغییر فرم و البته استقامت پارچه بسیار بسیار اهمیت دارد منظور از استقامت پارچه ی رویه نیز این است که در زمان تغییر فرم و جابه جایی بالش رویه دچار پارگی نشود.

دیدگاهتان را بنویسید