دانستنی ها

معرفی برند هولی تویز (HuileToys)

برند هولی تویز

اسباب بازی‌های آموزشی و موزیکال نقش مهمی در رشد فکری و جسمی خردسالان دارند و به یادگیری مفاهیم و مهارت‌های اولیه کودک بسیار کمک می‌کنند. این محصولات چون برای استفاده‌ی کودکان ۰ تا ۳ ساله هستند، باید که از استانداردهای کیفی و بهداشتی بالایی برخوردار باشند. در سرتاسر دنیا شرکت‌های بسیاری نیز مشغول به تولید اسباب بازی خردسال می‌باشند. در این مقاله قصد داریم که راجع به یکی از بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین برندهای تولید اسباب بازیِ آموزشی نوزادان صحبت کنیم؛ یعنی برند هولی تویز (HuileToys) پس با بیبی لوکس همراه باشید.

تاریخچه و هدف برند هولی تویز (HuileToys)

شرکت هولی تویز (Huile Toys) که آن را با نام هالی تویز نیز می شناسند در سال ۱۹۸۸ در شهر گوانگ‌دونگ چین تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۹۹۹ اولین محصول خود را با عنوان سوسک باهوش روانه بازار نمود. دو سال بعد شرکت از لوگوی جدید خود برند هولی تویز (HuileToys) رونمایی کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۷ نام برند از هولی به هولا (Hola) و لوگوی برند هولی تویز (HuileToys) تغییر پیدا کرد. در این بازه‌ی زمانی شرکت رشد چشمگیری داشت و توانست برند تجاری خود را در بیش از ۴۰ کشور دنیا به ثبت برساند و با تولید محصولات با کیفیت و خلاقانه جوایز بین المللی زیادی را در این حوزه بدست آورد.

محصولات این شرکت شامل اسباب بازی‌های فکری و آموزشی و اسباب بازی‌های موزیکال و حرکتی برای کودکان ۰ تا ۳۶ ماه می‌باشند. این بازه‌ی سنی، یکی از مهمترین دوره‌های زندگی هر فرد است که با مفاهیم اولیه و مهارت‌های ابتدایی زندگی خود آشنا می‌گردد. بنابراین رشد و تقویت این مهارت‌ها نقش به سزایی در شکل گیری هوش کودک دارد. کمپانی هولی‌تویز نیز هدف خود را تولید محصولاتی قرار داده که علاوه بر جنبه بازی و سرگرمی، به رشد جسمی، ذهنی و روحی کودک کمک می‌کند و تامین سلامت جسمی و روانی نوزاد را در اولویت خود قرار داده است.

برند هولی تویز

تنوع اسباب بازی هولی تویز

مجموعه محصولات این شرکت که بیش از ۵۰ عنوان است شامل اسباب بازی های فکری، اسباب بازی های خنده دار و اسباب بازی های موزیکال و متحرک است که از محبوبیت زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. بخش ویژه ای از این محصولات به کشورهایی نظیر استرالیا و کشورهای اروپایی ارسال می شود. محصولات هولی تویز به دلیل زیبایی، کاربردهای آموزشی و دوام بالایی که دارند در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار و مورد استقبال هستند.

هولی تویز با انتخاب مواد با کیفیت بالا، محیط تولید روشن و تمیز، کنترل کیفیت دقیق و کارآمد مطابق با استانداردهای بین المللی، ایمنی اسباب بازی را در جهان رعایت می کند. روحیه مدیریتی این شرکت برای تولید اسباب بازی های سالم و ایمن در قلب همه کارکنان آن جا دارد و رسالتشان رشد روحی، جسمی، روانی و فکری کودکان است.

مرکز تحقیق و توسعه محصولات هولی تویز برای طراحی خلاقانه ترین و جذاب ترین محصولات، منابع عظیمی را سرمایه گذاری می کند. تکنسین های تحقیق و توسعه حرفه ای این شرکت با بررسی روند پیشرفت جسمی و رشد نوزادان، اقدام به طراحی و توسعه ی اسباب بازی های ایمن در راستای رشد سلامت روانی و جسمی نوزادان می کنند.

بیشتر مؤسسات معتبر تحقیقاتی دنیا در مورد رشد کودک معتقدند که رشد هوش اولیه نوزادان نقش مهمی در پیشرفت و آینده ی آن ها خواهد داشت. تقویت ذهن و حواس کودک توسط رنگ های اسباب بازی، اشکال، صداهای ملایم، حرکات و سایر عناصر فکری صورت می گیرد که می تواند مهارت بدنی، اکتشاف فکری و علاقه به مطالعه و کنجکاوی کودکان را افزایش دهد.

ویژگی‌های محصولات برند هولی تویز (HuileToys)

برند هولی تویز دارای گواهینامه ISO9001 در کیفیت و مدیریت است و تلاش کرده تا تمام استانداردهای لازم برای تولید اسباب بازی نوزاد را تامین کند. تمامی محصولات از پلاستیک با کیفیت، ضد حساسیت و مقاوم ABS ساخته شده و فاقد هرگونه لبه، پِلیسه یا نقاط نوک تیز است. رنگ بکار رفته در آن نیز رنگ بهداشتیِ غیر شیمیایی و بدون سرب می‌باشد.

از ویژگی‌های محصولات هولی تویز، علاوه بر جنبه‌های آموزشی و کیفیت و دوام بالا، می‌توان به طراحی زیبا، جذاب و خلاقانه آن اشاره نمود. ویژگی‌های ظاهری محصول، مانند رنگ‌ها، اشکال، چراغ‌ها و موزیکال بودن آن، نوزاد را جذب خود می‌کند. رنگ‌ها، آواها و نورهای بکار رفته در این محصولات اولین حس‌های شناختی نوزاد را برمی‌انگیزد و روشی مناسب برای تعامل بین کودک و والدین است.

برند هولی تویز

جوایز و دست آوردهای هولی تویز

  1. جایزه محبوب ترین اسباب بازی ۲۰۱۳ توسط CTOY INDUSTRY MAGAZINE برای اسباب بازی Funny Cottage
  2. جایزه پرفروش ترین اسباب بازی ۲۰۱۳ توسط CTOY INDUSTRY MAGAZINE برای اسباب بازی Happy Small World
  3. جایزه نقره ای مسابقه ستاره اسباب بازی خلاق ۲۰۱۲ توسط TJPA برای اسباب بازی Swing Animal Show
  4. جایزه برنز مسابقه ستاره اسباب بازی خلاق ۲۰۱۲ توسط TJPA برای اسباب بازی Happy Small World
  5. جایزه برنز مسابقه ستاره اسباب بازی خلاق ۲۰۱۲ توسط TJPA برای اسباب بازی Naughty Animal Paradise
  6. جایزه برنز مسابقه ستاره اسباب بازی خلاق ۲۰۱۲ توسط TJPA برای اسباب بازی Cute Mushroom Jukebox
  7. جایزه نقره ای مسابقه اسباب بازی خلاق ۲۰۱۱ توسط TJPA برای اسباب بازی Melodious Jazz Drum
  8. جایزه برنز مسابقه خلاق اسباب بازی ستاره ۲۰۱۱ توسط TJPA برای اسباب بازی Colorful Smart Turtle

خرید سیسمونی از برند HuileToys از فروشگاه بیبی لوکس

فروشگاه بیبی لوکس یکی از معروفترین فروشگاه‌های آنلاین است که به فروش محصولات بچه‌ها و نوزادان می‌پردازد. یکی از برندهای محبوب که موجود در این فروشگاه است، برند HuileToys است. این برند مشتمل بر انواع بازی‌های سیسمونی و اسباب بازی برای کودکان است که با استانداردهای ایمنی بالا و کیفیت بسیار خوبی تولید می‌شوند.

این برند دارای انواع اسباب بازی دیگری نیز مانند عروسک‌ها، اتومبیل‌ها، توپ‌ها و انواع بازی‌های آموزشی است. همه این محصولات با دقت و با کیفیت بسیار بالا تولید شده‌اند و می‌توانند به عنوان یک هدیه خوب برای کودکان در روز تولد یا جشن‌های مختلف مناسب باشند. در مجموع، خرید سیسمونی از برند HuileToys از فروشگاه بیبی لوکس یک گزینه بسیار مناسب برای والدینی است که به دنبال محصولات با کیفیت و ایمن برای کودکان خود هستند.

کلام آخر

به دلیل کیفیت بالا، نوع آموزش جذاب و ایمن بودن قطعات اسباب بازی های  هولی تویز Huile Toys توسط معلمان مهد کودک توصیه می شود. این اسباب بازی ها مورد اعتماد والدین هستند و  برای کودکان هم جذاب و سرگرم کننده اند. اسباب بازی های Huile می توانند ساعاتی لذت بخش برای والدین و کودکان پدید آورند.

در بخش برندهای لوکس فروشگاه بیبی لوکس می توانید عناوین متنوعی از تولیدات این شرکت دوست داشتنی را ببینید.

شما تا به حال از اسباب بازی های این شرکت استفاده کرده اید؟ کدام طرح را می پسندید؟ تجربیات خود از خرید و بازی با اسباب بازی های برند Huile Toys را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید ما را از نظرات خود درباره بازی های فکری و مقالات وب سایت مطلع سازید.

دیدگاهتان را بنویسید