دانستنی ها

معرفی برند چیکو در سیسمونی

معرفی برند چیکو در سیسمونی

با توجه به اینکه برند چیکو در سیسمونی یکی از معروف ترین برندهای لوازم کودک و سیسمونی هستش، در اینجا قصد داریم تا اندکی نسبت به معرفی این برند معروف بپردازیم و شما رو بیشتر با این برند آشنا کنیم. چرا که هر پدر و مادری که یک فرزند در خانه داشته باشد، حداقل تجربه استفاده از یکی از محصولات چیکو رو برای سیسمونی فرزند خودشون داشتن . از این رو شاید براشون جذاب باشه که بدونن اصلا این برند متعلق به کجاست و چگونه به وجود اومده. با بیبی لوکس همراه باشید.

تاریخچه برند چیکو در سیسمونی

برند chicco  که تلفظ صحیح ایتالیایی آن (کی کو) هستش، یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده انواع لباس کودک و اسباب بازی کودک در سراسر جهان هستش که در حال حاضر در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا در حال فعالیته. این برند قدمت حدودآ ۶۰ ساله داره و در سال ۱۹۵۸ در ایتالیا شکل گرفته و متعلق به هلدینگ آرتسانا هستش.

آشنایی با برند چیکو در سیسمونی

آرتسانا توسط شخصی به نام پیترو کاتلی در سال ۱۹۴۶ در شهر کومو ایتالیا تاسیس شد. کاتلی در سال ۱۹۲۰ در دهکده کوچک مونئولیمپینو ، واقع در نزدیکی شهر کومو ایتالیا و مرز سوئیس متولد شد. وقتی کاتلی ۱۷ ساله بود ، کار خودش رو در یک تولیدی کوچک دماسنج و سرنگ سوئیسی آغاز کرد. کاتلی خیلی زود کارفرمای خودش رو متقاعد کرد که به او کار فروشندگی بده.  با این حال خود کاتلی در مصاحبه ای که داشت عنوان کرده بود که  کار فروش خیلی دشوارتر بود چون محصولات تولیدی اون شرکت “از کیفیت مطلوبی برخوردار نبودند”.

کاتلی در طول جنگ جهانی دوم در ارتش ایتالیا خدمت کرد و در سال ۱۹۴۶ به منطقه کومو برگشت. کاتلی توانست برای شروع کار در خانه خودش وام بگیرد و تجارت شخصی خودش ، که اون رو آرتسانا نامید شروع کنه. کاتلی از تجربه شبکه خود در فروش داروها برای وارد کردن دماسنج از آلمان شرقی استفاده کرد. در آن زمان ، دماسنج ها ، مانند اکثر کالاهای دیگه ، در ایتالیا کمیاب بودند. کاتلی کار جدید خودش رو با یک دوچرخه برای شروع آغاز کرد.   خیلی زود ، حجم فروش او به اندازه کافی افزایش یافت تا به او امکان خرید اسکوتر رو بده.

کاتلی در اواسط دهه ۱۹۵۰ ازدواج کرد و همسرش در رشد و شکل گیری این تجارت  به او کمک بسیار زیادی کرد ، تا کاتلی بتونه به سرعت از دهه ۱۹۵۰ دامنه محصولات پزشکی و بهداشتی خود را گسترش بده.  شرکت چیکو همچنین ظرفیت تولید خودش رو گسترش داده و اولین کارخانه از سری کارخانه های جدید را در منطقه لمبارد ایتالیا تاسیس و افتتاح کرد.
مارک  چیکو به سرعت در ایتالیا گسترش پیدا کرد و به رشد خودش ادامه داد تا اینکه برند چیکو در تمامی زمینه های مرتبط با سیسمونی و لوازم کودک وارد شد و به تولید محصولات متنوع و گوناگون پرداخت. تا جایی که امروزه هلدینگ چیکو دارای ۲۱ شعبه در جهان هستش که تنها ۱۲ شعبه اون در اتحادیه روپا واقع شده.

برند چیکو در سیسمونی

فلسفه نام گذاری برند چیکو

فلسفه نام گذاری برند چیکو به زمانی بر میگرده که آقای کاتلی می خواست تولد پسر اول خودش به نام انریکو رو جشن بگیره، نام تجاری چیکو رو برای محصولات خودش انتخاب کرد. شاید در آن زمان کمتر کسی فکر می کرد که سالهای بعد نام چیکو به این میزان در جهان شناخته شده بشه و اکثر کودکان در جهان به نحوی از محصولات برند چیکو استفاده کنند.

پس از اینکه آقای کاتلی (بنیانگذار چیکو) در سال ۲۰۰۶ درگذشت، پسران او به نام های انریکو، میشل و فرانسسکا مسئولیت اداره هلدینگ تجاری پدر رو بر عهده گرفتن و شعب جدیدی در هند و روسیه و مکزیک و… راه اندازی کردن.

آزمایشگاه شادی چیکو:

در آزمایشگاه شادی برند چیکو واقع در ایتالیا دانشمندان و پژوهشگران بسیاری مشغول به تحقیق، تجزیه و تحلیل و جمع آوری داده هایی درباره کودکان از تولد تا ۳ سالگی هستند. با فهمیدن این که چه چیزی باعث بهبود خواب، تغذیه و بازی کردن کودکان می شود، برند چیکو توانسته است محصولاتی را برای کودکان تولید کند که منطبق بر نیازهای واقعی خانواده ها می باشد.
در عین حال مصاحبه با والدین کودکان و نیز متخصصان تربیت کودک باعث می شود که محصولات برند چیکو کاملاً بر نیازهای واقعی کودک و مادرش منطبق باشد. برند چیکو به رضایت کودک و والدین با این جدیت اهمیت می دهد.

ارزش هایی که برند چیکو در سیسمونی به آنها پایبند است، عبارتند از:

  • پیوند مادر و کودک:

محصولات چیکو طوری طراحی شده اند که پیوندهای مادر و کودک ازجمله پیوند تماسی و پیوند چشمی بین مادر و کودک را آسان تر و قوی تر کنند.

  • رشد همزمان مادر و کودک:

چیکو با تولید محصولاتی به منظور آسان تر کردن مسیر رشد برای مادر و کودک، به این میل طبیعی و غریزی احترام می گذارد.

  • خلاقیت:

محصولات چیکو به کودکان فرصت خیال پردازی، بیان احساسات و کسب تجربیات جدید را می‌دهد. به این منظور از جدیدترین تکنولوژی ها برای تولید محصولات چیکو استفاده می شود.

  • در دسترس بودن:

محصولات چیکو برای خانواده‌های مختلف محصولات متنوعی منطبق بر سطوح مختلف نیازهای ایشان تولید می کند که همه از فرصت برابر در دسترسی به محصولات چیکو برخوردار شوند.

  • مثبت اندیشی:

چیکو ارزش لبخند کودکان را می‌دانند و برای ایجاد این لبخند در تلاش است که مثبت گرایی و هماهنگی را به لحظه لحظه زندگی خانواده‌ها هدیه دهد.

  • سادگی:

چیکو خود را متعهد می داند که با راه حل های ساده تغییرات عمده ای را در زندگی مادر و کودک ایجاد کند.

محصولات برند چیکو در سیسمونی

چیکو با دارا بودن بیش از ۳۰۰ فروشگاه مستقیم در جهان و در بیش از ۱۲۰ کشور، تونسته محصولات خودش رو به سراسر جهان ارسال کنه. محصولات تولیدی چیکو عبارتند از:

  • لوازم بارداری وشیردهی
  • غذای کودک
  • لوازم بهداشتی کودک
  • کالسکه و کریر چیکو
  • صندلی ماشین کودک
  • انواع تخت کودک و گهواره
  • انواع اسباب بازی
  • لباس کودک و کفش و چکمه
  • سایر لوازم سیسمونی کودک

این شرکت به دلیل داشتن واحد تحقیق  و توسعه بسیار قوی، تقریبا سعی کرده تمامی محصولات مورد نیاز والدین رو متناسب با تمامی سنین کودکان تولید و ارائه کنه.

برند چیکو در سیسمونی

چرا محصولات برند چیکو chicco بخرم؟

اکثر قریب به اتفاق مشتریان برند چیکو، همگی محصولات این برند را از نظر کیفیت و عملکرد در بالاترین امتیاز ممکن قرار می‌دهند و ارزش و حس خوب استفاده از برند چیکو chicco را پیشنهاد می‌دهند.

به عنوان مثال: رایج‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات چیکو را، لاین شیشه شیرها تشکیل می‌دهند. این شیشه شیرها قابلیت تعویض بین سیستم‌های مختلف خود را دارند، بنابراین می‌توانید بطری را با افزودن دستگیره آن در زمان آماده شدن شیر یا مایعات، به یک لیوان آموزشی تبدیل کنید.

به طور کلی، طراحی کلاسیک نچرال (طبیعی) و ویژگی‌های بدون عوارض مانند BPA Free بودن آن، چیکو را به گزینه‌ای عالی برای والدین تبدیل می‌کند. با برند چیکو ، کودک دلبند شما بهترین‌ها را در زمینه تغذیه تجربه می‌کند و خواه ناخواه به استفاده از آن و میل پیدا کردن به غذا ترغیب می‌شود. محبوبیت برند چیکو به این معنی است که می‌توانید آن را تقریباً در هر مکانی انتخاب کرده و بهترین و راحت‌ترین تجربه استفاده از محصولات کودک را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

موقع خرید چیکو chicco حواسم به چه چیزهایی باشه؟

اگر قصد خرید آنلاین دارید، حتماً از فروشگاه‌های معتبر مانند: بیبی لوکس که محصولات اصل چیکو را موجود دارند، خریداری کنید. هنگام خرید حتماً حواستان به موارد تقلبی موجود در بازار باشد. با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و وجود گرانی، برخی متقلبان نمونه‌های بی‌کیفیت را با چاپ انواع لیبل و برچسب به جای نمونه اصلی چیکو به خریداران می‌فروشند.

علاوه بر این‌ها پیشنهاد می‌کنیم، دقت کنید کودک شما به کدام نوع از محصولات عادت دارد و سن کودک را حتماً در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه داشته باشید.

پس حتماً هنگام خرید محصولات چیکو – chicco چه به صورت حضوری و چه آنلاین، حتماً این موارد را رعایت کنید.

از کجا چیکو chicco اورجینال بخرم؟

فروشگاه اینترنتی بیبی لوکس تمامی محصولات اورجینال چیکو – chicco را موجود دارد و محلی مناسب برای شما والدین گرامی است تا بهترین محصولات کودک را برای نوزاد یا کودک دلبند خود خریداری کنید. اگر شما به دنبال محصولاتی باکیفیت هستید که بعد از خرید با اطمینان از آن استفاده کنید، نگران نباشید، به ما اعتماد کنید تا یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید