دانستنی ها

معرفی بهترین برس شیشه شوی نوزاد در بازار

مزایای برس شیشه شوی

معرفی بهترین برس شیشه شوی نوزاد در بازار : یکی از لوازمی که بسیاری از نوزادان و کودکان از بدو تولد تا ۳ سالگی از آن استفاده می‌کنند، شیشه شیر است. مادران به کمک این وسیله شیر خشک یا هر نوع غذای مایعی را به نوزاد و کودک خود می‌دهند. به دلیل کاربردی بودن این وسیله مادران می‌بایست به تمیزی آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند. این در حالی است که شستن این وسیله کار راحتی نیست و مادران باید زمان بیشتری را صرف شستن بطری کنند. به همین منظور مادران می‌توانند برای راحتی کار و کاهش زمان شست‌وشو از وسایلی چون شیشه شوی برای شست و شوی شیشه نوزادان خود استفاده کنند.

حال‌ آنکه یک برس شیشه شور مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟ و چه برندهایی در حوزه فعالیت می‌کند؟ از سؤالاتی است که ذهن بسیاری از مادران را به خود مشغول کرده است. ما در این مطلب قصد داریم به‌ صورت خلاصه تمامی سؤالات شما کاربران عزیز را پاسخ دهیم. با بیبی لوکس همراه باشید.

برس شیشه شور چیست؟

این محصول از یک دسته‌ بلند و برسی فرچه مانند در سر آن ساخته شده است. دسته ‌بلند آن کمک می‌کند تا فرچه تا انتها به داخل شیشه شیر فرو برود و به خوبی آن را تمیز کند. سری این محصول خود به دو صورت اسفنجی و فرچه‌ای تولید می‌شود که مادران می‌توانند مطابق با سلیقه و نیاز خود آن را تهیه کنند.

برس شیشه شور چه کمکی به والدین و کودکان می کند؟

همان گونه که گفتیم شیشه شیرها یکی از لوازم کاربردی هستند که در منزل و خارج از آن مورد استفاده مادران قرار می گیرد. با این حال این بطری ها به دلیل شکل و حالت خاصی که دارند به خوبی شسته نمی شوند و احتمال دارد بخشی از شیر یا ماده غذایی در آن باقی بماند که باعث مسمومیت و بیماری نوزادان می شود.

باقی ماندن اثر شیر یا هر نوع مایعات دیگری بر روی شیشه شیر می تواند محل تجمع انواع آلودگی ها باشد و موجب رشد میکروب و باکتری ها در شیشه شیر گردد و سلامت کودک را نشانه می گیرد. پس از خرید محصولات حساسی چون شیشه شیر یا پستانک و بعد از هر بار استفاده، باید آن ها را به خوبی شست، در شست و شوی این محصولات به نکات مهمی باید توجه داشت از جمله اینکه نباید از مایعات شوینده قوی استفاده کرد؛ مایعات شست و شوی کودک نیز باید به خوبی پس از شست و شو، آبکشی شوند.

حتی گاهی دیده شده به دلیل شست شوی نامناسب، بطری ها بو بدی می دهند و والدین مجبور می شوند بطری را تعویض و هزینه زیادی را بابت آن پرداخت کنند. این محصول علاوه بر آنکه از کثیف ماندن شیشه شیر نوزاد جلوگیری می کند، از تحمیل شدن هزینه دوباره به والدین نیز جلوگیری می کند.

بهترین برس شیشه شوی

مهمترین نکات در خصوص ضدعفونی کردن شیشه شیر و پستانک

  • استریل کردن یا ضدعفونی کردن شیشه شیر نوزاد و پستانک، روشی موثر برای محافظت از سیستم ایمنی در حال رشد کودک در برابر میکروب ها و باکتری‌ها است. حتی پس از شستشوی دقیق شیشه‌ شیر، باکتری‌ها همچنان به بطری‌ها می‌چسبند.
  • برخی از میکروب‌ها کاملاً سرسخت و چسبنده هستند و یک شستشوی ساده با آب و مایع شستشو ممکن است ناکافی باشد. راه حل استریل و ضدعفونی کردن است. استریل کردن به از بین بردن هر گونه باکتری باقی مانده در شیشه شیر کودک شما کمک می‌کند.
  •  نیاز و دفعات استریل کردن شیشه شیر به عوامل مختلفی مانند سن کودک شما بستگی دارد.
  • اگر کودک شما کمتر از ۲ ماه سن دارد، زودتر از موعد به دنیا آمده است، یا به دلیل بیماری (مانند HIV) یا درمان پزشکی (مانند شیمی درمانی سرطان)، سیستم ایمنی ضعیفی دارد، ضدعفونی کردن مواد غذایی روزانه (یا بیشتر اوقات) به ویژه ضروری است.
  • دستگاه استریلایزر معمولا با سرعت زیاد چند شیشه‌ شیر را ضدعفونی می‌کند و نسبت به مایکروفر که همیشه باید از تمیز بودن آن اطمینان داشته باشیم سهولت کار را بالا می‌برد.
  • دستگاه‌های مختلفی برای استرلیزه کردن شیشه‌شیر کودک در بازار وجود دارد. دستگاه استریلایزر ۲ کاره «ب آ با» ۶ تا ۹ شیشه‌شیر را در ۶ دقیقه با کارایی ۹۹ درصد ضدعفونی می‌کند.

نتیجه تمام روش‌های استریل‌سازی، یک شیشه شیر ضدعفونی شده‌است. انتخاب روش ضدعفونی کردن شیشه شیر کودک کاملا به سبک زندگی شما بستگی دارد.

بهترین برس شیشه شوی

 بهترین برس شیشه شوی کدم اند؟

امروزه حوزه فعالیت شرکت های تولید کننده محصولات نوزادان و کودکان بسیار گسترش یافته است و این شرکت ها همواره در تلاش هستند که در سبد خانواده های ایرانی جای داشته باشند. از همین رو قیمت این محصول مانند تمامی محصولات تولید شده برای نوزادان و کودکان بسته به عواملی مانند جنس مواد به کار رفته، نوع، کاربرد، کشور تولید کننده و … مشخص می گردد. عموماً قیمت این محصول از چند ده هزار تومان تا چند صد هزار تومان تولید و به بازار عرضه می گردد.

از برندهای بهترین تولید کننده برس شیشه شور ها می توان برند دکتر براونز، چیکو، فرست یرز، کیکابو، نوبی، بیبی لند، بیبی جم، توست لند، سان دلایت، فیلیپس اونت، مونچین، بی بی سیل، پلی تکس و … اشاره کرد.

شیشه شور سه تیکه کیکابو Kikkaboo یکی از بهترین برس شیشه شوی

شیشه شور کیکابو حاوی سه عدد فرچه در سایز های مختلف، که یکی از آن ها دارای دسته بلند برای شستشوی راحت و سریع شیشه شیر های بزرگ است.

فرچه کوچک آن با دسته کوتاه مناسب برای شستشوی شیشه شیرهای کوچک تر می باشد و فرچه سوم برای شستشوی لوله آنتی کولیک مناسب می باشد.

شیشه شور کیکابو بسیار باکیفیت و مرغوب با دسته ضد لغزش است.

پدهای آن از الیاف منحصر به فرد و با کیفیت تولید شده که در شستشو به راحتی داخل شیشه شیر قرار می گیرد و به طور کامل شیشه را تمیز می کند.

علاوه بر آن دارای یک برس شستشو سرشیشه می باشد که به طور کامل و بدون آسیب شیشه شیر را تمیز می کند.

برس شیشه شوی سیلیکونی دکتر براونز DR.Brown’s ساخت کشور آمریکا می باشد.

شیشه شور دکتر براون دسته بلندی مناسب برای شستشوی همه قسمت های شیشه شیر و درپوش می باشد. و کمک کند تا باقی مانده شیر در شیشه ها را کامل تمیز کند. همچنین دسته‌ی آن قابلیت جدا شدن دارد تا بتوان سر شیشه را نیز شست.

این برس شیشه شیر به‌ دلیل داشتن دسته بلند و فرچه انعطاف ‌پذیر برای ظروف گود با دهانه باریک و سایر ظروف کودک نیز مناسب است.

برس شیشه شور که یکی از ملزومات شیشه شیر محسوب می شود، جنس سیلیکونی و نرمی دارد که از ایجاد خط و خش روی شیشه شیر جلوگیری می کند. محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و فاقد مواد مضر و شیمیایی همچون بیسفنول آ می باشد.

برس شیشه شوی دکتر براون دارای یک چسبونک است که می توان به وسیله آن برس را روی کابینت چسباند تا در هر موقع که نیاز شود، بتوانید سریعا از آن استفاده کنید.

برس شیشه و سر شیشه شور سیلیکونی چیکو CHicco ساخت کشور ایتالیا می باشد. شیشه شوی چیکو مناسب برای تمیز کردن بطری شیشه شیر، سر شیشه شیر، درپوش و لیوان برندهای مختلف است.

برس شیشه شور دارای جنس سرسیلیکونی است که مانع خط و خش افتادن بر روی شیشه می شود و در نتیجه از کدر شدن آن جلوگیری می نماید. با کمک این سری سیلیکونی می توان باقی مانده شیر در انتهای شیشه شیر را کاملا تمیز کرد.

این شیشه شور چیکو دارای یک برس سر سیلیکونی برای شستشوی سرشیشه و یک برس نی شور می باشد. فرچه سیلیکونی انعطاف ‌پذیری خوبی برای شستشوی انواع سایزهای شیشه شیر دارد.

برس شیشه شور سیلیکونی ۳ عددی چیکو Chicco کیفیت ساخت بالایی دارد و فاقد مواد مضر شیمیایی همچون بیسفنول آ می باشد و دسته‌ی آن ضدلغزش است. شستشوی شیشه شوی به صورت دستی و یا با ماشین ظرفشویی امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید