دانستنی ها

معرفی بهترین کیف لوازم نوزاد و کودک

بهترین کیف لوازم نوزاد

معرفی بهترین کیف لوازم نوزاد و کودک : یکی از مهم‌ترین مواردی که یک مادر باید در خصوص نگهداری از کودک خود آن را رعایت کند، خرید ساک‌ لوازم کودک یا نوزاد است. خرید کیف لوازم نوزاد به مادر کمک می‌کند تا وسایل کودک خود نظیر پوشک، شیشه شیر، لباس اضافه و … را در آن نگهداری کند. به طور کلی امروزه تنوع بسیار زیادی در تولید کیف و ساک مادر و نوزاد وجود دارد. بنابراین برای انتخاب بهتر هنگام خرید با بیبی لوکس همراه باشید.

ضرورت خرید کیف لوازم نوزاد

بعد از تولد کودک در هنگام بیرون رفتن باید لوازم زیادی مربوط به کودک به همراه داشته باشید تا بتوانید در هر لحظه تمام نیازهای کودک را برطرف کنید. کیف های دستی زنانه اغلب فضای کافی برای قرار دادن تمام لوازم کودک را ندارند. حتی اگر از کیسه های بزرگی استفاده کنید که بتوانید تمام وسایل کودک و مادر را در آن قرار دهید، پیدا کردن آن ممکن است دشوار باشد.

کیف های نوزاد دارای بخش های خاص و جیب های متفاوت می باشد. و باعث می شود با جمع آوری وسایل نوزاد و دیدن قسمت های مختلف کیف وسایل مرتبط را حمل کنیم و مانع فراموشی آن چیز می شود.

همچنین کیف نوزاد مناسب باید دارای محفظه های مجزا و کاربردی باشد که بتوانید تمام وسایل کودک و مادر را در آن قرار دهید و در صورت نیاز و استفاده به راحتی در دسترس قرار دهید. علاوه بر این، یک کیف نوزاد باید این قابلیت را داشته باشد که به راحتی حجم زیادی از وسایل را حمل کند.

بهترین کیف لوازم نوزاد

نکات مهم در هنگام خرید بهترین کیف لوازم نوزاد

  • توجه داشته باشید که این ساک قرار است ۲سال با شما همراه باشد پس در خرید آن گزینه‌ای را انتخاب کنید که فشار وزنی را روی نیم‌تنه شما بیندازد تا به راحتی بتوانید هم کیف و هم کودک را حمل کنید. کیف‌هایی که بر روی گردن و شانه شما سنگینی کنند شما را خسته می‌کنند و تعادلتان را برهم می‌زنند. دقت داشته باشید که وزن کیف باید کمتر از ۵/۱ باشد.
  • کیفی را انتخاب کنید که دست شما را باز بگذارد تا به راحتی بتوانید به کودک خود رسیدگی کنید و او را بغل کنید. معمولاً کیف‌های کوله پشتی، حمایلی یا آویز این ویژگی را دارند.
  • جنس داخل و بیرون ساک را حتما کنترل کنید. کیف‌هایی را انتخاب کنید که قابل شستشو باشند و قسمت بیرونی آنها ضد آب باشد.
  • یکی از فاکتوهای مهم در خرید ساک نوزاد، تعداد جیب‌ها و زبانه‌های داخل کیف است. جیب‌ها به شما کمک می‌کنند تا وسایل نوزاد را مرتب در داخل کیف قرار دهید. اما دقیت کنید که داشتن جیب و زیبانه به تعداد زیاد هم خوب نیست، زیرا حجم و وزن کیف را بیشتر می‌کند. پس در هنگام خرید به تعداد جیب‌ها و نحوه باز و بسته شدن آنها توجه کنید.
  • قابلیت تنظیم بند ها از دیگر ویژگی‌هایی است که بهتر است ساک نوزاد داشته باشد تا شما آن را متناسب با فیزیک خود تنظیم کرده و راحت جابه‌جا کنید.
  • توجه داشته باشید الزاما کیفی که قیمت بیشتری دارد حتما بهترین گزینه نیست، اما قیمت کیف با فاکتورهایی که دارد تعیین می‌شود.
  • اگر دوقلو دارید یا زیاد مسافرت می‌روید می‌توانید کیفی با اندازه بزرگتر تهیه کنید. اما در کل کیف بزرگ‌تر الزاما کیف بهتری نیست و در نظر داشته باشید که کیف‌های بزرگ خیلی زود کثیف و پاره می‌شوند. بنابراین کیفی با اندازه مناسب انتخاب کنید.
  • دنبال بندهای عریض و پف دار باشید چرا که آنها شانه‌هایتان را اذیت نمی‌کنند. همچنین دقت کنید که نقاط تحت فشار کیف با پرچ یا کوک‌های ضربدری تقویت شده باشد.

انواع کیف لوازم نوزاد

کوله‌پشتی

بهترین کیف لوازم نوزاد – کیف کودک کوله‌پوشتی یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های کیف مادر و کودک است. این مدل کیف بسیار کاربردی  است. این کیف لوازم نوزاد فضای زیادی برای نگهداری از وسایل کودک شما دارد و می‌توانید لوازم ضروری زیادی را درون آن جای دهید. از ویژگی‌های مهم این کیف می‌توان به این نکته اشاره کرد که هنگام حمل کیف هر دو دست شما آزاد است و آزادی بیشتری برای بغل کردن نوزاد دارید. این مدل طراحی‌های مختلفی دارد و در بعضی از نمونه‌ها بخش‌های عایق‌بندی شده برای نگهداری از شیشه شیر را نیز دارد. از دیگر قابلیت‌های کوله‌پشتی دارا بودن بند کالسکه است و شما می‌توانید آن را به کالسکه نیز متصل کنید. این کیف نوزاد به دلیل طراحی شیک و امروزی که دارد بین والدین بسیار محبوب است.

کیف نوزاد رو دوشی و دستی

این کیف وسایل کودک را می‌توان به دو روش رودوشی و دستی استفاده کرد. این مدل نیز فضای زیادی برای جا دادن وسایل دارد و مانند یک کیف دستی بزرگ است. معمولاً در جلوی این کیف دو قسمت برای نگهداری شیشه شیر یا بطری تعبیه شده و دسترسی راحت و آسان به آن‌ها را میسر می‌کند. این کیف را می‌توان به حالت کوله پشتی نیز استفاده کرد. در برخی از مدل‌ها دارای زیرانداز تعویض بوده که در صورت نیاز کار تعویض پوشک نوزاد را برای شما راحت می‌کند. همچنین کیسۀ ضدآب قابلیت دیگر این ساک لوازم نوزاد بوده که برای نگهداری پوشک و لباس خیس مناسب است.

کیف لوازم خواب و مسافرتی

بهترین کیف لوازم نوزاد – این مدل یک کیف نوزادی جدید است و محبوبیت زیادی دارد. با داشتن این کیف علاوه بر نگهداری از وسایل می‌توانید یک تخت همراه نیز در مسافرت‌هایتان داشته باشید. این ساک لوازم کودک دارای یک تشک خواب برای کودک بوده که در هر مکان و شرایطی می‌توانید از آن استفاده کنید و بعد از استفاده نیز به‌راحتی آن را ببندید. تخت یا سبد این کیف فضای زیادی را اشغال نکرده و به‌سادگی باز و بسته می‌شود. ساک لوازم خواب کودک را می‌توان به دو شیوۀ دستی و رودوشی حمل کرد. پارچۀ بادوام و مستحکم و همچنین فضاهای مجزا و جادار برای نگهداری وسایل از دیگر مزیت‌های این کیف نوزاد است.

کیف کمری

بهترین کیف لوازم نوزاد – این کیف در اندازه‌ای کوچک تولید شده و برای مسافت‌های کم مناسب است. در این کیف وسایل نوزاد می‌توانید لوازم ضروری مانند یک یا دو پوشک و دستمال مرطوب را درون آن قرار دهید. با وجود‌ اینکه این کیف برای مسافرت‌های طولانی مناسب نیست ولی از آنجایی که دور کمر بسته می‌شود و دستان شما آزاد است. می‌تواند در شرایطی خاص کاربردی باشد.

بهترین کیف لوازم نوزاد

بهترین کیف لوازم نوزاد و کودک

محصولی که خریداری می‌کنید، باید کاملاً کاربردی طراحی شده باشد؛ تا با خیال راحت تمام لوازم کودک خود را در آن قرار دهید. همچنین کیف لوازم نوزاد و مادر باید وزن سبکی داشته باشد و دوخت آن نیز محکم باشد تا با قرار دادن وسایل ضروری بیش از حد سنگین نشود و به کسی آسیب نزد. دوخت آن باید به گونه‌ای باشد که بعد از چند بار استفاده و بیرون بردن درزهای آن از هم باز نشوند.

ساک لوازم نوزاد توسط برندهای مختلف زیادی در انواع متنوعی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. برخی از برندهای ساک‌ وسایل نوزاد شامل جورج، چیکو، اسکیپ هاپ، چیبو، کالرلند، ام اند وای، سایویه و بیبی فور لایف هستند.

بهترین کیف لوازم نوزاد : ساک لوازم چرم نوزادی ۴ کاره یوناکو

ساک لوازم چرم نوزادی ۴ کاره یوناکو مایکل کورس مدل لوکاس UNACO یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات در دنیای لوازم نوزادی است. این ساک چرمی با طراحی شیک و مدرن به‌ویژه برای والدینی که به دنبال یک لوازم با کیفیت و کارامد هستند، بسیار مناسب است. این ساک دارای چهار بخش اصلی برای جای دادن لوازم نوزادی از جمله پوشک‌ها، شیشه شیر، لباس‌ها و لوازم شخصی نوزاد است. همچنین دارای بیش از ۱۰ جیب و کیسه جانبی برای قرار دادن لوازم کوچکتر است که این امر به والدین کمک می‌کند تا لوازم را به ترتیب و سازماندهی مناسبی داشته باشند.

این ساک از چرم با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث مقاومت بیشتر در برابر ضربه‌ها و خطوط و خش شدن می‌شود. همچنین طراحی زیبا و منحصر به فرد آن باعث شده تا والدین با استفاده از این ساک، لحظات خوشی را با نوزاد خود تجربه کنند. همچنین انتخاب رنگ‌های مختلف این ساک از آنجا که به راحتی قابل شستشو است، به والدین امکان می‌دهد تا با توجه به سلیقه شخصی خود، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند. در نهایت، ساک لوازم چرم نوزادی ۴ کاره یوناکو مایکل کورس مدل لوکاس UNACO یک انتخاب عالی برای تمامی والدینی است که به دنبال ترکیبی از کیفیت، ظاهر زیبا و کارایی بالا هستند.

بهترین کیف لوازم نوزاد : ساک لوازم نوزاد فندی fendi

ساک لوازم نوزاد فندی fendi یک محصول به روز برای مادران جوان می باشد. این برند در طراحی لوازم مد زنان فعالیت دارد. این ساک را بر اساس نیاز های به روز آنها تولید کرده است. در طراحی این ساک لوازم به همه جنب های آن توجه خاصی شده است. اولین گزینه برای مادران حمل راحت ساک می باشد .

که این محصول در حالت کوله راحت ترین آن می باشد. که سنگینی ساک را به حداقل رسانده و دست آمادر را آزاد می گذارد . در این حالت به راحتی همراه با ساک می توانید با کودک خود به بیرون بروید. در ضمن می توان ساک را با بند دستی و یا شانه نیز حمل کرد.

ویژگی های ساک لوازم نوزاد فندی fendi

ابعاد ۳۰*۱۶*۴۰ سانتی متر ساک بردن تمام لوازم نوزاد را با خودتان را بسیار ساده می کند. از دیگر ویژگی های می توان به رویه با کیفیت ضد آب آن اشاره کرد. این رویه از جنس پلی استر می باشد که طول عمر آن را بالا می برد. باز و بسته شدن این محصول از نوع زیپی و از قسمت بالای ساک می باشد.

این محصول یک جیب بزرگ در جلوی ساک با بست زیپی میباشد. دارای یک جیب بزرگ در پشت کیف لوازم است که برای نگهداری پوشک کودک و دستمال مرطوب مورد استفاده قرار میگیرد. یک عدد از این جیبهای عایق در کناره های محصول قرار دارند که بصورت عمودی میتواند لوازم کودک را درون آن بگذارید. و یک عدد از این جیب های عایق برای قرار دادن شیشه شیر را در داخل ساک قرار دارند.

در داخل ساک لوازم کوله فندی fendi نیز یک جیب بزرگ زیپی وجود دارد و دارای جیبهای طبقه بندی و اختصاصی برای تفکیک وسایل مختلف کودک میباشد. این ساک لوازم دارای دوخت ظریف و با کیفیت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید