موبایل موزیکال و چراغدار برند KUN SHENG

» دارای 3 رنگ سبز و زرد و آبی
» پلاستیک بی ضرر ABS
» تغییر تصویر صفحه نمایش با هر بار باز و بسته شدن
» تشخیص رنگ ها، اشکال و صداها
» هماهنگی دست و چشم و افزایش قوه ی تخیل

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

137 نفر در حال مشاهده محصول هستند

آبی
زرد
سبز

موبایل موزیکال و چراغدار برند KUN SHENG برای کودکان با رنگ های شاد همراه با آموزش اعداد تلفن و صفحه نمایش با عکس کارتونی و دارای جغجغه می باشد.  دارای کلید های تلفن با زنگ صدا و اصطلاحات می باشد. با این اسباب بازی زیبا کودک می تواند دکمه های تلفن را تشخیص دهد و با رنگ های شاد به کار رفته در این اسباب بازی به تقویت مهارت تمایز و تشخیص رنگ در کودک کمک می کند.

این اسباب بازی با رنگ های شادی که در آن به کار رفته می تواند در جلب توجه کودک به صدا و رنگ مفید بوده و به بهبود کارایی دیداری و شنیداری کودک کمک کند. اسباب بازی موبایل موزیکال ساعت ها سرگرمی برای کودک به همراه خواهد آورد و کودک ساعات زیادی غرق در بازی با این اسباب بازی جالب خواهد بود. کودک می تواند به راحتی آن را با انگشتان کوچکش بگیرد و با آن بازی کند و به تقلید رفتار بزرگسالان بپردازد. این اسباب بازی برای کودکان بالاتر از ۱ سال مناسب است.

مشخصات فنی و ویژگی های موبایل موزیکال و چراغدار برند KUN SHENG

موبایل موزیکال برای کودکان با رنگ های شاد همراه با آموزش اعداد تلفن و صفحه نمایش با عکس کارتونی و دارای جغجغه می باشد.

دارای کلید های تلفن با زنگ صدا و اصطلاحات می باشد.

با این اسباب بازی زیبا کودک می تواند دکمه های تلفن را تشخیص دهد و با رنگ های شاد به کار رفته در این اسباب بازی به تقویت مهارت تمایز و تشخیص رنگ در کودک کمک می کند.

این اسباب بازی با رنگ های شادی که در آن به کار رفته می تواند در جلب توجه کودک به صدا و رنگ مفید بوده و به بهبود کارایی دیداری و شنیداری کودک کمک کند.

اسباب بازی موبایل موزیکال ساعت ها سرگرمی برای کودک به همراه خواهد آورد و کودک ساعات زیادی غرق در بازی با این اسباب بازی جالب خواهد بود.

کودک می تواند به راحتی آن را با انگشتان کوچکش بگیرد و با آن بازی کند و به تقلید رفتار بزرگسالان بپردازد.

این اسباب بازی برای کودکان بالاتر از ۱ سال مناسب است.

هم اینک این موبایل اموزشی را در سه رنگ زیبا میتوانید از مجموعه بیبی لوکس تهیه کنید.

مهم‌ترین فواید موبایل موزیکال و چراغدار برند KUN SHENG

ممکن است این سؤال برای والدین به وجود بیاید که اسباب بازی‌های موزیکال برای چه رنج سنی مناسب هستند؟ واقعیت این است که از همان بدو تولد می‌توان از اسباب بازی‌های موزیکال برای نوزادان استفاده کرد. بعد از آن نیز تا سن هفت سالگی می‌توان از مدل‌های خاصی از اسباب بازی های موزیکال مانند ابزارهای موسیقی کودکانه استفاده کرد. روی‌هم‌رفته انواع اسباب بازی‌های موزیکال از مدل‌های ساده و پیش‌پاافتاده تا مدل‌های پیشرفته برای بچه‌ها وجود دارد که برای سرگرمی و آموزش می‌توان مورد استفاده قرار داد.

در اینجا قصد داریم نگاهی به مهم‌ترین فواید اسباب بازی های موزیکال بیندازیم.

۱. کودکان با اسباب بازی موزیکال جستجو کردن را یاد می‌گیرند

همان‌طور که اشاره کردیم، در سال‌های ابتدای زندگی، هیچ چیز به اندازه صدا نمی‌تواند توجه کودکان را به خود جلب کند. به همین دلیل می‌توان با استفاده از اسباب بازی‌های موزیکال روحیه کنجکاوی را در آن‌ها برانگیخت. تا حد توان برای پیدا کردن منشأ صدا تلاش می‌کنند. بعد از متوجه شدن صدای اسباب بازی، به‌دقت آن را نگاه می‌کنند. در این مرحله اسباب بازی را پیش خود تجزیه و تحلیل می‌کنند. بعد از مدتی که اصطلاحا یخ آب می‌شود، شروع به بازی کردن با اسباب بازی می‌کنند.

۲. اسباب بازی موزیکال به تقویت حس بینایی در نوزادان کمک می‌کنند

خیلی از والدین گلایه می‌کنند که بچه‌ها نمی‌توانند به‌خوبی با دیگران ارتباط چشمی برقرار کنند. در نتیجه این مسئله باعث نگرانی می‌شود. یکی از فواید اسباب بازی های موزیکال این است که با توجه به صدای جذاب و گیرایی که دارند، توجه کودکان را به خود جلب می‌کنند. این مسئله به‌صورت ناخودآگاه باعث می‌شود تا به اسباب بازی نگاه کنند. این کار نه‌تنها مهارت ارتباط چشمی را در کودکان تقویت می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا تمرکز نیز بهتر شکل بگیرد.

۳. اسباب بازی موزیکال آرامش را به کودکان هدیه می‌دهند

اسباب بازی های موزیکال یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد حس آرامش در نوزادان هستند. فقط باید توجه داشته باشید که موسیقی مناسب و آرامش‌بخش از پخش شود. کودکان شما در عین بازی کردن با این دسته از اسباب بازی‌ها، از نظر ذهنی و روانی نیز به آرامش بالایی دست پیدا می‌کنند. در پایان شب که زمان استراحت بچه‌ها فرامی‌رسد، استفاده از این‌گونه اسباب بازی‌های موزیکال اثرگذاری بیشتری دارد.

رنگ

آبی

,

زرد

,

سبز

گروه سنی

+18 ماه

جنس کالا

پلاستیک فاقد مواد شیمیایی و BPA

کشور مبدا

چین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موبایل موزیکال و چراغدار برند KUN SHENG”

آبی
زرد
سبز

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه