سوهان برقی ۶ تکه قاب دار کودک و بزرگسال

  • دارای 6 عدد سری سوهان
  • ۴ عدد سری سوهان زاپاس
  • دارای چراغ LED در سر دستگاه
  • قابل استفاده از بدو تولد
  • دارای قاب نگهدارنده
  • دارای سرعت قابل تنظیم
  • موتور با صدای کم

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

108 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۴۷۷,۳۰۹ تومان

آبی
صورتی

سوهان برقی ۶ تکه قاب دار کودک و بزرگسال ، یک وسیله کاربردی برای کوتاه کردن ناخن ها و از بین بردن لبه تیز آن ها می باشد. سوهان برقی دارای سری های مختلف و زاپاس است.سوهان برقی ۶ تکه با قاب دار، یک وسیله کاربردی و مفید برای هر دو کودکان و بزرگسالان است. این وسیله به شما امکان می‌دهد تا به صورت همزمان ۶ تکه سوهان را استفاده کنید و از زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید.

همچنین، با داشتن قاب دار، این سوهان برقی به شما امکان می‌دهد تا آنها را به راحتی و به صورت مرتب در یکجا نگهداری کنید و از احتمال گم شدن آنها جلوگیری کنید. این وسیله ساده و کم هزینه، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با کیفیت بالا، سوهان برقی خود را استفاده کنید و از نتایج بهتری برای مراقبت از پوست و زیبایی حاصل کنید. با لوکس بیبی همراه باشید.

مشخصات سوهان برقی ۶ تکه کودک و بزرگسال

  • سوهان برقی ۶ تکه کودک و بزرگسال محصولی ساخت کشور چین است.
  • سوهان برقی شش تکه قابل استفاده برای کودکان از بدو تولد و بزرگسالان می باشد. این محصول دارای ۶ عدد سری سوهان برای سنین مختلف به همراه ۴ عدد سری سوهان زاپاس است.
  • سوهان برقی دارای ۶ عدد سوهان با کارکرد های مختلف است. سری سفید نرم ساب، سری نقره ای کوتاه کننده و سری گوشه ساب مخصوص بزرگسالان می باشد. سری صورتی مخصوص کودکان ۰ تا ۳ ماه، سری سبز مخصوص کودکان ۴ تا ۱۱ ماه و سری آبی مخصوص کودکان بالای یک سال می باشد.
  • سوهان ناخیگیر کودک برقی دارای موتوری با صدای کم است که قابلیت تنظیم سرعت دارد. طراحی بدنه آن اورگونومیک و خوش دست است و می تواند یک گزینه خوب برای سیسمونی نوزادان عزیز باشد.
  • سوهان برقی به پدران و مادران جوانی که تجربه کافی برای کوتاه کردن ناخن های نوزاد خود را ندارند کمک می کند تا بدون ترس و نگرانی این کار را انجام دهند. همچنین یک وسیله کاربردی برای بزرگسالان نیز می باشد.
  • در قسمت جلوی دستگاه یک چراغ برای دید بهتر تعبیه شده است. دستگاه به وسیله ۲ باطری قلمی کار می کند و چرخش سری های آن از هر دو جهت ممکن می باشد.

ویژگی های سوهان برقی

  • مناسب برای کودک و بزرگسال
  • دارای سری های مختلف و زاپاس
  • دارای چراغ برای دید و دقت بیشتر
  • مناسب برای خرید در سیسمونی نوزادان

کاربرد سوهان برقی ۶ تکه قاب دار کودک و بزرگسال

سوهان برقی ۶ تکه قاب دار یک وسیله بسیار مفید و کارآمد است که برای درمان مشکلات عضلانی و استخوانی استفاده می شود. این دستگاه از شش تکه سوهان برقی تشکیل شده است که به وسیله یک قاب دار به هم متصل شده اند. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم شدت و فشار برقی است که به کمک آن می توان درد و تنش عضلانی را کاهش داد و عملکرد عضلات را بهبود بخشید.

از جمله مواردی که این دستگاه برای درمان آنها مورد استفاده قرار می گیرد می توان به درد عضلات، استخوان ها و مفاصل، اسپاسم عضلات، آرتریت، التهابات مفاصل، ورم و التهابات عضلانی اشاره کرد. همچنین این دستگاه برای کاهش خستگی عضلانی پس از ورزش، افزایش رشد عضلات، و بازسازی عضلات پس از آسیب های ورزشی نیز بسیار موثر است.

با توجه به اینکه سوهان برقی ۶ تکه قاب دار قابلیت تنظیم شدت برقی دارد، بنابراین می توان از آن برای کودکان و بزرگسالان با انواع حساسیت های پوستی استفاده کرد. این دستگاه با ایجاد امپالس های الکتریکی که به عضلات فرستاده می شود، باعث افزایش جریان خون و تحریک عضلات می شود که منجر به بهبود وضعیت عضلات و کاهش درد و تنش می شود. به علاوه، این دستگاه دارای امکانات ایمنی مانند سیستم خاموش خودکار در صورت بالا رفتن دمای دستگاه است که از احتمال وقوع حوادث جلوگیری می کند.

علت استفاده از سوهان برقی ۶ تکه قاب دار کودک و بزرگسال

استفاده از سوهان برقی ۶ تکه قاب دار برای کودکان و بزرگسالان از جمله روش‌های موثر برای تقویت عضلات بدن، افزایش انعطاف پذیری و کاهش وزن است. این وسیله ورزشی شامل یک بجنده اصلی و ۶ تکه فلزی با قاب دار است که با کمک یک موتور برقی حرکت می‌کند.

استفاده از سوهان برقی ۶ تکه قاب دار برای کودکان به عنوان یک وسیله‌ی بازی و تفریحی موثر است. این وسیله فراگیری مهارت‌های حرکتی و تعادل را تقویت می‌کند و کودکان را از تماشای تلویزیون و بازی‌های ویدیویی دور می‌کند. همچنین، برای بزرگسالان که می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند یا عضلات خود را تقویت کنند، استفاده از سوهان برقی ۶ تکه بسیار موثر است. این وسیله به عنوان یک فرصت برای ورزش و تمرین منظم عضلات ارائه می‌شود و به افراد کمک می‌کند تا به شکلی سالم و امن ورزش کنند.

در نهایت، استفاده از سوهان برقی ۶ تکه قاب دار برای کودکان و بزرگسالان می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک کند. این وسیله می‌تواند به افزایش انرژی و تحرک بدنی، کاهش استرس و اضطراب و بهبود خواب کمک کند. به طور کلی، استفاده از سوهان برقی ۶ تکه قاب دار به عنوان یک راه‌حل ساده و موثر برای بهبود سلامتی و ورزش برای هر دو نوع سنی می‌تواند مفید باشد.

گروه سنی

بدو تولد

رنگ

آبی, صورتی

کشور مبدا

چین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوهان برقی ۶ تکه قاب دار کودک و بزرگسال”

۴۷۷,۳۰۹ تومان

آبی
صورتی

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟