سرنگ دارو خوری با سری پستانکی چیکو Chicco

سرنگ داروخوری چیکو یک سرنگ مناسب برای دادن انواع دارو به نوزاد است.

یک سری پستانکی دارد که سبب می شود تا نوزاد بسیار ساده تر آن را پذیرش کند.

این محصول قابل استفاده از بدو تولد نوزاد است.

دیواره ی این سرنگ مندرج است و به همین علت می توان مقدار دقیق دارو را در هر نوبت به کودک خوراند.

این محصول دارای درب پوش برای پیشگیری از آلودگی سری پستانکی است.

فاقد مواد مضر مانند بیسفنول آ BPA است.

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

196 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۴۶۰,۳۵۰ تومان

موجود

سرنگ دارو خوری با سری پستانکی چیکو Chicco یک وسیله بسیار مفید و کارآمد برای تجویز دارو به نوزادان و کودکان است. این دستگاه دارای سری پستانکی است که باعث راحتی و آسانی در زمان تجویز دارو به کودکان می‌شود. از مزایای این سرنگ می‌توان به دقت و صحت بالا در تزریق دارو، حفظ بهداشت و سلامت کودکان، قابلیت شستشو و تمیزی آسان اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای ظاهری جذاب و زیبا بوده و می‌تواند به عنوان یک ابزار مفید در خانه و سفرهای خارج از منزل استفاده شود. در کل، سرنگ دارو خوری با سری پستانکی چیکو Chicco یک ابزار ضروری و موثر برای مراقبت از سلامت و بهبودی کودکان است. با لوکس بیبی همراه باشید.

ویژگی های سرنگ دارو خوری با سری پستانکی چیکو Chicco :

  • سرنگ داروخوری چیکو یک سرنگ مناسب برای دادن انواع دارو به نوزاد است.
  • یک سری پستانکی دارد که سبب می شود تا نوزاد بسیار ساده تر آن را پذیرش کند.
  • این محصول قابل استفاده از بدو تولد نوزاد است.
  • دیواره ی این سرنگ مندرج است و به همین علت می توان مقدار دقیق دارو را در هر نوبت به کودک خوراند.
  • این محصول دارای درب پوش برای پیشگیری از آلودگی سری پستانکی است.
  • فاقد مواد مضر مانند بیسفنول آ BPA است.

روش استفاده از سرنگ دارو خوری پستانکی چیکو :

ابتدا دارو را با کمک سرنگ از شیشه یا مخزن مورد نظر بکشید.

سپس سری پستانکی را متصل کرده و به نوزاد بدهید.

سرنگ داروخوری چیکو Chicco تهیه شده از مواد مرغوب و فاقد ذرات شیمیایی سرطان زا

سرنگ داروخوری چیکو Chicco از سیلیکون تولید شده و  کاملا BPA Free و عاری از هرگونه ماده سرطان زا است.

نکته ی جالب در مورد این محصول این است که بسیاری از مادران در مواقعی که کودک بیمار و بی اشتها است  علاوه بر دارو ،انواع سوپ میکس شده ، دنت و آبمیوه را نیز با کمک سرنگ به کودک می دهند.

سرنگ داروخوری چیکو Chicco را بعد از استفاده به راحتی به روش دستی می توان شست و ضد عفونی کرد بدون اینکه ذرات دارو بر روی آن باقی بماند.

مزایای سرنگ دارو خوری با سری پستانکی چیکو Chicco

سرنگ داروخوری یکی از راه‌های ارائه دارو به نوزادان است که از سن بسیار پایینی شروع می‌شود و تا سنین بالاتری ادامه دارد. یکی از مزایای استفاده از سرنگ داروخوری با سری پستانکی چیکو Chicco، تسهیل در ارائه دارو به نوزادان است. این سرنگ‌ها به طور خاص برای نوزادان طراحی شده‌اند و اندازه کوچک‌تری دارند که به راحتی در دهان نوزاد قرار می‌گیرند. همچنین، این سرنگ‌ها دارای تیوپ‌های انعطاف‌پذیری هستند که به نوزاد اجازه می‌دهند به راحتی دارو را مصرف کنند.

مزایای دیگری که استفاده از سرنگ داروخوری با سری پستانکی چیکو Chicco دارد، شامل ایمنی و بهداشت است. این سرنگ‌ها از جنس موادی ساخته شده‌اند که بهداشت دهان نوزاد را حفظ می‌کنند و از خطر ابتلا به عفونت‌های دهانی جلوگیری می‌کنند. همچنین، طراحی این سرنگ‌ها به گونه‌ای است که از خوردن داروها تا جلوگیری از برخورد با دندان‌های نوزاد جلوگیری می‌کند. این امر باعث می‌شود که مصرف دارو برای نوزادان به‌طور امن‌تری صورت گیرد و والدین نگرانی کمتری در این زمینه داشته باشند. به طور کلی، استفاده از سرنگ داروخوری با سری پستانکی چیکو Chicco یک روش موثر و ایمن برای ارائه دارو به نوزادان است و والدین می‌توانند با اطمینان بیشتری از این روش استفاده کنند.

کاربرد سرنگ دارو خوری با سری پستانکی چیکو Chicco

سرنگ دارو خوری یکی از وسایل ضروری برای والدین جدید است که برای تغذیه کودکان خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله به والدین کمک می‌کند تا داروها و مکمل‌های غذایی را به طور دقیق و به راحتی به فرزند خود بدهند. یکی از برندهای محبوب و معتبر در زمینه تولید سرنگ دارو خوری، برند چیکو Chicco است.

سرنگ دارو خوری با سری پستانکی چیکو Chicco دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. این سرنگ دارو خوری با طراحی مناسب و سبک ترکیبی از پلاستیک مرغوب تولید شده است که می‌تواند به راحتی تمیز شود. همچنین، این سرنگ دارو خوری دارای ظرفیت مناسبی برای نگهداری مقدار داروی مورد نیاز بچه است و باعث می‌شود مادران و پدران بتوانند به راحتی داروها را به کودک خود بدهند. علاوه بعد، طراحی پستانکی این سرنگ دارو خوری باعث می‌شود که کودکان آن را به راحتی بپذیرند و از آن استفاده کنند. به همین دلیل، این محصول انتخابی عالی برای والدینی است که دنبال یک سرنگ دارو خوری با کیفیت و عملکرد بالا هستند.

گروه سنی

+0 ماه

برند

جنس کالا

پلاستیک فاقد مواد شیمیایی و BPA

کشور مبدا

چین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرنگ دارو خوری با سری پستانکی چیکو Chicco”

۴۶۰,۳۵۰ تومان

موجود

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟