ست ۵ تکه حوله نوزاد برکه Berkeh

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

147 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۹۷۹,۱۲۰ تومان۹,۷۹۱,۱۹۹ تومان

سفید
طوسی
کرم

ست ۵ تکه حوله نوزاد برکه Berkeh : حمام کردن به صورت روزمره و درصورت امکان در زمان معینی از روز به کودک احساس آرامش و طراوات می‌دهد. حوله و خشک‌کن نوزادی از جمله لوازم ضروری برای خشک کردن و جذب رطوبت بدن نوزاد هستند. از آن‌جایی که حوله تماس مستقیمی با پوست لطیف نوزاد دارد، بایستی جنس پنبه‌ای نرمی داشته تا برای پوست نوزاد هیچ‌گونه حساسیتی نداشته باشد. همچنین جذب آب بالا از جمله فاکتورهای مهم دیگری است که باید در هنگام خرید حوله به آن دقت داشت.

معمولا حوله‌هایی با پرز‌های کوتاه، جذب آب بالاتری داشته و همچنین زمان کمتری برای خشک‌شدن نیاز دارند یکی از این محصولات با کیفیت که فروشگاه اینترنتی بیبی لوکس عرضه میدارد ست پنج تکه ی حوله ی نوزاد برکه Berkeh طرح پنگوئن میباشد. این ست شامل یک عدد حوله ی تن پوش، یک عدد حوله ی دورپیچ، یک حوله ی دست و صورت، یک لیف و یک پاپوش میباشد. از جمله ویژگی های این ست می توان به جنس پنبه ای نرم و لطیف، پرزهای کوتاه و ظاهر جذاب با طرح کودکانه اشاره نمود. فاکتور مهم در انتخاب حوله، میزان جذب رطوبت آن میباشد. پرزهای کوتاه تکه های موجود در این مجموعه، میزان جذب رطوبت را به میزان قابل توجهی بالا بردن می دهد. یکی از تکه های اصلی این ست را یک حوله ی دورپیچ با کلاه سه گوش تشکیل می دهد و برای خشک کردن بدن نوزاد بعد از حمام، در ماه های آغازین تولد او استفاده می شود.

کلاه سه گوش این حوله متناسب با سر نوزاد دوخته شده است و به خوبی سر او را می پوشاند. تکه ی دوم این مجموعه یک حوله ی تن پوش کلاه دار میباشد. این حوله ی تن پوش به واسطه ی بند قرار داده شده در قسمت کمر آن بسته می شود. در کنار این دو تکه، یک حوله ی دست و صورت و یک لیف و پاپوش داریم که هر یک به تنهایی به طور جدا کارایی دارند. برای شست و شوی تکه های این مجموعه بهتر است از دمای ۴۰ درجه ی سانتی گراد آب استفاده کنید تا نرمی، لطافت و ظاهر کار حفظ شود. ست ۵ تکه حوله نوزاد برکه Berkeh طرح پنگوئن قابل شستشو با دست و ماشین است و ضد حساسیت می باشد .

مشخصات ست ۵ تکه حوله نوزاد برکه Berkeh

  • رده سنی: نوزاد تا ۴ سالگی
  • ست حوله ۵ تکه .
  • شامل حوله تن پوش، حوله دورپوش، حوله دست و صورت، لیف و پاپوش
  • جنس: صد درصد کتان و نرم و لطیف
  • ضد حساسیت و فاقد مواد مضر .
  • قدرت آبگیری بالا
  • قابلیت شستشو: با دست و ماشین لباسشویی
  • دوخت ظریف و زیبا
  • دارای طرح تکه دوزی شده بره دخترانه رنگ صورتی
  • مناسب برای استفاده  دختران

مهم ترین ویژگی های ست ۵ تکه حوله نوزاد برکه Berkeh

تمامی انسان ها به صورت مداوم نیاز به استحمام دارند اما آن چیزی که در پایان احساس خوب و سبکی پس از حمام را بیشتر می‌کند استفاده از یک حوله لطیف و مرغوب است. به دلیل حساسیت پوست نوزادان، با کیفیت بودن حوله آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. با ما همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی های حوله کودک، آشنا شوید.

 جنس حوله نوزاد

به دلیل حساسیت بالای پوست کودک و نوزاد، مهم ترین شاخصه ای که باید به آن توجه کنید جنس حوله است. بهترین جنس برای ساخت حوله نوزاد، پنبه است. بنابراین بهترین انتخاب برای نوزادتان حوله ای از جنس پنبه مرغوب و با کیفیت است. حوله هایی که در ساخت آن ها ۹۰ درصد از الیاف پلی استر و مصنوعی استفاده شده است، به دلیل قدرت جذب آب پایینی که دارند و همچنین احتمال ایجاد حساسیت و اگزما برای نوزادتان، انتخاب مناسبی نیست.

 ضخامت حوله کودک

حوله کودک و نوزاد در بازار با ضخامت های مختلفی عرضه می‌شود. والدین می‌توانند بر اساس سرد و گرم بودن فصل، ضخامت حوله  را انتخاب کنند. ضخامت مناسب حوله در دمای مناسب، مانع سرما یا گرمای بیش از حد کودک پس از حمام می‌شود. به همین صورت ضخامت حوله با قدرت جذب آب توسط حوله ارتباط مستقیمی دارد. به همین دلیل لازم است هنگام خرید حوله، به برچسب GSM توجه کنید. این برچسب میزان ضخامت حوله را بر حسب اعداد ۲۰۰ تا ۸۰۰ یا بالاتر نشان می‌دهد.

رنگ حوله نوزادی

رنگ حوله جدای از بحث زیبایی، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اول این که حوله ای با رنگ روشن انتخاب کنید. زیرا آلودگی ها را به خوبی نشان می‌دهد و می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کی زمان شستن حوله فرا رسیده است. دوم این که در نظر داشته باشید حوله ثبات رنگ داشته باشد، زیرا رنگ پس دادن حوله به بدن نوزاد و کودک می‌تواند بیماری های پوستی برایش ایجاد کند.

فاقد مواد حساسیت زا

ممکن است هنگام خرید متوجه عطر در برخی از حوله های کودک شوید که برای ترغیب به خرید حوله توسط والدین است. اما این عطر ها می‌توانند باعث ایجاد بیماری های پوستی در نوزاد شوند به همین دلیل توصیه شده است از حوله هایی فاقد هرگونه مواد معطر و حساسیت زا برای خشک کردن کودکتان استفاده کنید.

مدل و سایز حوله نوزادی

حوله نوزادی در طرح ها و رنگها و در سایز های مختلف در بازار موجود است که می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان و سایز و نیاز کودکتان، حوله مناسب را خریداری کنید. یک تکه، چند تکه، عروسکی، روبدوشامبر و … از انواع مدل های حوله کودک بوده که از برند های ایرانی و خارجی در بازار موجود است.

گروه سنی

بدو تولد تا 4 سال

رنگ

سفید

,

طوسی

,

کرم

قابلیت شست و شو

ماشین لباس شویی

طرح

حیوانات

کشور مبدا

ایران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست ۵ تکه حوله نوزاد برکه Berkeh”

۹۷۹,۱۲۰ تومان۹,۷۹۱,۱۹۹ تومان

سفید
طوسی
کرم

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه