سوتین شیردهی سیف مام Safe Mom

هیه شده از جنس نخی کتانی با کیفیت

مناسب برای دوران شیردهی و پس از آن

دارای حالت مناسب برای قرار دادن پد شیردهی

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

107 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۴۸۰,۲۴۹ تومان

سوتین شیردهی سیف مام Safe Mom در سایزبندی متنوع برای مادران عزیز.

سوتین معمولی برای دوران شیردهی مناسب نیست، سوتین شیردهی به دلیل داشتن بخش جداشونده در قسمت نوک سینه، برای مادر راحت تر است.

هنگام شیردهی مادر می تواند به راحتی دکمه یا قزن سوتین را باز کرده و بدون نیاز به درآوردن سوتین؛ به نوزاد خود شیر بدهد.

برند Safe Mom محصول ترکیه و یک مارک شناخته شده در تولید لوازم مورد نیاز نوزاد و مادر است.

سوتین شیردهی سفید Safe Mom یکی از محصولات این برند است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم با بیبی لوکس همراه باشید.

ویژگی های سوتین شیردهی سیف مام Safe Mom

  • تهیه شده از جنس نخی کتانی با کیفیت
  • مناسب برای دوران شیردهی و پس از آن
  • دارای حالت مناسب برای قرار دادن پد شیردهی
  • رنگ سفید

چرا سینه‌ها در دوران بارداری به مراقبت نیاز دارند؟

سینه‌های شما تقریبا از روز اول بارداری شروع به آماده شدن برای تغذیه کودک می‌کنند. در روزهای اولیه احتمالا متوجه می‌شوید که آن‌ها متورم و حساس می‌شوند. افزایش اندازه آن‌ها در سه ماهه اول به دلیل توسعه ساختارهای تولید شیر در آن‌ها استو جریان خون شما در این دوران افزایش پیدا می‌کند و سیاهرگ‌ها با انجام حرکات کششی ممکن است قابل مشاهده باشند.

نوک سینه‌ها و آرئول شما ( ناحیه اطراف نوک سینه) ممکن است دو برابر شده و رنگ آن کمی تیره‌تر شود. این تیرگی به نوزاد تازه متولد شده کمک می‌کند تا نوک سینه را راحت‌تر بگیرد. غدد کوچک واقع در آرئول برجسته‌تر می‌شوند. این مسئله بسیار مهم است، چون این غده‌ها یک روان‌کننده ضد باکتری ترشح می‌کنند که نوک سینه را مرطوب نگه‌ می‌دارد و در دوران بارداری و شیردهی از سینه محافظت می‌کند. سعی کنید از صابون یا کرم در این قسمت استفاده نکنید تا این مایع ضدباکتری طبیعی سینه را از بین نبرید.

در ماه پنجم یا ششم، سینه‌ها آماده تولید شیر هستند. برخی از زنان ممکن است متوجه قطرات مایع روی نوک پستان خود بشوند. این مایع آغوز است و اولین غذای کودک شما در روزهای اول بعد از زایمان خواهد بود. پس نباید سینه در شرایطی باشد که تحت فشار قرار بگیرد و فضای کافی برای رشد طبیعی در این دوران را نداشته باشد. بنابراین خرید لباس زیر مناسب در این دوران بسیار مهم است.

چرا مادران شیرده به این نوع سوتین نیاز دارند؟

بعد از زایمان، تولید شیر مادر در سطح بالایی شروع می‌شود. سینه‌های مادر پر از شیر شده و همین مسئله باعث سنگینی و ایجاد احساس کشیدگی خواهد شد. پس نیاز است در این دوران که یک سوتین با قابلیت محافظت و نگهداری مناسب را استفاده کنید. یک سوتین خوب، از رباط‌های داخل و اطراف سینه حمایت کرده و سنگینی سینه‌ها را مهار می‌کند. با این کار حتی مادر بعد از دوران شیردهی هم افتادگی سینه کمتری را تجربه خواهد کرد.

سوتین شیردهی با فلپ‌ها یا پنل‌هایی طراحی شده است که به راحتی باز می‎شوند و نوزاد دسترسی ساده‌تر و سریعتری به سینه خواهد داشت. چون دیگر نیاز نیست کل سوتین را باز کنید یا به طول کامل سینه را از سوتین خارج کنید.

کاپ‌های آن هیچ درزی ندارند و تمام توده‌های بالایی و پایینی سینه را پوشش می‌دهند. حتی نوک سینه را هم به گونه‌ای می‌پوشاند که ردی از آن روی لباس شما دیده نمی‌شود. همین ویژگی‌های منحصر به فرد است که آن را به یکی از راحت‌ترین و پرکاربردترین مدل‌های سوتین در جهان تبدیل کرده است.

رنگ

سفید

قابلیت شست و شو

30 درجه ماشین لباس شویی

کشور مبدا

ترکیه

سایز بندی لباس زیر بانوان

100

,

85

,

90

,

95

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوتین شیردهی سیف مام Safe Mom”

۴۸۰,۲۴۹ تومان

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه