تشک بازی واترمت کودک مدل دایره WATER MAT

قابلیت پر کردن آب داخل واترمت

امکان باد کردن از طریق تلمبه

قابلیت قرار دادن زیر جامپر یا روروئک

تهیه شده از پلاستیک با کیفیت و بادوام

اندازه تقریبی : 65*65 سانتیمت

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

197 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۳۴۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

واتر مت یا تشک آبی یک محصول جدید هیجان انگیز برای نوزادان از بدو تولد تا ۲ سالگی است. درون واتر مت کودک را میتوان آب سرد و یا گرم ریخت تا کودک ساعتها مشغول بازی و سرگرمی شوند. تشک بازی واترمت کودک مدل دایره WATER MAT  دارای ابعاد طول ۶۹ عرض ۵۰ سانتیمتر است.

این واتر مت دارای طرح های مختلف از حیوانات دریایی است و درون این واتر مت مقداری عروسک فومی حیوانات دریایی قرار گرفته که با ریختن آب درون تشک آبی حیوانات فومی حرکت میکنند. این واتر مت از جنس پلاستیک با کیفیت است و دارای دو محفظه است که در یک قسمت هوا و در یک قسمت آب ریخته می شود. کافیست واتر مت کودک را با آب پر کنید و درون آن آب بریزید تا یک تشک آبی جذاب برای کودک خود داشته باشید. این واتر مت باعث تقویت عضلات دست و پای کودک میشود برای بررسی بیشتر با بیبی لوکس همراه باشید.

مشخصات تشک بازی واترمت کودک مدل دایره WATER MAT

  • قابلیت پر کردن آب داخل واترمت
  • امکان باد کردن از طریق تلمبه
  • قابلیت قرار دادن زیر جامپر یا روروئک
  • تهیه شده از پلاستیک با کیفیت و بادوام
  • اندازه تقریبی : ۶۵*۶۵ سانتیمتر

ویژگی واتر مت کودک

 مواد ایمن و ضد حساسیت: واتر مت کودک از مواد مرغوب و بدون بو و فاقد مواد مضر ساخته شده است و برای سلامتی کودکان کاملاً بی‌خطر می‌باشد. این محصول همچنین با محیط زیست سازگار بوده و در تولید آن از مواد قابل بازیافت استفاده شده است.

 پر کردن آسان: باد کردن واتر مت به وسیله تلمبه به سادگی انجام می‌شود. پس از باد شدن، می‌توانید از طریق درب مخزن، آن را با آب گرم یا سرد (به دلخواه) پر کنید و دنیای آبی شگفت‌انگیز واتر مت را برای بازی کودکتان آماده کنید.

طراحی جذاب و کودکانه: کف این تشکچه با طرح‌های شاد و کودکانه تزیین شده است که جذابیت بازی با آن را برای کودکان دوچندان می‌کند.

 عروسک‌های فومی شناور: داخل واتر مت، عروسک‌های فومی مسطح وجود دارد که با شناور شدن در آب، کودک را به شناخت بهتر و دنبال کردن آنها تشویق می‌کنند و حس کنجکاوی و تمرکز او را برمی‌انگیزند.

 تقویت مهارت‌های مختلف: بازی با واتر مت، فواید بی‌شماری برای کودکان دارد. این محصول به تقویت هماهنگی چشم و دست، تحریک بینایی، تقویت عضلات دست و گردن، تحریک حسی، تقویت عضلات شکم و همچنین آماده کردن کودک برای حفظ تعادل هنگام راه رفتن کمک می‌کند.

واتر مت کودک، انتخابی ایده‌آل برای:

  • ایجاد لحظات شاد و پر از هیجان برای کودکان: بازی با واتر مت، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت‌بخش برای کودکان در سنین مختلف است و می‌تواند ساعت‌ها آنها را سرگرم کند.
  • تقویت مهارت‌های حرکتی و حسی: این محصول به واسطه طراحی منحصر به فرد و عروسک‌های شناور، به تقویت مهارت‌های مختلف حرکتی و حسی کودکان کمک می‌کند.
  • افزایش خلاقیت و قوه تخیل: بازی با واتر مت، فرصتی عالی برای کودکان فراهم می‌کند تا با استفاده از قوه تخیل خود، داستان‌های مختلفی را در دنیای آبی خود خلق کنند.
  • ایجاد حس آرامش و امنیت: رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب این محصول، حس آرامش و امنیت را به کودکان القا می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا از بازی خود لذت ببرند
گروه سنی

+0 ماه

طرح

حیوانات دریایی

کشور مبدا

چین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک بازی واترمت کودک مدل دایره WATER MAT”

۳۴۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟