فلاسک آب ۵۰۰ میلی لیتر مدل Savanna کیکابو KikkaBoo

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

169 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۱,۱۷۳,۱۸۰ تومان

آبی
سبز
صورتی

نوشیدن آب و مایعات برای سلامتی کودک بسیار حیاتی و مهم می باشد پس با توجه به نیاز بدن کودک به مایعات بهتر است والدین همیشه یک فلاسک مناسب همراه خود داشته باشند. پیشنهاد ما به شما فلاسک آب ۵۰۰ میلی لیتر مدل Savanna کیکابو KikkaBoo می باشد.ا ین فلاسک کودک از فلز با کیفیت و ضد زنگ ساخته شده است که تا ۶ ساعت نوشیدنی شما را گرم نگاه میدارد.

این محصول دارای طراحی بسیار زیبایی است و طرح کاکتوس بر جذابیت این فلاسک افزوده است. فلاسک کودک Kikka Boo از بدو تولد نوزاد قابل استفاده می باشد و به دلیل ظرفیت ۵۰۰ میلی لیتر اش بسیار پر کاربرد می باشد. در این فلاسک کودک تا ۴ ساعت اول دمای نوشیدنی ۱۰۰ درجه به حدود  ۷۰-۸۰ درجه میرسد و پس از ۶ ساعت دما نوشیدنی به ۵۰-۷۰ درجه می رسد.

مشخصات فلاسک آب ۵۰۰ میلی لیتر مدل Savanna کیکابو KikkaBoo

  • ساخته شده از مواد با کیفیت بالا
  • جنس پلی پروپیلن و فولاد ضد زنگ ۳۰۴
  • روکش سیلیکونی سخت دوجداره
  • درب ضد نشتی
  • دارای صافی چای
  • نگهداری دمای آب تا ۱۲ ساعت ( آب داغ)
  • نگهداری دمای آب تا ۲۴ ساعت ( آب سرد)
  • فاقد BPA
  • حجم ۵۰۰ میل
  • وزن ۳۲۰ گرم
  • سایز ۶.۵*۶.۵*۲۳

ویژگی فلاسک نوزاد

  1. جنس فلاسک: فلاسک‌ های نوزادی اغلب از جنس بیسفنول آ، سیلیکون مرغوب و یا استیل نیکله‌ای تهیه می‌شوند. این جنس‌ها بدون مواد مضر مانند بیسفنول آ هستند و از احتمال انتقال مواد مضر به نوشیدنی نوزاد جلوگیری می‌کنند.
  2. عایق حرارتی: فلاسک‌های نوزادی باید دارای عایق حرارتی مناسب باشند تا نوشیدنی درون آن‌ها گرم یا سرد نگه‌داشته شود. عایق حرارتی از مواد ایزوله‌کننده مانند فوم‌های پلی‌اتیلن یا نئوپرن هست که حرارت نوشیدنی را حفظ می‌کند.
  3. شکل و اندازه: فلاسک‌های نوزادی به شکلی مناسب طراحی می‌شوند که دست‌کوچک نوزاد راحت بتواند آن را نگه دارد. همچنین، حجم فلاسک نیز باید مناسب باشد تا حجم مورد نیاز نوزاد را بپذیرد.
    فلاسک نوزاد و مناسب تغذیه کودک
  4. حلقه‌ی دسته: برخی از فلاسک‌ها دارای دستگیره هستند. که به والدین امکان حمل آسان‌تر را میدهد و بسته شدن فلاسک راحت تر هست.
  5. قطعات قابل جداشدن: فلاسک‌هایی که قطعات آن‌ها مانند پستون و شیر به راحتی جدا می‌شوند، تمیز کردن و نگه‌داری از آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.
  6. محفظه‌ی نیازمندی‌ها: برخی از فلاسک‌ها دارای محفظه‌های جداگانه‌ای هستند که می‌توان در آن‌ها نیازمندی‌های نوزاد مانند قرص، پودر شیر و… را نگه داشت.
  7. شست‌وشوی راحت: فلاسک‌ها باید طوری طراحی شود که به راحتی بتوان آن‌ها را شست و تمیز کرد و باقی‌مانده‌ی غذا یا مایع درون آن نماند.

با توجه به این ویژگی‌ها، انتخاب یک فلاسک مناسب و ایمن برای نوزادان بسیار مهم است تا تغذیه‌ی بهینه و بهداشتی آن‌ها تضمین شود.

ما کدام فلاسک را انتخاب می‌کنید؟

توجه داشته باشید که میزان نیاز انسان به آب به شرایط آب‌ و هوایی، میزان فعالیت، نوع غذا و سن مرتبط است. نوزادان تا ۶ ماهگی به دلیل استفاده از شیر نیازی به آب ندارند. زیرا شیر به‌ ویژه شیر مادر تمام نیازهای طبیعی آنها را تأمین می‌کند. نوزادانی که از شیر خشک استفاده می‌کنند، قبل از ۶ ماهگی باید نیاز روزانه آنها به آب را تأمین کرد؛ بنابراین در هر شرایطی مایعات موردنیاز نوزاد را باید همراه خود داشته باشید.

از این‌رو فلاسک‌هایی که برای پاسخگویی به نیاز آب یا غذای نوزاد تهیه می‌شود باید توانایی نگهداری آب یا غذا را در هر شرایطی از جمله سرد و گرم، حجم مورد نیاز نوزاد یا کودک و همچنین مدت‌زمان نگهداری را داشته باشند. با در نظر گرفتن این شرایط و ویژگی انواع فلاسک و قمقمه نوزاد و کودک می‌توانید در انتخاب بهترین محصول، در رفع نیاز خود و دلبندتان در هر شرایطی کمک کنید.

برند

رنگ

آبی

,

سبز

,

صورتی

حجم

500 میلی لیتر

کشور مبدا

اسپانیا

,

بلغارستان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلاسک آب ۵۰۰ میلی لیتر مدل Savanna کیکابو KikkaBoo”

۱,۱۷۳,۱۸۰ تومان

آبی
سبز
صورتی

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه