قاشق حرارتی دو عددی کیکابو Kikkaboo

» مناسب کودکان +6 ماه
» بدنه پلاستیکی نشکن
» فاقد BPA و مواد مضر
» سری حرارتی سیلیکونی
» دسته های ارگونومیک و ضد لغزش
» اندازه طولی قاشق 15.4 سانتی متر

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

132 نفر در حال مشاهده محصول هستند

آبی
صورتی

یکی از ملزوماتی که از ماه ششم تولد نوزاد باید تهیه کنید انواع ظروف غذاخوری مخصوص کودک می باشد به ویژه قاشق های سلیکونی و یا حرارتی این نوع قاشق ها از وارد کردن ضربه به دهان و فک نوزاد جلوگیری می کنند و همینطور هنگام غذا خوردن از انعطاف پذیری ویژه ای برخوردارند. همینطور قاشق حرارتی دو عددی کیکابو Kikkaboo با داشتن قابلیت تشخیص حرارت به شما این امکان را می دهند تا از دمای غذا مطلع شوید و دیگر لزومی به تست کردن و یا دست زدن به غذا برای فهمیدن میزان حرارت آن ندارید.

نحوه عملکرد این قاشق های حرارتی اینگونه است که اگر غذا با دمای بالا را با آن بردارید تغییر رنگ می دهد و شما باید تا خنک شدن غذا صبر کنید.

مشخصات فنی قاشق حرارتی دو عددی کیکابو Kikkaboo

  • مناسب برای سنین ۶ ماه به بالا
  • دارای دو عدد قاشق در یک بسته
  • دارای جنس سیلیکونی و انعطاف پذیر
  • قابلیت تغییر رنگ با دمای بالای ۳۷ درجه
  • دارای دسته ارگونومیک مناسب برای دستان کودک
  • ضد حساسیت
  • فاقد مواد مضر شیمیایی
  • قابلیت جلوگیری از آسیب و سوختگی دهان کودک
  • دارای دو رنگ صورتی و سبز
  • قابل شستشو با دست و ماشین ظرفشویی
  • تولید کشور بلغارستان

مزیت قاشق حرارتی کودک

یکی از پرطرفدارترین قاشق‌هایی که برای غذا خوردن کودکان نوپا و نیز نوزادان به کار می‌رود، قاشق‌های حرارتی هستند. این نوع از قاشق آموزشی کودک، ویژگی منحصر به فردی دارند که استفاده از آن را برای نوزادان و کودکان کم سن، مفید و به در بخور کرده است. ۶ ماهگی سن حساس و کلیدی در مراحل رشد و نمو کودکان است. در این سن والدین بنا به نظر پزشک، دادن غذاهای گوناگون را به کودکان آغاز می‌کنند. در این سن و سال، دهان و لثه‌های نوزادان بسیار حساس است و نسبت به مایعات و جامدات با دمای بالا، عکس العمل بدی نشان می‌دهد. پرزهای چشایی کودکان در مقایسه با بزرگسالان، حساسیت‌های بیشتری داشته و در مواجهه با مایعات و غذاهای گرم، بیشتر و زودتر ممکن است که دچار سوختگی شود.

بیشتر غذاهای مورد استفاده در این سن نیز، فرنی‌ها و مایعات گرم هستند که ممکن است برای ما زیاد گرم و داغ به نظر نرسند؛ اما برای نوزادان آسیب‌زا باشند. قاشق‌های حرارتی، نوآوری خوب و مفیدی هستند که در این موارد کاربرد زیادی پیدا کرده‌اند و والدین از آن‌ها استقبال می‌کنند. در ساختار این قاشق‌ها، که معمولا از جنس پلاستیک مخصوص و یا سیلیکون بهداشتی ساخته می‌شوند، پیگمنت‌هایی به کار رفته است که در برابر قرار گرفتن در معرض غذاهای داغ، رنگ عوض می‌کند.  در این موارد والدین متوجه داغ بودن بیش از حد غذا می‌شوند و برای سرد کردن آن اقدام کرده و یا صبر می‌کنند تا غذا کمی سردتر شود.

درباره ی کمپانی Kikkaboo

کمپانی Kikkaboo یکی از پیشروان تولید کنندگان لوازم بچه داری و نوزادی در اروپا می باشد. این شرکت با محصولاتی بسیار متنوع از جمله تخت، صندلی ماشین، کالسکه، تجهیزات ایمنی و لوازم جانبی، سعی در رفع نیازهای بچه ها و والدین دارد. از جمله ویژگی های برجسته Kikkaboo می توان به کیفیت بالا، طراحی جذاب، استفاده از مواد ایمن و قابلیت های متنوع اشاره کرد. همچنین این شرکت با پیشرفت تکنولوژی و مدیریت بهینه، از نظر سازمانی و بازاریابی، به سرعت در حال گسترش است.

Kikkaboo یک نام تجاری جوان و به سرعت در حال توسعه برای محصولات کودک است که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد. این برند در مدت زمان کوتاهی هم در بلغارستان و هم در تعدادی از بازارهای خارجی محبوبیت پیدا کرد. در حال حاضر، Kikkaboo برای چندین سال کار تیمی با موفقیت در بیش از ۲۰ بازار در سراسر جهان فعالیت می‌کند.

 

وزن 380 کیلوگرم
ابعاد 18 × 8 × 5 سانتیمتر
برند

رنگ

آبی

,

صورتی

جنس کالا

سیلیکون

گروه سنی

+6 ماه

کشور مبدا

اسپانیا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاشق حرارتی دو عددی کیکابو Kikkaboo”

آبی
صورتی

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه