خمیر دندان سیب و توت فرنگی کودک دکتر براونز DR.Brown’s

» مناسب 0 ماه تا 3 سال
» فاقد فلوراید
» با طعم سیب و توت فرنگی
» فاقد رنگ،طعم و مواد نگه دارنده
» محافظ مینا دندان

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

137 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۳۹۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

خمیر دندان سیب و توت فرنگی کودک دکتر براونز DR.Brown’s برای کودکان تازه متولد شده تا ۳ ساله مناسب است. این خمیر دندان طعم جذابی برای کودکان خردسال دارد که آنها را به مسواک زدن ترغیب می کند؛ یعنی توت فرنگی و سیب! همچنین فاقد فلوراید، رنگ، مواد شیمیایی و نگهدارنده می باشد.

چه چیزی به اندازه دندان های تمیز و درخشان در دهان یک کودک می تواند جذاب باشد؟

مسواک زدن و جای دادن ِاین عادت در روتین زندگی کودکان کمک می کند تا آنها بتوانند از سنین کم به سلامت دهان و دندان خود به طور جدی اهمیت دهند. این خمیر دندان بدون فلوراید بدون طعم، رنگ یا مواد نگهدارنده مصنوعی ساخته شده است.

در صورت قورت داده شدن خمیر دندان توسط کودک هیچ جای نگرانی نیست زیرا خمیر دندان سیب و توت فرنگی DR.BROWNS پایه‌ی گیاهی دارد و روی سلامت ِآنها تاثیر نامناسب نخواهد گذاشت. به علاوه، آنها طعم واقعی توت فرنگی موجود داخل این خمیر دندان را دوست خواهند داشت! این خمیر دندان بدون فلوراید ساخته شده است که کمک می کند سلامت مینای دندان ها به خطر نیفتد.

ویژگی های خمیر دندان سیب و توت فرنگی کودک دکتر براونز DR.Brown’s

بدون فلوراید است.

در ساخت آن از هیچ گونه رنگ مصنوعی استفاده نشده است.

در صورت خورده شدن توسط کودک هیچ گونه ضرری را برای وی به همراه نخواهد داشت.

توصیه می شود برای کودکان بالای سه سال مورد استفاده قرار گیرد.

مصرف روزانه دو بار، صبح و شب قبل از خواب، تاثیر بسیار مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

می توان از این خمیر دندان برای شست و شوی دندان و لثه استفاده کرد .

خمیر دندان سیب و توت فرنگی DR.BROWNS با مواد طبیعی تولید شده است که دندان ها را به طور ایمن و موثر تمیز می کند.

 

درباره کمپانی دکتر براونز

دکتر براونز DR. Brown’s برند معتبر آمریکایی محصولات کودک که مصرف کنندگان کشور ما اسم آنرا ساده تر تلفظ کرده و عموما” با دکتر براون dr brown در بازار داخلی شناخته می شود .

دکتر براونز اعلام کرده که تمرکز این کمپانی همیشه روی ارائه محصولات کودک نوآورانه برای افزایش سلامتی و بهبود تغذیه نوزادان است.

اولین محصول تولید شده ی این شرکت، شیشه شیر جریان کم دکتر براون بود که در سال ۱۹۹۶ به دست یک متخصص اطفال تولید و یک سال بعد ثبت اختراع شد. منحصر به فرد بودن این شیشه که با دارا بودن سیستم تهویه، از ایجاد خلاء در شیشه جلوگیری می کرد، سبب شد تا نوزاد هنگام نوشیدن هوای اضافی نخورد و در نتیجه دچار قولنج و دل درد نشود.

افتخار اصلی این برند، تولید این شیشه شیرهاست که با هوشمندی جهت تغذیه ی بهتر شیرخواران تولید شده است. همچنین مواد مغذی و ویتامین های شیر را حفظ می کند. هر نوع شیشه شیر دکتر براون بارها در کلینیک ها، مراکز درمانی و زایشگاه ها آزمایش شده و امتیاز بالایی را از متخصصان اطفال دریافت کرده است. لیست جایزه های این برند و جایزه ی ویژه ی بهترین شیشه شیر نوزاد در سال، گواه این موضوع است. اما در کل مهم ترین نکته، تعریف و تمجید والدین نوزادانی است که دکتر براون را برای نوزاد خود انتخاب کرده اند.

وزن 400 کیلوگرم
ابعاد 20 × 15 × 10 سانتیمتر
گروه سنی

0 تا 3 سالگی

حجم

40 گرم

کشور مبدا

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خمیر دندان سیب و توت فرنگی کودک دکتر براونز DR.Brown’s”

۳۹۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه