استریل و خشک کن برقی ۴ منظوره دکتر براونز DR.Brown’s

» 4 کاربرد ان:
» دستگاه استريل جدا
» خشك كن جدا
» دستگاه استريل به همراه خشك كن
» محفظه اى براى نگهدارى محصولات استريل شده تا 24 ساعت
» جنس پلی‌پروپیلن

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

153 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۶,۹۵۲,۰۰۰ تومان

ناموجود

استریل و خشک کن برقی ۴ منظوره دکتر براونز DR.Brown’s دارای سیستم خشک کن ۴ منظوره است. مخزن این دستگاه می‌تواند محصولات استریل شده را تا ۲۴ ساعت در محفظه‌ی خودش به صورت استریل نگه دارد. همچنین به دلیل بزرگ بودن این فضا می‌توانید بطور همزمان حدودا ۶ عدد شیشه شیر به همراه متعلقات آنها نظیر سرشیشه، پستانک و دندانگیر را درون آن قرار داده و ضدعفونی کنید.

مزایای استریل و خشک کن برقی ۴ منظوره دکتر براونز DR.Brown’s

به دلیل اینکه براق دهان کودک در مجاورت با شیشه شیر، پستانک و سرشیشه قرار می‌گیرد ممکن است با شستشوی معمولی و یا قراردادن در ماشین ظرفشویی به خوبی تمیز نشوند و آثار و بقایای شیر خسک بر روی آن‌ها باقی بماند.

از طرفی عدم شستشوی صحیح، شرایط را برا تجمع باکتری ها و میکروب ها محیا می‌کند و همین امر سبب بروز بیماری های گوارشی نظیر دل درد و عفونت‌های داخلی در کودکان می‌شود.

درون استریل و خشک کن برقی ۴ منظوره دکتر براونز DR.Brown’s تمامی اقلام نظیر پستانک، شیشه شیر، سرشیشه و درب شیشه شیر را می‌توانید قرار دهید. همچنین به دلیل تکنولوژی منحصر به فرد، این دستگاه تمام باکتری‌ها (۹۹.۹ درصد استریل) را بطور کامل از بین می‌برد.

همچنین در صورتی که درب دستگاه را باز نکنید، اقلام مذکور تا ۲۴ ساعت استریل می ماند. همچنین این دستگاه استریل شامل یکسینی برای قراردادن شیشه شیرها به همراه انبر می باشد

پلاستیک استفاده شده برای ساخت این دستگاه، از مرغوب ترین مواد اولیه پلی پروپیلن می‌باشد و همچنین فاقد BPA و PVC است. حداقل زمان مورد نیاز برای هر شستشو حدودا ۱۰-۱۲ دقیقه می‌باشد و به راحتی می‌توانید خیال خودتان را بابت بهداشتی بودن و سلامت فرزند دلبندتان راحت کنید.

درب این محصول کاملا از جنس پلاستیک بوده و وزن کلی این محصول ۱۷۰۰ گرم است. نکته مهم در خصوص این دستگاه این است که حتما بایستی از آب تصفیه شده جهت استریل کردن و راه اندازی دستگاه استفاده کرد. در غیر این صورت به مرور زمان باعث زنگ زدگی لوازم می‌شود و حتما به خاطر بسپارید که قبل از ریختن آب دستگاه را روشن نمایید.

مشخصات استریل و خشک کن برقی ۴ منظوره دکتر براونز DR.Brown’s

  • ۴ کاره
  • دارای سیستم خشک کن و استریل
  • دارای ۶ محفظه جهت قراردادن شیشه شیر
  • قابلیت استریل کردن بصورت ۹۹.۹% درصد
  • فاقد BPA و PVC
  • دارای یک سینی برای استریل کردن لوازم کوچک مانند پستانک
  • دارای فرآیند شستشوی ۱۲ دقیقه‌ای
  • دارای پنل لمسی
  • دارای ۲ فیلتر

 

درباره کمپانی دکتر براونز

دکتر براونز DR. Brown’s برند معتبر آمریکایی محصولات کودک که مصرف کنندگان کشور ما اسم آنرا ساده تر تلفظ کرده و عموما” با دکتر براون dr brown در بازار داخلی شناخته می شود .

دکتر براونز اعلام کرده که تمرکز این کمپانی همیشه روی ارائه محصولات کودک نوآورانه برای افزایش سلامتی و بهبود تغذیه نوزادان است.

اولین محصول تولید شده ی این شرکت، شیشه شیر جریان کم دکتر براون بود که در سال ۱۹۹۶ به دست یک متخصص اطفال تولید و یک سال بعد ثبت اختراع شد. منحصر به فرد بودن این شیشه که با دارا بودن سیستم تهویه، از ایجاد خلاء در شیشه جلوگیری می کرد، سبب شد تا نوزاد هنگام نوشیدن هوای اضافی نخورد و در نتیجه دچار قولنج و دل درد نشود.

افتخار اصلی این برند، تولید این شیشه شیرهاست که با هوشمندی جهت تغذیه ی بهتر شیرخواران تولید شده است. همچنین مواد مغذی و ویتامین های شیر را حفظ می کند. هر نوع شیشه شیر دکتر براون بارها در کلینیک ها، مراکز درمانی و زایشگاه ها آزمایش شده و امتیاز بالایی را از متخصصان اطفال دریافت کرده است. لیست جایزه های این برند و جایزه ی ویژه ی بهترین شیشه شیر نوزاد در سال، گواه این موضوع است. اما در کل مهم ترین نکته، تعریف و تمجید والدین نوزادانی است که دکتر براون را برای نوزاد خود انتخاب کرده اند.

وزن 4000 کیلوگرم
ابعاد 47 × 47 × 47 سانتیمتر
رنگ

سفید

کاربرد

دستگاه استريل جدا
خشك كن جدا
دستگاه استريل به همراه خشك كن
محفظه اى براى نگهدارى محصولات استريل شده تا 24 ساعت

قابلیت

استریل کننده و خشک کننده لوازم نوزاد

جنس

پلی پرو پیلن

کشور مبدا

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استریل و خشک کن برقی ۴ منظوره دکتر براونز DR.Brown’s”

۶,۹۵۲,۰۰۰ تومان

ناموجود

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه