آبمیوه خوری نی دار ۳۰۰ میل دکتر براونز DR.Brown’s

» دسته نگهدارنده دارد
»  فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی
» درب ضدچکه دارد
» طراحی ارگونومیک
» مناسب برای کودکان بالای 6 ماه
» دارای سری سیلیکونی نرم

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

160 نفر در حال مشاهده محصول هستند

آبی
صورتی

آبمیوه خوری نی دار ۳۰۰ میل دکتر براونز DR.Brown’s برای کودکان ۱۲ ماه به بالا طراحی شده است و بواسطه ی‌طراحی ارگونومیکی که دارد بسیار خوش دست بوده و کودکان در زمان تغذیه اذیت نخواهند شد.جنس این محصول از پلی پروپیلن بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر برای کودکان می‌باشد. این محصول کاملا فودگرید و بهداشتی می‌باشد و دارای تائیدیه ی‌های بهداشتی می‌باشد.

لیوان نی دار و آبمیوه خوری نی دار ۳۰۰ میل دکتر براونز DR.Brown’s

آبمیوه خوری نی دار ۳۰۰ میل دکتر براونز DR.Brown’s بصورت دو جداره می‌باشد و همین امر سبب می‌شود دمای شیر و یا مایعات گرم را برای مدت طولانی‌تری در خودش حفظ کند. سرد بودن شیر و یا خوردن شیر سرد سبب بروز دل درد و ناراحتی‌های گوارشی کوتاه مدت در کودکان خواهد شد. پس نگه داشتن دما برای مدت طولانی از جمله مزیت‌های این لیوان نی‌دار و ضدچکه می‌باشد.

وجود دو دسته در ناحیه چپ و راست لیوان سبب می‌شود لیوان به راحتی در دست کودک به نوعی قلاب شود. دسته‌های این لیوان از پلی پروپیلن باکیفیت بوده و کاملا صاف و لطیف می‌باشد و همین امر سبب می‌شود در زمان استفاده هیچگونه خراشی را در ناحیه دست کودک ایجاد نکند.

در مقایسه با لیوان‌های دیگر که فاقد دسته هستند، لیوان نی دار و ضد چکه ۳۰۰ میل دکتر براون خوش دست بوده و پس از بزرگ‌تر شدن فرزندتان می‌تواند آن را بدون دسته استفاده کند. گنجایش این لیوان ۳۰۰ میلی لیتر است و با داشتن یک سری سیلیکونی بسیار نرم، شدت جریان خروجی را برای کودک راحت‌تر می‌کند.

این سری از مرغوب‌ترین سیلیکون ساخته شده است و قابلیت شستشو و استریل کردن را نیز دارد. درب و بدنه این محصول بصورت کاملا محکم به هم چفت می‌شوند و همین امر سبب می‌شود مایعات به بیرون سرریز نکند.

عدم شستشوی صحیح لیوان و باقی ماندن بقایای مایعات سبب می‌شود ناراحتی‌های گوارشی نظیر دل درد، استفراغ و یا مشکل در هضم برای کودک بوجود بیاید. قابل شستشو بودن این محصول سبب شده است والدین هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند. همچنین می‌توانید با استفاده از برس‌های شستشو و بصورت دستی نیز محصول را شست و شو دهید.

بدنه لیوان نی دار و ضد چکه ۳۰۰ میل دکتر براون به دلیل پلی پروپیلنی بودن و استفاده از ترکیبات خاص در ساخت آن سبب شده تا هیچگونه مایعی به داخل بدنه نچسبد. این محصول ساخت کشور چین می‌باشد و تحت لیسانس دکتر براون آمریکا تولید شده است. همچنین دارای تائیدیه‌های رسمی از سازمان بهداشت جهانی می‌باشد.

لیوان نی‌دار و ضد چکه دکتر براون فود گرید است. همچنین به دلیل پلی پروپیلنی بودن، قابلیت بازیافت را دارد و هیچگونه خطر و یا تهدیدی برای محیط زیست به حساب نمی‌آید. این لیوان در دو رنگ آبی و قرمز با طرح‌های دلفین و دایناسور ارائه می‌شود و شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه‌تان محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

مشخصات فنی و ویژگی های آبمیوه خوری نی دار ۳۰۰ میل دکتر براونز DR.Brown’s

لیوان نی دار و ضدچکه صورتی ۳۰۰ میل دکتر براون DR BROWNS از جنس پروپیلن بوده که ماده‌ای باکیفیت، سبک و مقاوم است.

همچنین این لیوان بصورت دوجداره طراحی شده که برای مدتی طولانی تر دمای مایعات را حفظ می کند؛ تا کودک در طولانی مدت بتواند مایعات را به تازگی مصرف کند.

این مزیت باعث می شود که محتویات درون لیوان برای مدت زمان بیشتری ، سرد یا گرم بمانند .

دسته های درنظر گرفته شده در اطراف لیوان جوری طراحی شده تا کودک به راحتی بتواند لیوان را در دست بگیرد و از آن استفاده کند.

با بزرگتر شدن فرزندتان می توانید این دسته ها را بردارید تا بصورت مستقل بتوان از لیوان بهره برد .

طراحی بدنه آن بصورت آرگونمیک بوده تا کودک به‌راحتی بتواند از این لیوان استفاده کند.

لیوان نی دار و ضدچکه صورتی ۳۰۰ میل دکتر براون DR BROWNS  فاقد مواد مضر است و مایعات از آن چکه نمی‌کند؛

که این مزیتی برای والدین و کودکان است تا با خیالی راحت این لیوان را در اختیار آنها قرار دهد.

لیوان نی دار و ضدچکه صورتی دکتر براون DR BROWNS دارای دهانه مناسب و باز است؛ که همین امر سبب راحتی شست‌وشوی آن می‌شود.

همچنین می‌توانید آنرا داخل ماشین ظرفشویی در طبقه بالا قرار دهید.

حجم این لیوان ۳۰۰ میلی لیتر است و برای کودکان ۱۲ ماه به بالا مناسب است و فرزند شما با جریانی مناسب و راحت می‌تواند، شیر، آب، آبمیوه و دیگر مایعات را بنوشد.

 

درباره کمپانی دکتر براونز

دکتر براونز DR. Brown’s برند معتبر آمریکایی محصولات کودک که مصرف کنندگان کشور ما اسم آنرا ساده تر تلفظ کرده و عموما” با دکتر براون dr brown در بازار داخلی شناخته می شود .

دکتر براونز اعلام کرده که تمرکز این کمپانی همیشه روی ارائه محصولات کودک نوآورانه برای افزایش سلامتی و بهبود تغذیه نوزادان است .

وزن 480 کیلوگرم
ابعاد 15 × 15 × 20 سانتیمتر
برند

رنگ

آبی

,

صورتی

جنس کالا

پلاستیک

,

سیلیکون

حجم

300 میلی لیتر

قابلیت

ضد چکه و نی دار

کشور مبدا

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبمیوه خوری نی دار ۳۰۰ میل دکتر براونز DR.Brown’s”

آبی
صورتی

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه