قاشق سیلیکونی کودک دو عددی دکتر براونز DR.Brown’s

» مناسب برای کودکان +4 ماه
» ساخته شده از جنس سیلیکون نرم و انعطاف پذیر و پلاستیک مرغوب
» دارای طراحی ارگونومیک
» تحمل حرارت بالا
» فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی

نیاز به راهنمایی دارید؟

راحت باشید! تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس بیبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی دقیق شما هست | تلفن پشتیبانی: 02176610388

112 نفر در حال مشاهده محصول هستند

۲۹۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

قاشق سیلیکونی کودک دو عددی دکتر براونز DR.Brown’s یک محصول بادوام و باکیفیت برای کودکان می‌باشد. شرکت دکتر براون یکی از بهترین تولیدکننده‌های محصولات سیلیکونی استاندارد و بهداشتی با طول عمر زیاد برای نوزادان و کودکان است.

این شرکت در حال حاضر تولید کننده طیف وسیعی از محصولات شامل شیشه شیر، سرشیشه، پستانک، لیوان‌های مخصوص و ظروف غذاخوری نوزاد و کودک می‌باشد.

این برند محبوب و پرفروش تحت لیسانس آمریکا و ساخت کشور چین می‌باشد. شرکت Dr Brown’s با تولید محصولات باکیفیت، فاقد مواد شیمیایی و BPA به فکر سلامت و بهداشت کودک و نوزادان است. کمپانی دکتر براونز دارای نشان استاندارد از آمریکا و اروپا است تا آسودگی را برای والدین به ارمغان آورد.

مزایای استفاده از قاشق سیلیکونی کودک دو عددی دکتر براونز DR.Brown’s

قاشق سیلیکونی +۴ ماه دکتر براون در بسته‌بندی ۲ عددی موجود است. محصول ۲ تکه دکتر براون برای دادن انواع سوپ و غذا به کودک مناسب است. همچنین دارای دو رنگ متفاوت زرد و سبز در یک بسته‌بندی می‌باشد.

جنس قاشق +۴ ماه ۲ تکه ، از سیلیکون نرم و منعطف ساخته شده است و در برابر دما مقاوم و بادوام می‌باشد. در ترکیبات قاشق دکتر براون از مواد شیمیایی و BPA استفاده نشده است زیرا بیسفنول آ (BPA) یک ماده مضر در محصولات پلاستیکی می‌باشد که ممکن است موجب اختلالات مغزی، تغییرات هورمونی و رفتاری در کودکان شود.

قاشق سیلیکونی با سری گرد و نرم، غذادهی به نوزاد را آسان کرده است. همچنین با طراحی ایمن و ارگونومیک خود دارای دسته مناسب برای قرارگیری در دستان کودک می‌باشد. قاشق سیلیکونی ۲ عددی در ماشین ظرفشویی (در طبقه بالایی) و دستگاه استریل قابل شستشو نیز است.

به دلیل استفاده از جنس سیلیکونی نرم و بهداشتی برای تولید این قاشق نوزاد و کودک، سبب شده تا در زمان استفاده موجب آسیب به دهان و لثه کودک نشده و کاملا ایمن باشد.

قاشق سیلیکونی +۴ ماه ۲ تکه دکتر براون به علت نرم بودن و انعطاف‌پذیری بالا به عنوان دندانگیر نیز قابل استفاده می‌باشد.

ویژگی‌های قاشق سیلیکونی کودک دو عددی دکتر براونز DR.Brown’s

  • فاقد مواد شیمیایی و BPA
  • جنس سیلیکون نرم و پلی‌پروپیلن مرغوب
  • انعطاف‌پذیر
  • مقاوم در برابر دما
  • بادوام و باکیفیت
  • دارای طراحی ارگونومیک و ایمن
  • رنگ‌بندی متنوع
  • قابل شستشو و استریل
  • در بسته‌بندی ۲ تکه
  • قابل استفاده از ۶ ماهگی به بالا
  • ضد حساسیت
  • دارای سری گرد و نرم

 

 

درباره کمپانی دکتر براونز

دکتر براونز DR. Brown’s برند معتبر آمریکایی محصولات کودک که مصرف کنندگان کشور ما اسم آنرا ساده تر تلفظ کرده و عموما” با دکتر براون dr brown در بازار داخلی شناخته می شود .

دکتر براونز اعلام کرده که تمرکز این کمپانی همیشه روی ارائه محصولات کودک نوآورانه برای افزایش سلامتی و بهبود تغذیه نوزادان است .

اولین محصول تولید شده ی این شرکت، شیشه شیر جریان کم دکتر براون بود که در سال ۱۹۹۶ به دست یک متخصص اطفال تولید و یک سال بعد ثبت اختراع شد. منحصر به فرد بودن این شیشه که با دارا بودن سیستم تهویه، از ایجاد خلاء در شیشه جلوگیری می کرد، سبب شد تا نوزاد هنگام نوشیدن هوای اضافی نخورد و در نتیجه دچار قولنج و دل درد نشود.

افتخار اصلی این برند، تولید این شیشه شیرهاست که با هوشمندی جهت تغذیه ی بهتر شیرخواران تولید شده است. همچنین مواد مغذی و ویتامین های شیر را حفظ می کند. هر نوع شیشه شیر دکتر براون بارها در کلینیک ها، مراکز درمانی و زایشگاه ها آزمایش شده و امتیاز بالایی را از متخصصان اطفال دریافت کرده است. لیست جایزه های این برند و جایزه ی ویژه ی بهترین شیشه شیر نوزاد در سال، گواه این موضوع است. اما در کل مهم ترین نکته، تعریف و تمجید والدین نوزادانی است که دکتر براون را برای نوزاد خود انتخاب کرده اند.

وزن 380 کیلوگرم
ابعاد 25 × 20 × 25 سانتیمتر
جنس کالا

سیلیکون

فاقد

مواد شیمیایی و BPA

گروه سنی

+4 ماه

کشور مبدا

آمریکا

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاشق سیلیکونی کودک دو عددی دکتر براونز DR.Brown’s”

۲۹۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

نمی توانید تصمیم بگیرید!؟

محصولات مشابه