دانستنی ها

بند پستانک چیست و چه ویژگی دارد؟

بند پستانک

همه پدر و مادر ها با این صحنه مواجه شده اند که کودکشان با خوشحالی پستانک خود را روی زمین می‌اندازد و با آن سرگرم بازی می شود. این امر می تواند منجر به آلوده شدن پستانک کودک و قرار گرفتن آن در معرض بیماری شود. یک بند پستانک باید بادوام، مستحکم و زیبا این مشکل را حل می کند.

بدون پستانک، خیلی از کودکان شروع به جیغ زدن و گریه کردن می کنند و همچنین برای والدین، جستجوی مداوم پستانک گمشده و شستشوی آن پس از برداشتن از روی زمین، دردسرساز است. به همین دلیل است که بند پستانک شما را از این مخمصه نجات می دهد. این محصول کاربردی را به لباس کودک متصل کنید و در نتیجه او هر وقت که بخواهد پستانک را در دهان خود قرار می دهد.

بهترین بند پستانک نوزاد باید در قسمت گیره از فلز یا پلاستیک مرغوب ساخته شود و خود بند نیز معمولاً دارای جنس های مختلفی هستند که ناگفته نماند بهتر است گزینه قابل شسشو را انتخاب کنید. با این وجود، انتخاب بهترین نوع بند می تواند چالش برانگیز باشد؛ بنابراین در این مطلب از سایت بیبی لوکس به این مهم بیشتر پرداخته ایم.

چگونه از بند پستانک استفاده کنیم؟

پستانک اغلب به مادران کمک می کند، زیرا نوزادی که بنا به دلایلی بی قرار است، وقتی پستانک را می گیرد، می تواند طوری استراحت کند که انگار چوب جادویی را لمس کرده است. با این حال، پستانک ها که محصولی برای نوزادان با جلوه بزرگ اما اندازه کوچک هستند، اغلب ممکن است گم شوند. نوزادی که حوصله پستانک را دارد یا می خواهد با آن بازی کند، می تواند به طور تصادفی پستانک را به هر جایی پرتاب کند و یافتن آن به عهده مادر است.

اگر پستانک کودک شما اغلب از این طریق گم می شود، بند پستانک یا همان زنجیر پستانک ممکن است راه حل خوبی برای شما باشد.

بند پستانک

بند پستانک برای چیست؟

بند پستانک یک محصول کودک با عملکردهای ساده اما مهم است.

با استفاده از بند پستانک، پستانک؛

– مدام ناپدید نمی شوند
– کثیف شدن با افتادن روی زمین اتفاق نمی افتد
– می توانید در مکانی که خارج از خانه خود می روید از فراموش شدن آن جلوگیری کنید.

علاوه بر این، آویزهای پستانک که در اشکال، طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند نیز می توانند به عنوان یک اکسسوری شیک برای تکمیل لباس کودک شما استفاده شوند.

بند پستانک نوزاد نیز از نظر ایمنی دچار تغییر قابل توجهی شده است. در گذشته پستانک را با کمک زنجیر پستانک به گردن نوزاد می انداختند. با این حال، مادران آگاه شروع به ترک این عمل کردند، که خطری جدی برای ایمنی نوزاد به همراه دارد. آویز پستانک با سیستم گیره ای برای این نیاز جدید طراحی و تولید شد. حالا مادر به لطف این سیستم گیره می تواند به راحتی پستانک را به لباس نوزاد بچسباند. بنابراین توصیه می کنیم هنگام انتخاب آویز پستانک، چنین مدل آویزهایی را انتخاب کنید که قابل اتصال به لباس باشند.

آویز پستانک را از کدام ماده انتخاب کنید؟

با اینکه آویز پستانک محصولی ساده است، اما با مدل های بسیار متنوعی به مادران ارائه می شود. تسمه پستانک ممکن است با توجه به موادی که از آن تولید می شود متفاوت باشد. در این زمینه، چوب یا پلاستیک به طور کلی به عنوان مواد نگهدارنده پستانک ترجیح داده می شود. پستانک های ساخته شده از مواد چوبی به دلیل ساختار طبیعی و حالت زیبایی شناختی می توانند مورد ترجیح مادران قرار گیرند.

با این حال، رایج ترین ماده بند پستانک پلی پروپیلن است. همچنین می توانید تسمه های پستانک ساخته شده از پلی پروپیلن را انتخاب کنید که ماده ای بادوام است. ویژگی مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که گیره آویز پستانک فلزی نیست. گیره های فلزی ممکن است به کودک آسیب برساند.

علاوه بر این باید مراقب باشید آویز پستانکی که انتخاب می کنید گوشه های سخت و تیز نداشته باشد. به این ترتیب می توانید از آسیب رساندن قلاب به نوزاد در حین استفاده نیز جلوگیری کنید.

هنگام انتخاب محصولاتی که برای کودک خود استفاده خواهید کرد، مهم نیست که محصول چقدر پیچیده یا ساده باشد. مهم ترین نکته این است که این محصول برای استفاده و سلامت کودک شما مناسب است.

اگرچه ممکن است آویز پستانک از نظر ساختاری محصولی ساده به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که می‌توانید به راحتی با انتخاب آن‌هایی که در چارچوب مواردی که در بالا به اشتراک گذاشته شد، مناسب‌ترین آویز پستانک را برای کودک خود انتخاب کنید.

چه نوع بند پستانک هایی را نباید استفاده کرد؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم امروزه بسیاری از مدل های مختلف بند پستانک که برخی از آنها استاندارد هم نیستند روانه ی بازار شده اند که بیشتر جنبه ی تزییی دارند و به همین علت والدین جذب خرید آنها می شوند اما نکته ای که باید قبل از خرید هر گونه وسیله به خصوص بند پستانک برای کودک مورد توجه قرار داد این است که ایمنی و سلامت کودک در زمان استفاده از آن به خطر نیفتد. بسیاری از بندهای پستانک امروزه از مهره های چوبی و یا پلاستیکی تشکیل شده است که اگر بند آن پاره شود این مهره ها به راحتی توسط نوزاد بلعیده می شود که باعث‌ خفگی و مرگ کودک خواهد شد به همین علت باید در هنگام انتخاب بند پستانک به چنین مواردی توجه ویژه داشت.

انواع برندهای بند پستانک نوزاد

بند پستانک نوزاد همانند دیگر وسایل نوزاد دارای برندهای مختلفی است که هر کدام از این برندها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و والدین با آشنایی با آنها می توانند انتخاب بهتری داشته باشند به همین جهت در ادامه به معرفی انواع بند پستانک نوزاد می پردازیم.

بند پستانک برند چیکو: بند پستانک چیکو فاقد هرگونه مواد شیمیایی BPA می باشد که در مدل‌های مختلفی در بازار موجود است.

بند پستانک برند مادرشید: بند پستانک مادرشید از جنس پلی استر تولیده می شود و مناسب برای پستانک های دسته دار است.

بند پستانک برند دکتر براونز: این بند پستانک تولید کشور امریکا است و دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی می باشد.

بند پستانک

مواردی که در هنگام خرید بند پستانک باید به آن توجه کرد

در هنگام خرید تمام وسایل نوزاد به خصوص بند پستانک نوزاد باید حواسمان به راحتی در استریل آن باشد زیرا نوزاد مدام با آن سر و کار دارد و اینکه بتوان آن را به راحتی شست و ضدعفونی کرد بسیار موضوع مهمی است به همین علت در هنگام خرید وسایل ضروری نوزاد از بهترین برندها با بهترین متریال استفاده کنید زیرا هر چقدر هم این محصولات گران قیمت باشند در مقایسه با حفظ سلامتی کودک شما ناحیز خواهد بود در نتیجه بهتر است از خرید وسایل غیر ضروری و تربیتی نوزاد بپرهیزید و وسایل مورد نیاز نوزاد را با کیفیت بهاری خریداری کنید این گونه هم هزینه ی کمتری را متقبل شده اید و هم برای حفظ سلامت نوزادتان همه ی موارد را در نظر داشته اید.

سیسمونی بیبی لوکس با عرضه انواع مختلف بند پستانک در فروشگاه خود بستری را برای خرید آسان و بی دردسر والدین فراهم کرده است تا بدون مراجعه حضوری بتوانند به راحتی به قسمت فروشگاه سایت سیسمونی بیبی لوکس مراجعه کنند و هر نوع بند پستانک که مورد نظرشان است را تهیه کنند و از این بابت که محصول خریداری شده آنها به موقع و با بسته بندی مناسب به دستشان خواهد رسید مطمئن باشند.

قیمت بند پستانک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بند پستانک همانند دیگر اقلام سیسمونی به مدل، برند و نوع آن بستگی دارد که هر کدام از برندها ویژگی خاص خود را دارد و والدین با توجه به نیاز فرزند خود یکی را انتخاب می کنند همانطور که می دانید در بازار امروز قیمت های وسایل مورد نیاز کودکان و به طور کلی سیسمونی کودک بسیار دچار نوسان است اما سیسمونی بیبی لوکس با ارائه قیمت های مناسب همراه با کیفیت عالی محصولات خود، سعی دارد در کنار خانواده های عزیز باشد که بتوانند بدون مشکل و با توجه به توان مالی خود وسیله ی مورد نظرشان را تهیه کنند بدون اینکه مجبور به انتخاب محصول بی کیفیت و یا نامناسب شوند.

ارسال تمام محصولات سیسمونی بیبی لوکس به تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد و والدین عزیز می توانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند و بسته ی مورد نظر را درکوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید