دانستنی ها

بهترین برندهای سیسمونی

بهترین برندهای سیسمونی

اگر جزو افرادی هستید که خرید کاربردی و گلچین شده از بهترین برندهای سیسمونی را می‌پسندید با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین برند سیسمونی در بازار را با هم مرور کنیم. خرید با کیفیت وسایل کودک لذت فرزندپروری را دوچندان می‌کند.
تمام برندهای سیسمونی که در این مقاله به‌عنوان مارک خوب و با کیفیت معرفی می‌شوند در اروپا و آمریکا شناخته شده هستند. همچنین از آزمایش‌های استانداردهای روز دنیا با موفقیت سپری کرده‌اند تا از ایمنی آن‌ها اطمینان داشته باشید. پس اگر در حال تکمیل لیست سیسمونی خود هستید، تا انتهای این مقاله با بیبی لوکس همراه باشید تا برندهای برتر را بشناسید.

برند کارترز (carter’s) | بهترین برندهای سیسمونی لباس کودک

کارترز یکی از محبوبترین برندهای لباس نوزاد و کودک آمریکایی است که طرح‌های خلاقانه و رنگارنگی را ارائه می‌دهد. این برند در سال ۱۸۶۵ در ماساچوست فعالیت خود را آغاز کرده است. نام این برند، از بنیانگذار آن یعنی ویلیام کارتر (William Carter) گرفته شده است. این شرکت محصولات مختلفی برای کودکان از جمله لباس، پوشاک، کفش، لوازم جانبی و اسباب‌بازی ارائه می‌دهد. اما انواع لباس‌های کودک کارترز با ویژگی‌های خاص خود مورد توجه مردم جهان قرار گرفته و آن را برندی محبوب در بسیاری از کشورها قرارداده است.

برخی از ویژگی‌های محصولات کارترز که آن‌ را به پرفروش‌ترین برند دنیا تبدیل کرده، داشتن طرح‌های جذاب و سرگرم‌کننده، پارچه‌های با کیفیت و مقاوم، سایزبندی دقیق و استاندارد است که با قیمت مناسب و رقابتی و تنوع بالا در سبک‌ها، رنگ‌ها و مدل‌ها که بسته به سلیقه و نیاز شما تهیه شده است، می‌توانید از محصولات مختلف آن برای نوزاد خود استفاده کنید. از محصولات پرطرفدار کارترز می‌توان به ست‌های چند تکه، سرهمی جورابدار و رامپر، بادی و… اشاره کرد چرا که با قیمت و کیفیت بسیار عالی خود جزو پرفروشترین‌ها در دنیا هستند.

بهترین برندهای سیسمونی

دکتر براون متخصص شیشه شیر های آنتی کولیک

دکتر براون در سال ۱۸۶۹ توسط جی اند آر باتلینگ تاسیس شد که امروزه از بهترین برندهای سیسمونی محسوب می شود.
دفتر مرکزی این برند آمریکایی در چنای هند قرار دارد.
دکتر براونز یک کمپانی تولید نوشابه می باشد که محصولات ویژه ای برای نوزادان هم طراحی و تولید می کند.
این برند موفق به دریافت جوایز زیادی از جوامع پزشکی شده است.
دکتر براون برای چهار سال برنده جایزه baby center moms picks شد.
همچنین جایزه fit pregnancyand baby best را برای چهارده سال از آن خود کرد.
محصولات دکتر براون در جهت ارتقای سلامت و تغذیه درست نوزاد و کودک است و متریال تولیدات فاقد پی وی سی، سرب و فتالات می باشد.

محصولات هی اور شی تهیه شده از متریال ارگانیک

کمپانی هی اور شی در سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز نمود.
از آنجا که قوانین اروپا استفاده از مواد پلاستیکی را برای ساخت شیشه شیر های کودک مضر دانیت و منع کرد این کمپانی در صدد جایگزین متریال طبیعی و آنتی باکتریال برای تولید محصول نوزاد و کودک بر آمد.
بهترین ماده در طبیعت که هیچ گونه ذرات مضر و سرطان زایی نداشته باشد سیلسکون است که در تولیدات محصولات هی اور شی به کار رفته است.
برند هی اور شی محصولات نوزاد و کودک را در مکزیک، چین و ویتنام با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می کند.

اونت (Avent) از بهترین برندهای سیسمونی

اونت هم یک برند شناخته شده برای محصولات غذاخوری کودک در ایران است. نام کامل این برند هلندی فیلیپس اونت است و شیردوش برقی، شیشه شیر و پستانک از جمله محبوب‌ترین محصولات آن است. اولین بار و سی سال پیش اونت اولین شیشه شیر ضد کولیک را به بازار عرضه کرد و تا امروز شیشه شیرهای آنتی کولیک و پیرکس اونت همیشه در لیست پرطرفدارترین محصولات کودک است. دستگاه ضدعفونی‌کننده و خشک‌کننده شیشه شیر نوزاد اونت و همچنین شیردوش برقی آن برنده جایزه طراحی در سال ۲۰۲۰ شده‌است.

دکتر براون (Dr.Brown)

محصولات تغذیه برند آمریکایی دکتر براون به دلیل سیستم هواگیری نوآورانه‌اش شناخته شده است که از نظر بالینی برای کاهش کولیک و حفظ مواد مغذی شیر مادر ثابت شده است. از نظر متخصصان بهداشتی، برای نوزادان نارس و نوزادانی که در nicu بستری هستند بهترین برند سیسمونی برای خرید، شیشه شیر ضد نفخ دکتر براون است. همچنین دندان‌گیر و سرشیشه این برند را می‌توانید در بازار سیسمونی تهیه کنید. شیردوش و دندان‌گیر از دیگر محصولات این برند با کیفیت است.

موستلا (Mustela) از بهترین برندهای سیسمونی

موستلا یک برند فرانسوی با کیفیت و تخصصی برای تولید محصولات مراقبت از پوست نوزادان و زنان باردار است. Mustela طیف کاملی از محصولات مراقبت از پوست طبیعی و ایمن را برای پوست‌های ظریف و شکننده نوزادان، کودکان و زنان باردار ارائه می دهد. محصولات موستلا به گونه‌ای فرموله شده‌اند که به محیط‌زیست احترام می‌گذارند و آن‌ها را به انتخابی قابل اعتماد برای خانواده‌هایی تبدیل می‌کنند که به دنبال راه‌حل‌های مراقبت از پوست ملایم و موثر هستند. از محبوب‌ترین محصولات موستلا شامپو فوم نوزاد است که فوق العاده ملایم و به طور ویژه برای پوست سر و موهای ظریف نوزادان طراحی شده‌است.

بیبی‌کوکول (Babycoccloe)

برند تخصصی بی‌بی‌کوکول هم در لیست بهترین برند سیسمونی برای خرید محصولات بهداشتی قرار می‌گیرد. محصولات این برند ایتالیایی نتیجه بیش از ۵۰ سال تحقیقاتی است که در آزمایشگاه‌های بتافارمای ایتالیا تولید می‌شود. فرمولاسیون محصولات بیبی‌کوکول برگرفته از مواد موثره خالص و طبیعی با منشاء گیاهی، فرآوری شده با آخرین تکنولوژی روز و آزمایش شده در موسسات تخصصی معتبر برای تضمین شفافیت است و ارزش‌های مشابهی دارد.

برند مادرکر (Mothercare) از بهترین برندهای سیسمونی

مادرکر یک برند انگلیسی است که در زمینه محصولات برای مادران باردار و کودکان تا هشت سالگی تخصص دارد، این برند در سال ۱۹۶۱ توسط Selim Zilkha و James Goldsmith تأسیس شد و در سال ۱۹۷۲ در بورس لندن نمادگذاری شد. این برند در حال حاضر به حدود ۳۶ کشور جهان محصولات خود را ارائه می‌دهد و حدود ۷۰۰ فروشگاه اختصاصی دارد. مادرکر از بهترین برندهای سیسمونی محسوب می‌شود و محصولات متنوع آن شامل پوشاک، لوازم بهداشتی، اسباب‌بازی، کالسکه، صندلی اتومبیل، تخت‌خواب و… است.

چیکو با سابقه ترین برند لوازم کودک

برند چیکو از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات نوزاد و کودک در اروپا محسوب می شود.
تنوع تولیدات چیکو در زمینه لوازم بهداشتی، تغذیه و مراقبت کودک بسیار خلاقانه می باشد و پاسخگوی تمام نیاز های کودک است.
کشور ایتالیا صاحب امتیاز این برند است که در سال ۱۹۵۸ آن را ثبت نموده است.
بنیان گذار این برند انریکو کاتلی نام دارد و چیکو نام اولین فرزند اوست.
چیکو با سابقه ای ۶۰ ساله، هم اکنون محصولاتش را در بیش از ۱۲۰ کشور جهان ارایه می کند.
هم چنین این کمپانی دارای یک آزمایشگاه شادی است که در آن تیم پژوهشگر و دانشمند به طور مداوم در حال تحقیق و بررسی هستند.
آنها مشغول تجزیه و تحلیل نیازهای نوزاد و کودک می باشند و بر اساس داده های بدست آمده محصول موردنظر را طراحی و تولید می کنند.

بهترین برندهای سیسمونی

کیکابو تایید شده توسط کارشناسان و متخصصین نوزاد و کودک

کیکابو فعالیت خود را در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و جزو برند های جدید محسوب خواهد شد.
با این که کیکابو تازه وارد میدان شده اما در این مدت کوتاه محبوبیت خود را در میان رقیبان ثابت کرد.
این برند بلغارستانی موفق به تاسیس شعبه ای در اسپانیا شد و محصولاتش را به تمام کشور های سراسر دنیا توزیع می کند.
کیکابو بر این باور است که طراحی و تولید محصول مورد نظر باید منطبق با آخرین پیشرفت های علمی و مد روز باشد.

توییست شیک تلفیقی از دانش و خلاقیت

کمپانی توییست شیک توسط فردی به نام اریکسون در سال ۲۰۱۱ شروع به فعالیت نمود.
این برند سوئدی در کمتر از هفت سال به شدت رشد کرد و توانست صادرات خود را به بازارهای کلیدی اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آسیا برساند.
توییست شیک با تمرکز بر نو آوری و همچنین شناخت نیاز نوزاد و کودک، خلاقیت و تنوع را شرط اولیه تولید محصولاتش قرارداد.
یک شیشه شیر متفاوت که از گوله شدن شیر خشک درون بطری شیر جلوگیری کرده و مانند یک شیکر عمل می کند.
این شیشه شیر از تولیدات خاص و مبتکرانه توییست می باشد.

جمع‌بندی

هنگام انتخاب بهترین برند سیسمونی مهم است که نیازهای خاص کودک و ترجیحات والدین را در نظر بگیرید. در این مقاله گزیده‌ای از مارک ‌های محبوب و معتبر از نظر کیفیت و ایمنی برای محصولات کودک را برشمردیم. مهمترین نکته و توصیه ما به شما این است که وسایل سیسمونی نوزاد را کاربردی و به حد نیاز اما از مارک معتبر و با کیفیت خریداری کنید. فروشگاه بیبی لوکس نمایندگی آنلاین بسیاری از برندهای با کیفیت را برعهده دارد. در خرید سیسمونی به اصالت و اصل بودن کالا نیز دقت کنید و آن را از نمایندگی اصلی محصول خرید کنید. اگر نیاز به مشاوره تخصصی و کاربردی دارید از طریق تماس با کارشناسان فروش سایت سیسمونی بیبی لوکس از راهنمایی لازم برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید