دانستنی ها

بهترین شامپو بچه برای نوزاد و کودک

بهترین شامپو بچه

شامپو بچه همواره از مهم‌ترین لوازم بهداشتی کودک بوده و لازم است والدین در انتخاب و خرید بهترین شامپو بچه دقت کافی را داشته باشند. امروزه شاهد عرضه انواع شامپو بچه در برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار هستیم. از شامپو بچه فیروز گرفته تا شامپو بچه در برندهای چیکو، جانسون، موستلا، پناتن و … .

در این مقاله سعی داریم بهترین شامپو بچه‌های موجود در بازار را معرفی کنیم و به بررسی روش‌ تشخیص اصل بودن هر یک از آن‌ها بپردازیم. حتماً بعد از خواندن این مقاله دید بهتری هنگام خرید شامپو بچه پیدا خواهید کرد با بیبی لوکس همراه باشید.

بهترین شامپوهای کودک چه ویژگی دارند؟

برای انتخاب بهترین شامپوهای کودک بهتر است ابتدا بدانید این محصولات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند و هنگام خرید چه معیارهایی را باید در نظر بگیرید. بدون شک اولین نکته‌ای که تمام افراد به آن توجه می‌کنند، عدم سوزش چشم کودک است، اما ویژگی‌های زیر هم از اهمیت بالایی برخوردارند:

فاقد مواد تحریک کننده

شامپو بچه باید فاقد مواد تحریک کننده، التهاب‌آور یا حساسیت‌زا باشد؛ چرا که پوست کودکان ۱۰ تا ۱۵ برابر آسیب‌پذیرتر از بزرگسالان بود و این مواد ممکن است باعث بروز واکنش‌های پوستی سریعی در کودک دلبندتان شوند.

داشتن PH خنثی

وجود مواد قلیایی در شامپو باعث افزایش PH پوست سر و از بین رفتن میکروبیوتای طبیعی پوست کودک می‌شود. در نتیحه این مساله نیز چربی‌های مفید پوست از بین رفته و سیستم دفاعی طبیعی پوست تضعیف خواهد شد.

فاقد مواد مضر

وجود عطر در شامپوهای کودکان، ممکن است باعث بروز حساسیت‌های پوستی شود؛ پس بهترین شامپو کودک خارجی و ایرانی باید Fragrance Free یا فاقد عطر باشد. علاوه بر این متخصصین توصیه می‌کنند برای کودکان از محصولات فاقد پارابن، سیلیکون، فتالات و سایر مواد نگهدارنده استفاده کنید.

رطوبت رسان و ضد التهاب

برای جلوگیری از خشکی پوست فرزندتان پیشنهاد می‌کنیم از شامپوهای حاوی آلوئه ورا، هیالورونیک اسید و … استفاده کنید. همچنین ترکیباتی مانند آلانتوئین، بیزابولول، عصاره گل همیشه بهار، عصاره بابونه و … نیز با داشتن خاصیت تسکین دهندگی، کمک زیادی به التیام پوست خواهند کرد.

بهترین شامپو بچه

بهترین شامپو بچه برای نوزاد و کودک

شامپو بچه چیکو Chicco

  • قابل استفاده از بدو تولد
  • مناسب برای تمیز کردن پوست لطیف کودک
  • ضد حساسیت
  • فاقد سولفات، رنگ و پارابن
  • حجم ۲۰۰ میلی لیتر
  • حاوی عصاره گل همیشه بهار

اگر قصد خرید شامپو بچه باکیفیت در برندهای معتبر خارجی را دارید، شامپو بچه چیکو ساخت ایتالیا می‌تواند تمامی انتظارات شما را برای کودک دلبندتان برآورده سازد. این شامپو موهای کودک شما را نرم و لطیف نموده و از درهم تنیدن آن جلوگیری می‌نماید.

شامپو بچه چیکو اصل

با توجه به استقبال فراوان از این شامپو شاهد فروش نمونه‌های تقلبی آن در بازار هستیم. به همین دلیل، لازم است در موقع خرید با روش‌های تشخیص شامپو بچه چیکو اصل آشنا شویم. بسته‌بندی این شامپو بچه به صورت تیوپی است. همچنین ترکیبات آن گیاهی بوده و از هیچ‌گونه مواد قلیایی و پارابن در ساخت آن استفاده نشده است.

  • افزایش حالت‌دهندگی و لطافت موها
  • فاقد سولفات، رنگ و پارابن
  • ظرفیت ۵۰۰ میلی لیتر
  • محصول کشور آمریکا

شامپو بچه جانسون از پرفروش ترین شامپوهای بچه خارجی در بازار است و علاوه بر کیفیت منحصربه‌فردی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. تولید این محصول خارجی طبق استانداردهای جهانی صورت گرفته است و نیازهای بهداشتی کودک را در بالاترین سطح برآورده می‌سازد. مزایای استفاده از این شامپو درخشندگی و براق شدن موی کودک، عدم ایجاد سوزش چشم‌ها بوده و همچنین تقویت و نرم‌کنندگی موی کودک را به همراه دارد.

شامپو بچه جانسون اصل

توجه داشته باشید که شامپو بچه جانسون یک برند خارجی بوده و تنها مراکز معتبر فروش این محصول را به صورت اصل و همراه با برچسب اصالت کالا UID عرضه می‌کنند.

یکی از بهترین شامپو بچه موستلا Mustela

  • محافظت از لایه هیدرولیپیدی پوست
  • با PH خنثی و عاری از ترکیبات صابونی
  • بدون ایجاد سوزش در چشم‌ها
  • محصول کشور فرانسه به سفارش ترکیه
  • شامپو ژل ۲ در ۱ مخصوص سر و بدن نوزاد

برخی از والدین ترجیح می‌دهند از شامپو بچه خارجی برای نوزاد استفاده کنند و به دنبال تهیه یک شامپوی مرغوب و سازگار با پوست و موی کودک خود هستند. شامپو بچه موستلا همانند شامپو بچه فیروز، از شامپوهای کاملاً مناسب برای شستشوی مو و پوست لطیف کودک است. این محصول دارای عصاره بابونه بوده و علاوه بر حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست کودک، تمامی آلودگی‌ها و پوسته‌های روی سر کودک را نیز به خوبی تمیز می‌کند.

شامپو نوزاد موستلا اصل

برای تشخیص اصل بودن این شامپو توجه داشته باشید که مایع درون آن به صورت کرم مانند بوده و در بسته‌بندی‌های تیوپی در بازار عرضه می‌گردد.

بهترین شامپو بچه

بهترین شامپو بچه پناتن penaten

  • قابل استفاده از بدو تولد
  • حجم شامپو ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حجم لوسیون ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حجم کرم سوختگی ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور سازنده آلمان

شامپو بچه پناتن اصل، ساخت کشور آلمان بوده و ترکیبات آن در لابراتوارهای پیشرفته به دقت مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است. مواد ترکیبی این محصول کاملاً سازگار با چشمان آسیب‌پذیر نوزاد بوده و باعث ایجاد حساسیت‌های چشمی در کودک نمی‌شود. از این رو والدین می‌توانند علاوه‌ بر شامپو بچه فیروز، با خیال راحت از شامپو بچه پناتن نیز برای حمام نوزاد خود استفاده نمایند. این محصول خارجی مرغوب، به هیچ عنوان باعث خشکی پوست کودک نشده و همچنین موها و پوست کودک را به خوبی تمیز می‌نماید.

شامپو نوزاد پناتن اصل

برای اطمینان از اصل بودن این شامپو بچه خارجی حتماً به بسته‌بندی و درج ترکیبات محصول بر روی آن دقت کنید. این محصول وارداتی است؛ بنابراین هنگام خرید به کیفیت ساخت آن توجه داشته باشید.

آیا شامپو بچه برای بزرگسالان قابل استفاده است؟

بله! شامپو بچه در واقع شامپویی می باشد که برای پوست های حساس و ظریف کودکان تولید می گردد و استفاده از آن توسط بزرگسالان، باعث آسیب به پوست آن ها نمی گردد. اما لازم است به این نکته توجه شود که میزان قدرت پاک کنندگی شامپو بچه از شامپوهای بزرگسالان کمتر می باشد.

جمع‌بندی بهترین شامپو بچه

در این مقاله تلاش کردیم تا ویژگی‌های یک شامپو استاندارد بچه را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین شامپو بچه مناسب دلبند خود را تهیه کنید. برای انتخاب محصول باید هم ویژگی‌های محصول و هم ویژگی کودک خود را از نظر نوع پوست و جنس مو در نظر بگیرید. شامپو طبیعی و ارگانیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید بهترین شامپو بچه برای رشد مو کودک است چون ملایم و ایمن است. برای خرید می‌توانید به بخش شامپو بچه فروشگاه بیبی لوکس مراجعه کنید. سپس برای گرفتن مشاوره تخصصی می‌توانید از راه تلفن یا واتسپ با کارشناسان فروش نیز مشورت کنید. یادتان باشد که بعد از بررسی محصول باید از اصالت کالا نیز اطمینان حاصل کنید. بیبی لوکس مایندگی آنلاین برندهای معتبر لوازم بهداشتی چون موستلا و بیبی‌کوکول است و با خیال راحت می‌توانید محصولات بهداشتی و بهترین شامپوی بچه را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید