دانستنی ها

راهنمای خرید راکر کودک

راکر کودک

یکی از وسایل سرگرمی مورد علاقه دختر بچه و پسر بچه‌ها راکر کودک می‌باشد. که در دامه این مقاله از بیبی لوکس به معرفی آن و نکات خرید راکر کودک می پردازیم. راکر در واقع همان الاکلنگ است که کودک با انجام تکنیک‌های تعادلی مدت‌ها با این وسیله در گرم می‌شود. این وسیله همانند الاکلنگ نیاز به دو نفر برای بازی ندارد و به صورت تک نفری هم می‌توان با آن بازی کرد. راکر کودک از نظر ساختاری شباهت زیادی به صندلی راکر دارد، زیرا دارای یک سطح تماس منحنی شکل با زمین می‌باشند که مدام به طرف جلو و عقب حرکت می‌کند. اما از نظر شکل ظاهری شبیه به صندلی نبوده و بیشتر به شکل یک شخصیت کارتونی ساخته می‌شوند. علم ثابت کردن که تکان خوردن باعث آرامش و القای یک حس خوب در کودک می‌شود. پس شما می‌توانید برای ایجاد شادی و داشتن یک حس خوب در فرزند خود برای او یک راکر کودک را خریداری کنید.

راکر کودک یا همان وسیله گهواره‌ای یک وسیله بازی جدید نیست و قدمت آن به قرن هفدهم میلادی می‌رسد. در گذشته این وسیله برای سرگرم کردن فرزندان شوالیه‌ها، اعیان و شاهان ساخته می‌شد و مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد فرهنگی هر خانواده‌ای می‌تواند برای فرزند خوب یک راکر کودک خریداری‌ کند. بر اساس شکل و شواهد موجود می‌توان به این نتیجه رسید که راکرهای امروزی همان راکرهای گذشته هستند و تفاوت عمده آن‌ها فقط جنس ماده‌ای است که از آن ساخته می‌شوند. از گذشته تا به امروز تکان دادن کودک یک حس غریزی برای آرام کردن کودک بوده و به نسل‌های امروزی انتقال داده شده است. بعد از گهواره و کریر راکر کودک یک وسیله خیلی خوب برای تکان دادن و ساکت کردن کودک می‌باشد.

منظور از راکر کودک‌ چیست و خرید راکر کودک چه کاربردی دارد؟

راکر یا همان الاکلنگ یک وسیله جذاب و دوست داشتنی برای سرگرم کردن کودک‌های چند ماهه تا دو ساله می‌باشد. این وسیله با ایجاد تکان و حرکت کودک به قسمت جلو و عقب باعث ایجاد یک حس خوب در کودک شما می‌شود. این وسیله در شکل حیوانات مختلف تولید شده و شما می‌توانید، طرح حیوان مورد علاقه فرزند خود را خریداری کنید. نوزاد از زمان تولد هر روز به سرعت رشد می‌کند و تا چشم به هم بزنید نیاز به یک وسیله بازی و سرگرمی دارد به همین جهت پیشنهاد می‌کنم به همراه سیسمونی خرید راکر کودک را فراموش نکنید. اهمیت این وسیله بازی در آینده مشخص می‌شود و خواهید دید که کودک شما با چه شوق و زوقی با آن بازی می‌کند و خوشحال می‌شود.

تاریخچه استفاده از راکر اسباب بازی کودک

هر چند که شواهد تاریخی زیادی وجود دارد که در قرون وسطی از این وسیله مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما قدمت این وسیله را به بعد از قرن هفده میلادی نسبت داده‌اند. این وسیله در ابتدا برای آموزش مبارزه شوالیه‌ها روی اسب مورد استفاده قرار می‌گرفت و وسیله بازی کودک نبود. اما از قرن نوزدهم میلادی به این طرف راکر به عنوان اسباب بازی برای بازی‌ کودکان مورد استفاده قرار گرفت. البته این یک وسیله بازی برای تمام افراد جامعه نبود و فقط فرزند شاهان از این وسیله برای بازی استفاده می‌کردند.

خرید راکر کودک

مزایای خرید راکر کودک

  • راکر های کودک باعث بهبود تحرک و تعادل می شوند

هنگامی که کودک در حال بازی کردن با راکر است ، باید از عضلات پا و ماهیچه های خود استفاده کند تا حرکت به عقب و جلو را انجام دهد.

هنگام انجام این کار ، کودکان شما در حال یادگیری نحوه تعادل هستند که هنگام یادگیری راه رفتن و دویدن برای آنها بسیار مهم است.

آنها همچنین مهارت های حرکتی را توسعه می دهند و هنگامی که کودکان به دسته های راکر تکیه می کنند ، باعث رشد و توسعه دست و انگشتان آن ها می شود.

کل حرکت هماهنگی بین دست ، آرنج ، ساق و پاها را آموزش می دهد.

چه کودکی خودش به تنهایی روی زمین تکان بخورد ، چه روی راکر نشسته باشد یا در آغوش شما باشد ، با بررسی حرکات آهسته و سریع ، حس ریتم خود را توسعه می دهد.

  • راکر ها باعث آرامش و ریلکس شدن کودک می شوند

تکان خوردن کودک به ایجاد ضربان قلب سالم و همچنین گردش خون خوب کمک می کند.

حرکت تکان دهنده به کودک کمک می کند تا احساس امنیت کند و بنابراین اثر آرام بخشی دارد.

تاب خوردن همچنین می تواند به گرم شدن کودکی که سرد است کمک کند. با تکان دادن کودک ، ما نیازهای عاطفی اجتماعی او را برآورده می کنیم.

برای کودکان مبتلا به اختلال پردازش یا اختلال عملکرد حسی از اسباب بازی راکر و صندلی های گهواره ای برای ایجاد آرامش استفاده می شود تا آرامش لازم برای استراحت را به کودک بدهند.

مطالعات نشان می دهد راکر ها به آرامش بخشیدن به گریه نوزادان کمک می کنند.

راکر برای کودکان اوتیسم نیز بسیار عالی است زیرا یکی از راه های آرام کردن آن ها ، تکان دادن است.

بنابراین راکر کودک برای این بچه ها یکی از ضروریات است.

حرکت عقب و جلو اسباب بازی های راکر می تواند هر کودکی را آرام کند.

اگر آنها کمی بیش از حد پر جنب و جوش شده اند ، آنها را سوار اسباب بازی خود کنید و از سرعت آرام شدن آنها شگفت زده شوید.

اگر به کودک های قدیم نیز فکر کنید ، پدر و مادران از تکان دادن نوزادان در آغوششان برای آرام کردن آن ها استفاده می کردند.

چه کسی کودک آرام نمی خواهد؟ اگر کودک شما کمی خسته است ، قبل از خواب یا بعد از مدرسه از آنها استفاده کنید.

  • خرید راکر کودک خلاقیت را تشویق می کند

فرزند شما روی راکر خود چه خواهد شد؟

آیا این یک گاوچران سوار بر اسب است که بدنبال بد کار ها در قطار می تازد ، یا آ نها در حال قایقرانی در دریا هستند تا دزدان دریایی را بگیرند؟

آیا آنها یک خلبان هستند که در آسمان پرواز می کنند و مسافران خود را ایمن نگه می دارند یا اینکه آنها راننده اتوبوس هستند؟

همه این بازی های وانمود کننده روی راکر کودک ، مهارت های زبان و تفکر ، مهارت های اجتماعی و احساسی و همچنین خلاقیت را توسعه می دهد!

خرید راکر کودک

چگونه بهترین خرید راکر کودک داشته باشیم؟

  • جنس پایه از نکات مهم هنگام خرید راکر کودک

بهترین راکرهای کودک دارای پایه ساخته شده از چوب هستند در حالی که در بیشتر نمونه های ساخته شده چینی از پلاستیک های ارزان قیمت استفاده شده است.

البته، مورد اول هزینه ای بیشتری را در بر خواهد داشت، اما نکته خوب این است که آنها به شما امکان می دهند مدت زمان طولانی از اسباب بازی راکر استفاده کنید و در واقع می تواند به بچه های کوچکتر منتقل شود و در دراز مدت به عنوان یک پس انداز به حساب می آید.

  • اندازه پایه

برای کاهش خطر واژگونی ، یک راکر باید پایه وسیع و ضد چپ شدن داشته باشد تا از آسیب به کودک جلوگیری شود.

تمامی پایه های راکر های کودک تولید شده توسط گروه تولیدی سیسمونی بیبی ماه از جنس چوب و در اندازه ای استاندارد هستند تا خطر واژگونی را به حداقل برسانند.

  • اندازه مناسب راکر

راکر کودک باید دارای اندازه مناسب باشند تا به راحتی بتوان آن ها را در هر کجای خانه جهت بازی کودک قرار داد و یا بتوان آن را با خود حمل کرد.

  •  صندلی با بالشتک مناسب

یک صندلی با بالشتک زیبا و نرم تا حد زیادی به افزایش سطح راحتی کودک شما کمک می کند.

همچنین جنس پارچه باید ضد حساسیت و ضد خارش باید تا باعث اذیت کودک شما نشود..

  • سرگرمی

اسباب بازی راکر باید دارای اشکال عروسکی متنوع یا حیوان مورد علاقه کودک باشند تا علاوه بر تکان دادن باعث سرگرمی کودک شما نیز بشوند.

راکر های کودک عروسکی می توانند مدت ها باعث سرگرمی و بازی کردن کودک با آن ها شوند تا شما با خیال راحت به کار های خود برسید.

نتیجه گیری خرید راکر کودک

تیم فروشگاه سیسمونی بیبی لوکس با بررسی نکاتی که در زمان سفارش باید به آن توجه شود توانسته است یکسری دست آورد ها را کسب کند که ما این نکات را برای شما مشتریان عزیز ذکر کردیم تا بتوانید سفارش دقیق تر و بهتری داشته باشید . توجه داشته باشید که فروشگاه بیبی لوکس دارای بهترین کیفیت ها و بهترین قیمت ها در فروش راکر های کودک می باشد پس شما والدین عزیز می توانید با خیال راحت و آسوده سفارش راکر خود را در سایت رسمی فروشگاه سیسمونی آنلاین بیبی لوکس ثبت نمایید . همچنین سفارش شما مشتریان عزیز در کمترین زمان در محل سکونت شما عزیزان تحویل داده می شود .

دیدگاهتان را بنویسید