دانستنی ها

معرفی برترین برندهای سیسمونی

برترین برندهای سیسمونی

خرید سیسمونی یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی هر خانواده‌ای است که پیش از تولد فرزندشان با آن مواجه هستند. از آنجا که نوزادان بسیار حساس هستند و مراقبت از آن‌ها به‌ویژه در ماه‌های اول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خانواده‌ها باید از سیسمونی باکیفیت از برترین برندهای سیسمونی استفاده کنند.

برند سیسمونی می‌تواند عامل بسیار مهمی در کیفیت مواد سازنده اقلام سیسمونی باشد؛ برای مثال تصور کنید سیسمونی فرزند خود را از برندی نامشخص و نامعتبر تهیه کرده‌اید؛ درنتیجه نوزاد عزیزتان به‌دلیل استفاده از لباس‌های بی‌کیفیت، دچار حساسیت‌های پوستی یا مشکلات تنفسی شده است؛ از این‌رو آیا لازم نیست در انتخاب برند سیسمونی فرزندتان حساس باشید؟ امروزه کاربران می‌توانند پیش از خرید هر چیزی به‌طور گسترده درباره آن در فضاهای مجازی تحقیق کنند. ما نیز در این مقاله از بیبی لوکس سعی کرده‌ایم تا حد زیادی شما را با بهترین برندهای سیسمونی از جمله برندهای خارجی و ایرانی آشنا کنیم تا بتوانید انتخابی عالی برای حفظ سلامت کودکان در حساس‌ترین بازه رشد او داشته باشید.

برترین برندهای سیسمونی

با وجود اینکه برندهای خارجی مختلفی در زمینه تولید سیسمونی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، نمی‌توان برندهای ایرانی باکیفیت فعال در این حوزه را نادیده گرفت. برندهای ایرانی و خارجی سیسمونی در دو بخش لباس و لوازم نوزاد فعالیت می‌کنند که در ادامه به بررسی مجزای هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

برترین برندهای سیسمونی ایرانی در حوزه تولید لوازم سیسمونی نوزاد

تهیه سرویس خواب استاندارد برای نوزادان، یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. سرویس خواب استاندارد باید به نحوی طراحی شده باشد که به سلامت ستون فقرات فرزند شما آسیبی وارد نکند و در عین حال برای استراحت و خواب نوزاد محیطی راحت را فراهم کند. برخی از برترین برندهای سیسمونی ایرانی در حوزه تولید سرویس خواب و لوازم سیسمونی نوزاد شامل موارد زیر هستند:

  • سرویس خواب نوزاد

برترین برندهای ایرانی در زمینه تولید سرویس خواب بادوام و باکیفیت برای نوزادان شامل برندهای آپادانا، بالسا، آوید، کپل پا و چیلک هستند که در کنار سرویس خواب، سایر تجهیزات اتاق‌خواب را نیز تولید می‌کنند.

  • کالسکه نوزاد

تهیه کالسکه و صندلی نوزاد برای گردش فرزند شما از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به‌دنبال خرید کالسکه، صندلی ماشین و روروک نوزادی باکیفیت از برندهای معتبر ایرانی هستید، ما خرید از برندهای دلیجان و بی‌بی‌ست را به شما توصیه می‌کنیم.

  • سایر لوازم سیسمونی نوزاد

جغجغه و دندان‌گیر تولیدشده توسط برند جولی بی‌بی، عروسک‌های کشی تولو و عروسک‌های سوتی پلیشی شیما از دیگر لوازم سیسمونی نوزاد ایرانی هستند که برای کامل‌تربودن سیسمونی فرزند خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

برترین برندهای سیسمونی

برترین برندهای ایرانی سیسمونی در حوزه تولید لباس نوزاد

استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت یکی از مهم‌ترین عواملی است که برای جلوگیری از حساسیت‌زایی لباس نوزاد باید به آن توجه شود. البته طراحی‌های زیبا و خلاقانه نیز باید در کنار کیفیت و لطافت لباس نوزاد رعایت شوند؛ چراکه این روزها والدین به‌دنبال تهیه لباس‌هایی با طرح‌های جدید و مد روز برای فرزند خود هستند. بعضی از باکیفیت‌ترین و زیباترین برندهای سیسمونی ایرانی در حوزه لباس نوزاد شامل موارد زیر هستند:

  • برند تاپ‌لاین TopLine

اگر به‌دنبال خرید لباس از یک برند ایرانی سیسمونی هستید که در انتخاب جنس پارچه‌های خود با حساسیت بالایی عمل می‌کند، ما خرید از برند تاپ‌لاین را به شما توصیه می‌کنیم. پارچه‌های استفاده‌شده در این برند از جنس نخ و پنبه غیر حساسیت‌زا هستند که به حفظ سلامت پوست فرزندتان کمک می‌کنند. استفاده از الگوهای کاملاً استاندارد با ۷ سایزبندی مختلف می‌تواند از عواملی باشد که شما را برای تهیه لباس نوزاد از این برند ترغیب می‌کند. این ۷ سایز به‌طور کامل فرزند شما را از صفر تا سه سالگی ساپورت می‌کنند. تنوع لباس‌های تولیدشده در این برند بسیار زیاد است و انواع مختلف لباس از جمله تی‌شرت و پولوشرت، ست لباس راحتی نوزاد، بادی نوزاد، شورت نوزاد، سربند نوزاد و… را شامل می‌شوند.

  • برند به‌آوران

مواد اولیه به‌کاررفته در لباس‌های برند به‌آوران بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و کاملاً ضد آلرژی هستند، اما بهتر است بدانید این برند ایرانی به‌دلیل خلاقیت خود در تولید لباس‌های نوزاد معروف است؛ درنتیجه اگر به‌دنبال تهیه لباس‌هایی با طرح اختصاصی و متفاوت هستید، ما خرید از برند به‌آوران را به شما توصیه می‌کنیم. تنوع این لباس‌ها بسیار زیاد و شامل لباس راحتی نوزاد، پیراهن و سارافون، جین نوزاد، کت و جلیقه نوزاد، لباس ورزشی نوزاد، شلوار و سرهمی نوزاد و… هستند.

  • برند آدمک

برند ایرانی آدمک یکی دیگر از برندهای تولیدکننده برتر ایرانی در حوزه تولید سیسمونی نوزاد است که بیش از نیم قرن تجربه فعالیت داشته و همه ویژگی‌های یک برند سیسمونی مناسب را دارد. لباس‌های تولیدشده توسط این برند، زیبا، باکیفیت، متنوع و در ابعاد استاندارد هستند. شما می‌توانید تا ۶ سالگی فرزند خود، لباس‌هایی از جمله سرهمی پیش‌بند، سارافون، بلوز تک، بادی، جلیقه، رکابی، کلاه، ست سه‌تکه و… هستند.

برترین برندهای سیسمونی خارجی

برند آلمانی لوپیلو

برند آلمانی لوپیلو (به انگلیسی: Lupilu) یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ بزرگ لیدل (به انگلیسی: Lidl) است که در حوزه‌ی تولید پوشاک نوزادان و لباس‌های کودکانه مشغول به فعالیت می‌باشد. لیدل که به تولید و عرضه محصولات با کیفیت و در عین حال اقتصادی شهرت دارد، علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا، دارای فروشگاه اینترنتی نیز می‌باشد. این غول بازار خرده فروشی هم اکنون دارای بیش از ۱۰۸۰۰ فروشگاه در ۲۹  کشور جهان می‌باشد که به فروش انواع کالاهای خوراکی و غیر خوراکی می‌پردازد. یکی از بزرگترین افتخارات این برند، عرضه محصولات مرغوب با قیمت مناسب به تمام مشتریان خود می‌باشد.

تاریخ راه اندازی و شروع به کار لیدل در سال ۱۹۳۰ بوده است و پس از چندی برند لوپیلو که زیر مجموعه آن به حساب می‌آید، شروع به کار کرده است. محصولات تولید شده به وسیله‌ی این برند با برچسب لوپیلو روانه بازار می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. برند لوپیلو یکی از محبوب ترین برندها در میان طرفداران و مصرف کنندگان خود است و طیف وسیعی از محصولات نوزاد و کودک را تا سن ۱۴ سالگی پشتیبانی می‌کند. در فهرست محصولات برند لوپیلو بلوز، هودی کودکانه، پیراهن، سویشرت، شلوار، تیشرت، سرهمی، لباس‌های زیر، کاپشن، پلیور، بادی نوزادی، صندل، ست‌های مختلف در رنگ بندی‌های متنوع، لباس خواب، سارافون، شلوارک و … به چشم می‌خورد. تولیدات این برند در رده‌ی سنی ۱ الی ۱۲ ماهه، ۱ الی ۲ ساله، ۲ تا ۴ ساله و ۱۱ الی ۱۴ ساله عرضه می‌شوند.

لوپیلو بیشتر محصولات خود را با تضمین ضد حساسیت تولید می‌کند، از این رو محبوبیت آن را می‌توان به تمرکز بر روی چنین موضوعی دانست. استاندارد به کار رفته در طراحی و تولید پوشاک این برند OEKO-TEX است که در نوع خود بسیار جالب توجه است. این استاندارد به خریدار تأکید می‌کند که لباس مورد استفاده‌ی شما از پنبه تمام ارگانیک ساخته شده است و مشکلی برای سلامتی و پوست فرزند شما ایجاد نخواهد کرد.

برند پپرتس تولیدکننده‌ی انواع پوشاک و کفش کودکان و نوجوان

برند پپرتس (به انگلیسی: Pepperts) یکی دیگر از زیرمجموعه‌های هلدینگ بزرگ لیدل (به انگلیسی: Lidl) است که به طور اختصاصی در زمینه‌ی تولید انواع پوشاک و کفش کودکان و نوجوان فعالیت می‌کند. یکی از معروفترین سلبریتی‌هایی که در سال‌های اخیر به همکاری با برند پپرتس پرداخته است، هایدی کلوم (به انگلیسی: Heidi Klum) هنرپیشه، طراح مد، خواننده، مجری و تهیه کننده تلویزیونی معروف آلمانی، می‌باشد. استاندارد به کار رفته در طراحی و تولید پوشاک این برند OEKO-TEX است که در نوع خود بسیار جالب توجه است. این استاندارد به خریدار تأکید می‌کند که لباس مورد استفاده‌ی شما از پنبه تمام ارگانیک ساخته شده است و مشکلی برای سلامتی و پوست فرزند شما ایجاد نخواهد کرد.

برترین برندهای سیسمونی

کارترز برند اول در زمینه لباس‌های خواب کودکان آمریکا در سال ۲۰۱۹

برند کارترز (به انگلیسی: Carters)یکی از بهترین برندهای لباس نوزادی است. کارخانه اصلی این برند در آمریکا قرار دارد و در سال ۱۸۶۵ توسط ویلیام کارترز تاسیس شده است. برند کارترز در سال ۲۰۱۹ ، برند اول در زمینه لباس‌های خواب کودکان آمریکا شد. این برند صرفا در زمینه کودک فعالیت دارد و دارای گسترده ترین طرح‌ها و رنگ‌ها برای کودکان است. الیاف مورد استفاده در برند کارترز از الیاف طبیعی و قابل بازیافت تشکیل شده‌اند و برای پوست کودک حساسیتی ایجاد نمی‌کنند.

میم برند لباس نوزادی

برند میم یا مم (به انگلیسی: Même) نیز یکی از بهترین برند لباس نوزادی در سطح جهانی به شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۵ توسط دو طراح خلاق تاسیس شده است. برند میم در زمینه تولید لباس کودک، لوازم جانبی و اسباب بازی فعالیت می‌کند. لباس‌های این برند گرانقیمت و مد روز می‌باشند و بسیار خلاقانه طراحی شده‌اند. استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید در این برند بسیار به چشم می‌خورد. کلمه فرانسوی Même به معنی “یکسان” است و هدف این برند تساوی بین بچه‌ها می‌باشد. به همین دلیل، محصولات این برند بگونه‌ی ساخته شده‌اند که خواهران و برادران می‌توانند آن‌ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

برند سوئدی اچ اند ام

برند اچ اند ام (به انگلیسی: H&M) یک برند پوشاک قدیمی برای تمامی سنین است که در زمینه‌ی تولید لباس کودک و نوزاد از بدو تولید تا ۱۴ سالگی نیز فعالیت می‌کند. مفهوم تجارت H&M ارائه مد و کیفیت با بهترین قیمت به روشی پایدار است. این برند از زمان تاسیس خود در سال ۱۹۴۷ در سوئد، به یکی از شرکتهای مد مطرح جهان تبدیل شده است.

زارا برند لوکس لباس و لوازم شخصی

برند زارا (به انگلیسی: Zara ) یکی از بزرگترین برندهای پوشاک آقایان و بانوان است که در زمینه تولید محصولات و پوشاک مربوط به کودک و نوزاد از بدو تولد تا ۱۴ سالگی نیز فعالیت می‌کند. این برند از سال ۱۹۷۵ در اسپانیا کار خود را با طراحی مدل‌های خاص شروع کرد. یکی از ویژگی‌های برند لوکس زارا، توجه همیشگی به محیط زیست و قابل بازیافت بودن محصولاتش است. برند زارا جزء برندهای لوکس لباس و لوازم شخصی محسوب می‌شود.

در این مقاله بهترین برندهای سیسمونی ایرانی و خارجی را به‌منظور آشنایی بیشتر با برندهای برتر به شما معرفی کردیم. اگر می‌خواهید باکیفیت‌ترین سیسمونی‌ها را به‌صورت حضوری تهیه کنید، توصیه می‌کنیم برای خرید سیسمونی از خیابان بهار به سیسمونی فندق واقع در خیابان بهار جنوبی مراجعه کنید. البته اگر امکان مراجعه حضوری به مراکز خرید در خیابان بهار را ندارید، می‌توانید سیسمونی موردنظر خود را اینترنتی از فروشگاه بیبی لوکس خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید