دانستنی ها

معرفی برند مادرکر (Mothercare)

معرفی برند مادرکر (Mothercare)

اولین فروشگاه برند مادرکر (Mothercare) ، در سال ۱۹۶۱ در انگلستان، با تمرکز بر تولید لوازم سیسمونی نوزاد مثل لباس و صندلی چرخ‌دار تاسیس شد. به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی جذاب محصولات مادرکر، این برند سریعا به یک برند محبوب در میان زوجین جوان تبدیل شد و شروع به تولید محصولات دیگری برای سیسمونی نوزاد کرد.

در سال ۱۹۷۲ برای نخستین بار، مادرکر به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد و در ۱۹۸۲، شروع به صادر کردن محصولات خود به بازار‌های جهانی کرد که با مقبولیت خوبی از طرف والدین خارجی، روبه‌ رو شد. شرکت مادرکر، همیشه در پی بهبود کیفیت و قیمت محصولات خود بوده است و محصولات آن در بیش از ۳۰ کشور پیشرفته دنیا، مورد استفاده پدر و مادران قرار می‌گیرد. امروزه محصولات سیسمونی مادرکر شامل اقلام درشت و کوچک سیسمونی مثل کالسکه، صندلی غذاخوری، صندلی ماشین، لباس کودک و نوزاد، پوشک و اسباب‌بازی می‌شود و تعداد زیادی از پدر و مادران ایرانی، بخشی یا تمام خرید سیسمونی کودکشان را از این برند تهیه می‌کنند. برای بررسی بیشتر با بیبی لوکس تا انتهای مقاله همراه باشید.

۵ نکته در مورد برند مادرکر – mothercare که نمی‌دانستید

  1. در ژوئن ۲۰۰۷ کمپانی مادرکر، گروه Chelsea Stores Holdings Limited را که یک مرکز تجاری آموزش‌های اولیه بود، خرید.
  2. در مارس ۲۰۱۹ این مرکز تجاری و تمام دارایی‌های آموزش‌های اولیه آن به The Entertainer فروخته شد. بعدها این کمپانی پیشنهاد خرید اسباب‌بازی در فروشگاه‌های مادرکر را به‌ صورت آنلاین پذیرفت. این تصمیم به دلیل افزایش خریدهای آنلاین اتخاذ شد و موجب کاهش مراجعه حضوری مشتریان شده بود.

نکته قابل‌ ذکر اینکه این کمپانی در حال حاضر خدمات خود را تنها از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی و سایت‌های اینترنتی ارائه می‌دهد، تا والدین به‌راحتی خریدهای مورد نیاز کودک را به بهترین شکل و با محصولات عالی و باکیفیت انجام دهند.

  1. مادرکر در بیش از ۴۰ کشور جهان ۸۰۰ فروشگاه دارد که محصولات این کمپانی از طریق مناطق شرکای حق رأِی (MGB) MotherCare Global Brand در فروشگاه‌های خرده‌فروشی و آنلاین به فروش می‌رسند.
  2. شرکای شبکه‌ای فرنچایز که بر روی وب‌سایت‌های معاملاتی نظارت و آنها را اداره می‌کنند، فروشگاه‌های مادرکر را تحت حمایت خود دارند. محصولات منحصربه‌فرد طراحی شده MotherCare که توسط MGB تهیه می‌شوند، از طریق فروشگاه‌های مادرکر و وب‌سایت‌های سراسر جهان، متناسب با مناطق مختلف و به‌ صورت محدود به فروش می‌رسند.
  3. محصولات مادرکر به دو دسته تقسیم می‌شوند: پوشاک و کفش، خانه و مسافرت
  • پوشاک و کفش: محصول پوشاک MGB شامل پوشاک نوزادان و کودکان از بدو تولد تا ۸ سالگی و در برخی بازارهای بین‌المللی تا ۱۰ سالگی را در برمی‌گیرد. همچنین پوشاک دوران بارداری را هم شامل می‌شود، که راحتی هنگام پوشش را برای مادران به ارمغان می‌آورد.
  • خانه و مسافرت: محصولات خانگی و مسافرت MGB شامل صندلی اتومبیل، سیستم‌های صندلی چرخ‌دار، ملافه، مبلمان و مبلمان نرم، محصولات حمام، صندلی‌های بلند، محصولات تغذیه و … . بخش قابل‌توجهی از این محصولات انحصاری هستند و برای افراد در مناطق مختلف جهان بهینه‌سازی شده‌اند. به‌ عنوان‌ مثال: یکی از نمایندگی‌های شرکت مادرکر در ژانویه ۲۰۲۰ در شهرهای درجه ۲ و ۳ کشور هند به نام شرکت Reliance Retail Brands با ۴۰۰ خط تولید راه‌اندازی شد.

برند مادرکر

محصولات مادرکر(mothercare)

کیفیت و قیمت مناسب در کنار طراحی زیبا، از خصوصیات تمام محصولات این برند انگلیسی است. تنوع محصولات این برند گسترده است و شامل اقلام کوچکی و بزرگی مثل صندلی ماشین، کالسکه کودک، صندلی غذاخوری، اسباب‌بازی و … می‌شود. همچنین باید گفت که تمام اقلام تولید شده توسط این شرکت، دارای گواهی‌ و استاندارد‌های روز اروپایی هستند.

کالسکه مادرکر(کالسکه mothercare)

محصولات سیسمونی کودک و نوزاد، از تنوع بالایی برخوردارند و به دو دسته ضروری و غیرضروری تقسیم می‌شود. کالسکه کودک جز ضروری‌ترین اقلام سیسمونی کودک است که بیشتر والدینی که به تازگی صاحب فرزندی شده‌اند، آن را تهیه می‌کنند. خرید کالسکه، مزایای زیادی برای والدین و کودک دارد. مثلا با خرید کالسکه و استفاده از آن، نه تنها آسایش و امنیت کودک دلبندتان را تامین می‌کنید، بلکه زحمت خودتان را هم کم می‌کنید! با استفاده از کالسکه، برای بیرون رفتن همراه با تمام اعضای خانواده، نیازی نیست که کودکتان را برای مدتی طولانی در آغوش بگیرید و خسته شوید.

سرویس کالسکه و کریر مادرکر مدل mothercare journy

یکی از معروف‌ترین سرویس‌های برند مادرکر در ایران، سرویس کالسکه و کریر مادرکر مدل mothercare journy است. اقلام این سرویس شامل کریر و کالسکه می‌شود. قابلیت تنظیم کالسکه رو به محیط و والدین، از مهم‌ترین خصوصیات کالسکه این سرویس است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید با فرزندتان رابطه‌ی احساسی عمیق‌تری بسازید. همچنین در حالت رو به مادر، امنیت کودکتان بیشتر می‌شود. به دلیل قابلیت تنظیم پشتی این محصول به ۳ حالت و خواب کامل، شما می‌توانید از کالسکه از بدو تولد فرزندتان استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های کالسکه می‌توان به قابلیت جمع شدن آن به همراه سیت اشاره کرد. به لطف این خصیصه، شما می‌توانید این محصول را به راحتی با خود به سفر ببرید تا فرزندتان از آن استفاده کند. از کریر این سرویس نیز، می‌توان به دو حالت نصب بر روی فریم کالسکه و نصب بر صندلی خودرو شخصی‌تان استفاده کرد. محدوده سنی قابل استفاده از کریر، از بدو تولد تا ۱ سالگی است.

کالسکه مسافرتی مادرکر مدل mothercare Jive

یکی از سبک‌ترین کالسکه‌های مسافرتی در دنیا، کالسکه مسافرتی مادرکر مدل mothercare Jive است. این محصول با داشتن وزن تنها ۵.۷ کیلوگرم، می‌تواند میزبان فرزند شما از ۶ ماهگی تا رسیدن او به وزن ۱۵ کیلوگرم باشد. به لطف دسته عصایی، قابلیت جمع شدن به همراه سیت و وزن پایین،‌ شما می‌توانید این محصول را به راحتی با خود به سفر ببرید. برای بالا بردن امنیت کودک دلبندتان، این کالسکه به کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای مجهز است. همچنین این محصول توانسته است تمام استاندارد‌های روز اروپایی را کسب کند تا همه جوره خیال شما را از سلامت و امنیت کودکتان جمع کند.

صندلی ماشین مادرکر(صندلی ماشین mothercare)

نوزادان و کودکان در سنین پایین بدن ضعیفی دارند و با کوچکترین تصادفی، آسیب می‌بینند. به همین دلیل، امروزه در تمام کشور‌های اروپایی و پیشرفته دنیا برای جابجا کردن نوزادان و کودکان زیر ۱۲ سال توسط ماشین شخصی، باید از صندلی ماشین کودک استفاده شود. صندلی ماشین‌های برند مادرکر، به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا آسایش، سلامت و امنیت کودک دلبندتان را تضمین کند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین صندلی‌ ماشین‌ها از این برند می‌پردازیم.

صندلی ماشین مادرکر مدل Mothercare Madrid

یکی از خوش‌قیمت ترین و در عین حال ایمن‌ترین صندلی ماشین‌های کودک خارجی در دنیا، صندلی ماشین مادرکر مدل Mothercare Madrid است. این محصول دارای امکاناتی مثل قابلیت تنظیم به دو جهت رو به جلو و عقب است که به شما امکان استفاده از بدو تولد فرزندتان تا رسیدن به وزن۱۸ کیلوگرم(یا سن حدودا ۴ سالگی) را می‌دهد. به لطف کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای و سیستم SPS، خیال شما از امنیت فرزند دلبندتان جمع خواهد ماند. همچنین برای آسایش کودکتان، پشتی این محصول را می‌توان به ۳ حالت مختلف تنظیم کرد. در آخر باید گفت که این صندلی ماشین، دارای استاندارد روز اروپایی ECE R44/04 است.

صندلی غذاخوری مادرکر(صندلی غذاخوری mothercare)

غذا دادن به کودکان در سنین پایین، کاری سخت و دشوار است چراکه آنها جثه کوچکی دارند و بسیار بازیگوش هستند. به همین جهت والدین ترجیح می‌دهند تا رسیدن سن کودکشان به ۴ سال، از صندلی غذای کودک استفاده کنند. در بازار انواع مختلفی از صندلی غذاخوری کودک، از برند‌های مختلف موجود است. یکی از برترین برند‌های صندلی غذاخوری کودک، برند مادرکر است.

صندلی غذاخوری مادرکر مدل Mothercare Apple

در کنار طراحی زیبا و استفاده از رنگ‌بندی جذاب، این محصول به گونه‌ای طراحی شده است تا شما بتوانید به سادگی آن را در صورت عدم نیاز و استفاده جمع کنید تا فضای کمی از خانه‌تان اشغال شود. برای بالا بردن امنیت کودکتان، این محصول به کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای مجهز است و زیرپایی آن به گونه‌ای طراحی شده است تا پای کودک شما لیز نخورد و از صندلی به پایین نیفتاد. همچنین جنس این محصول ۱۰۰ درصد پلی استر است.

برند مادرکر

چرا محصولات مادرکر – mothercare را بخرم؟

محصولات مادرکر به دلیل استفاده از مواد طبیعی و باکیفیت در محصولات خود، در همان ابتدای سال‌های تأسیس توانسته رضایت اکثر مشتریان را به خود جلب کند. اقبال خریداران به خرید آنلاین، مدیران شرکت مادرکر را بر آن داشت که در سال ۲۰۱۹ بیشترین خدمات خود را به فروش اینترنتی اختصاص دهند. این تصمیم منجر به کاهش مراجعات حضوری مشتریان به‌ ویژه هنگام شیوع بیماری همه‌­گیری کوویدو ۱۹ شد.

موقع خرید محصولات برند مادرکر – mothercare حواسم به چه چیزی باشه؟

اغلب والدین به هنگام خرید، در اصل بودن محصولات تولید خارجی تردید دارند. به‌ ویژه در دهه اخیر و به دنبال افزایش فروش اینترنتی و حضور افراد سودجو در فضای آنلاین اعتماد آنها به خرید اینترنتی را کاهش داده است.

مورد مهم دیگر که هنگام خریدهای آنلاین و حضوری باید به آن توجه داشته باشید، سن کودک و نیاز وی به محصول مورد نظر است. نیازی نیست از همان بدو تولد کالای ۵ سالگی وی را تهیه کرد. در نظر گرفتن این موضوع در هنگام خرید باعث می‌شود که خریدی هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

از کجا برند مادرکر – mothercare اورجینال بخرم؟

فروشگاه معتبر اینترنتی مانند سایت بیبی لوکس با تأمین محصولات اصل و باکیفیت برندهای بزرگی همچون مادرکر، بهترین خدمات را به مشتریان و والدین گرامی ارائه می‌دهد.

برند مادرکر – mothercare یکی از مشهورترین و معتبرترین تولیدکنندگان سیسمونی کودک و نوزاد در جهان است. این کمپانی در کمتر یک سال پس از تأسیس توانسته در اکثر کشورها به جز چند کشور، نمایندگی فروش رسمی و مستقیم محصولات خود را با نام فروشگاه‌های بزرگ مادرکر افتتاح کند.

استقبال قابل‌ توجه والدین و سرمایه‌گذاران بزرگ باعث شده که این کمپانی در طول ۶۰ سال سابقه حضور خود در بازارهای جهانی، به یکی از بزرگ‌ترین برندهای محبوب تبدیل شود. به‌گونه‌ای که نسل اول نوزادانی که از سیسمونی و محصولات مادرکر استفاده کرده‌اند، اکنون این محصول را برای نوه‌های خود تهیه می‌کنند.

بیبی لوکس به صورت تخصصی روی محصولات، اکسسوری و لباس نوزاد فعالیت می‌کند و مطمئناً دست خالی از این فروشگاه خارج نمی‌شوید. مشاوران ما در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید