دانستنی ها

معرفی بهترین کرم محافظ پای نوزاد

کرم محافظ پای نوزاد

پوست کودکان بسیار حساس و نازک است و در مقابل هر نوع عامل آلوده یا تحریک کننده، دچار التهاب، قرمزی و حتی عفونت می شود. وجود ماده آمونیاک در ادرار و مدفوع دلیل اصلی ایجاد سوختگی پای کودکان است. بنابراین اگر کودکی دارید که هنوز از پوشک برای دستشویی کردن، استفاده می کند. باید بدانید که احتمال سوختگی پای بچه وجود دارد. در کنار استفاده از لباس های نخی و مواد شوینده مخصوص کودک، باید از بهترین کرم محافظ پای نوزاد نیز استفاده کرد.

حتما بارها با گریه های کودک که ناشی از سوختگی پاها می باشد، مواجه شده اید. در این مواقع والدین باید سریعا دست بکار شوند و اقدامات لازم اعم از تعویض پوشک، شستن  بدن کودک با آب ولرم و استفاده از پماد و کرم مخصوص سوختگی نوزاد  را انجام دهند. برای آشنایی با بهترین کرم محافظ پای نوزاد و روش های انتخاب کرم سوختگی نوزاد با بیبی لوکس همراه باشید.

دلیل استفاده از کرم محافظ پای نوزاد چیست؟

عاملی که باعث سوختگی پای بچه می شود، ماندن ادرار روی پوست و یا اصطحکاک مرتب پوست با لباس های تنگ است. بخصوص در مواقعی که پوشک یا لباس برای مدت چند ساعت تعویض نشده باشند. البته عوامل دیگری نیز می توانند سبب بروز التهاب و حساسیت شوند. به بررسی بعضی از این عوامل می پردازیم.

حساسیت شیمیایی:

سوختگی پای نوزاد ممکن است ناشی از سابیده شدن پوشک روی پوست کودک باشد. این حالت زمانی اتفاق می افتد که پوست کودک به مواد شیمیایی یا عطرهای موجود در بافت پوشک حساسیت داشته باشد. احتمال دارد حساسیت در اثر تماس با مواد شوینده ای که برای لباس های بچه یا بدن او استفاده می شود، ایجاد شود. یا لوسیون یا پودری که به بدن کودک می مالید ممکن است با پوست کودک سازگاری نداشته باشد.

تغذیه از مواد غذایی جدید:

ادرار سوختگی و قرمزی پوست در کودکانی که تازه شروع به خوردن غذاهای جامد یا جدید کرده اند، بسیار رایج است. زیرا مصرف هر غذای جدید می‌تواند ترکیب مدفوع را تغییر دهد، مثلا مصرف توت فرنگی و آب برخی میوه ها می تواند مدفوع را اسیدی کند. این اسید در تماس با پوست ایجاد سوختگی می کند. ممکن است برخی غذاها  تعداد دفعات مدفوع کودک افزایش دهد و همین مدفوع کردن زیاد، قرمزی در اطراف ران ها ایجاد کند. اینجا است که کرم محافظ پای بچه به کمک شما می آید.

آنتی‌بیوتیک‌ها:

کودکانی که به دلیلی تحت درمان با آنتی‌بیوتیک هستند، نیز ممکن است گاهی دچار سوختگی ادرار یا عفونت های قارچی ‌شوند. زیرا برخی از آنتی بیوتیک ها  علاوه بر از بین بردن باکتری ‌های مضر، تعداد باکتری‌ های سالم را  هم کاهش می دهند. وظیفه باکتری های سالم در بدن کنترل قارچ‌ها است. همچنین مصرف آنتی‌بیوتیک در بعضی کودکان‌ می‌تواند باعث اسهال شود. اسهال به تنهایی می تواند باعث سوختگی پای نوزاد شود.

باکتری ها و قارچ ها:

قسمتی از بدن کودک که زیر پوشک قرار دارد، گرم و مرطوب است. گرما و رطوبت شرایط مساعدی را برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها مهیا می کند. بنابراین ادرار تنها دلیل ایجاد سوختگی و التهابات پوستی نیست، عفونت ‌های باکتریایی یا قارچی هم  به سادگی می‌تواند ضایعات پوستی را در بدن کودک ایجاد کند. این ضایعات بیشتر در جاهایی که ترک‌ و چین وجود دارد، بیشتر ایجاد می شوند

کرم محافظ پای نوزاد

راهنمای انتخاب پماد و کرم محافظ پای نوزاد

بهترین درمان سوختگی پای نوزاد، پیداکردن علت اصلی آن است. بگردید و دلیل اصلی سوختگی پای نوزاد را کشف کنید. در ادامه استفاده از بهترین پماد سوختگی پای نوزاد گزینه‌ای هوشمندانه برای رفع التهابات پوستی او خواهد بود.

این را درنظر داشته باشید که پماد‌ها می‌توانند به عنوان راه‌حلی پیشگیرانه برای سوختگی پای نوزاد هم مورد استفاده قرار گیرند. این در حالی‌ست که برای تسکین سوختگی‌های پای نوزاد، کرم‌ها بهتر جواب می‌دهند. توجه به نکات زیر هم می‌تواند شما را در خرید بهترین پماد سوختگی پای نوزاد همراهی کند:

  • عدم خرید محصولاتی با رایحه معطر
  • توجه به فرمولاسیون تشکیل‌دهنده کرم سوختگی (پترولیوم و اکسید روی یا زینک اکساید از اثربخش‌ترین مواد در بهترین کرم‌های سوختگی پای نوزاد خواهند بود).
  • توجه به سازگاری پماد سوختگی با پوست نوزاد (بهره‌مندی از ترکیباتی نظیر کالاندولا، آلانتوئین، لانولین، کالامین، دایمتیکون و آلوئه‌ورا، اثربخشی و سازگاری انواع کرم‌های سوختگی پای نوزاد را ارتقاء می‌دهد).
  • توجه به میزان دوام و سرعت تاثیرگذاری کرم و پماد روی پوست نوزاد

بهترین کرم محافظ پای نوزاد چه ویژگی هایی دارد؟

کرم محافظ پای نوزاد یا کودک در واقع یک محصول موضعی برای ایجاد لایه‌ی حفاظتی روی پوست نوزاد می‌باشد. اولین سد دفاعی بدن انسان‌ها، پوست و لایه‌های آن است. در نتیجه این کرم‌ها با داشتن مواد مغذی همچون زینک اکساید، روغن کبد ماهی و سایر مواد مغذی، قادرند تا قابلیت های دفاعی این سد محافظتی طبیعی را افزایش دهند.

همچنین می توانند از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت کنند. در نوزادان و کودکان به علت های مختلفی احتمال بروز آسیب و التهاب در پوست پا وجود دارد.

از جمله شایع ترین علل مرتبط با بروز آسیب در پوست پای نوزاد می‌توان به : سوختگی های ناشی از ادرار، سوختگی به دنبال قرارگیری طولانی مدت در برابر نور خورشید، بریدگی های سطحی پوست و خراشیدگی ها و سوختگی های سطحی اشاره کرد.

این موارد می‌توانند نوزاد را مستعد ابتلا به عفونت های باکتریایی و قارچی نمایند. در نتیجه بنظر می رسد برای حفاظت در برابر این عوامل مهاجم، تسریع فرایند بهبودی و ترمیم آسیب ایجاد شده، باید از بهترین کرم محافظ پای نوزاد استفاده نمود.

کرم محافظ پای نوزاد

معرفی بهترین کرم محافظ پای نوزاد

کرم سوختگی پای نوزاد سودوکرم Sudocrem

 کرم سوختگی پای نوزاد سودوکرم Sudocrem یک محصول ضروری برای مراقبت از پوست حساس نوزادان است. یکی از مشکلات رایجی که در پای نوزادان ممکن است رخ دهد، سوختگی پای نوزاد است. به دلیل حساسیت پوست آنها و عدم قدرت مقاومت در برابر عوامل خارجی، پای نوزادان به سهولت می‌تواند سوخته شود. برای درمان این مشکل می‌توان ازکرم سوختگی پای نوزاد سودوکرم Sudocrem استفاده کرد. این کرم حاوی ترکیباتی است که به خوبی درمان و التیام سوختگی‌های پوستی عمل می‌کند.

قدرت آنتی‌باکتریالی و ضد قارچی این کرم، علاوه بر درمان سوختگی، از ایجاد عفونت در منطقه آسیب دیده نیز جلوگیری می‌کند. همچنین، Sudocrem دارای خاصیت ضد التهابی و آرامش بخشی است که به سرعت در کاهش درد و تورم پای نوزاد تاثیر می‌گذارد. به علاوه، این کرم مرطوب کننده است که پوست را نرم و لطیف می‌کند. به طور کلی، استفاده از کرم سوختگی پای نوزاد سودوکرم Sudocrem به عنوان یک راه حل موثر برای درمان و پیشگیری از سوختگی پای نوزادان می‌تواند توصیه شود.

کرم سوختگی کودک حجم ۷۵ میلی لیتر بی بی کوکول Babycoccole:

جوش های بسیار ریز و قرمزی که در اطراف و بخش زیرین ناحیه تناسلی نوزاد به وجود می آید ادرار سوختگی می گویند. این نوع از حساسیت پوستی در میان نوزادان بسیار رایج است و بسیاری از آنها اغلب بدان دچار می شوند. علایم ادرار سوختگی قرمزی و حساس شدن پوست در بخش باسن، ران ها و ناحیه تناسلی است. این عارضه ممکن است به صورت چند جوش کوچک و پراکنده و یا حساسیت پوستی که بخش بزرگی از ناحیه پوشک را پوشش می دهد، ظاهر گردد.

کودکان پوست حساسی دارند و نیاز به مراقب های ویژه ای دارند، به همین دلیل باید محصولات با کیفیتی برای کودکان خود انتخاب کنیم. گزینه هایی نظیر عرق سوز شدن، ادرار سوختگی و التهاب های ناشی از پوشک کردن از موارد رایج بین کودکان است. کرم سوختگی کودک بیبی کوکول Baby Coccole حجم ۷۵ میل می تواند یک گزینه مناسب و البته کاربردی برای آرامش و رفع التهابات کودکان باشد.

کرم سوختگی کودک حجم ۷۵ میلی لیتر بی بی کوکول Babycoccole حاوی روغن جو دوسر، بابونه و بذر کتان است که در رطوبت بخشی، جلوگیری و درمان سوختگی و التهابات نقش اساسی و مهم دارد، ضمنا این کرم دارای امگا ۳ نیز می باشد که موجب رفع قرمزی و سوزش سوختگی می شود. این محصول بافت سبکی داشته و خیلی زود جذب پوست می شود. این کرم سوختگی دارای ۱۰ درصد زینک اکساید بوده که در بهبود انواع سوختگی نیز موثر است.

کرم ضد حساسیت و سوختگی کودک چیکو CHICCO

پوست کودک به دلیل اینکه غدد چربی به طور کامل تشکیل نشده نسبت به پوست بزرگسالان خشک‎تر و حساس‎تر است. بعلاوه قطر بسیار نازک‎تری دارد و بنابراین مقاومت کمتری نیز از خود نشان می‌دهد. بنابراین مراقبت ویژه‌ای را می‌طلبد و والدین باید با مراقبت بیشتر و استفاده از محصولات مناسب از آسیب دیدن پوست کودک دلبندشان جلوگیری نمایند.

در این بین پوست ران نوزادان جزو حساس‌ترین و نازک‌ترین قسمت‌های پوست بدن آن‌هاست که متاسفانه بر اثر پوشک کردن کودک به راحتی دچار آسیب و بی قراری کودک می‌شود. کرم ضد حساسیت و سوختگی کودک چیکو CHICCO با ph طبیعی برای حساس‌ترین پوست نیز قابل استفاده بوده و بدون ایجاد آلژی باعث لطافت و نرمی پوست می‌شود.

این محصول علاوه بر اینکه از ایجاد آسیب و التهاب در پوست کودک جلوگیری می‌نماید می‌تواند باعث درمان، رفع التهاب و ترمیم پوست آسیب‌دیده نیز موثر واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید