دانستنی ها

ویژگی های فلاسک نوزاد

ویژگی های فلاسک نوزاد

ویژگی های فلاسک نوزاد که باید هنگام خرید به آن دقت کرد چیست؟ یکی از اصلی ترین دغدغه های مادران، سالم و تمیز بودن مواد غذایی هایی است که کودکشان مصرف می کند.مادران همیشه در تلاش برای استفاده از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین خوراکی‌ها، برای کودکان خود هستند.

در صورتی که در خانه فرزند کوچک و یا نوزاد وجد داشته باشد. استفاده از آب مناسب برای شیر خشک و یا مصرف روزانه کودک ، موضوعی مهم برای شما به شمار می آید. و حتی درصورتی که از آب شرب منطقه ای که در آن هستید اطمینان نداشته باشید باید برای مصارف روزانه آب کودک خود آب را بجوشانید . در اینصورت زمانی که آب را جوشاندید باید آب را در ظرف مخصوص نگهداری نمایید .در چنین شرایط باید به دنبال خرید فلاسک کودک باشید تا مشکلی برای سلامتی فرزندتان پیش نیاید و همیشه آب یا سایر آبمیوه‌های تازه را نوش جان کند.

از مهمترین نکات هنگام خرید یک فلاسک با کیفیت ، علاوه بر شکل ظاهری آن، جنس بدنه‌ی آن می باشد. که لازمه دقت و توجه بسیار می باشد. تا مبادا دچار ترک خوردگی باشد و یا اینکه در ساخت آن از مواد اولیه درجه دو استفاده نشده باشد.

متاسفانه برخی از فلاسک های کودک موجود در بازار خیلی زود آب را سرد می‌کنند و نمی‌توانند دمای آب را ثابت نگه دارند.

اگر بچه مدرسه‌ای دارید و هر روز صبح نمی‌توانید برای او چای آماده کنید. می‌توانید در فلاسک خودش چای را درست کنید تا صبح روز بعد بتواند از آن میل کند و به مدرسه برود. حتی می‌توان از این وسیله‌ی کاربردی به عنوان قمقمه هم استفاده کرد. فقط باید مراقب باشد که به یکباره به زمین نیفتد وگرنه ترک برمی‌دارد. مطمئنا با توجه به این مقدمه‌ی کوتاه تا حدی به اهمیت خرید این وسیله پی بردید.  پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه‌ی متن با بیبی لوکس همراه باشید.

چرا توجه به نکات راهنمای خرید فلاسک نوزاد اهمیت زیادی دارد؟

قبل از هر چیز بیایید تا پاسخ به یک سوال ساده را با هم بررسی کنیم: چرا توجه به نکات گفته شده در راهنمای خرید فلاسک کودک اهمیت زیادی دارد؟ خیلی از افراد معتقد هستند که خرید فلاسک پروسه دشواری نبوده و افراد را با هیچ چالشی مواجه نمی کند. آنها از یک فلاسک معمولی یا فلاسک بزرگ برای کودک خود استفاده می کنند. شاید خیلی از اوقات این پروسه مشکل خاصی را برای شما به همراه نداشته باشد ولی، کودکان و نوزادان نمی توانند به راحتی از یک فلاسک معمولی چیزی را بنوشند. تمیز بودن، سالم بودن و خراب نشدن ظرفی که کودکان از آنها تغذیه می کنند همواره یک مسئله مهم و پر اهمیت به حساب می آید. مسئله ای که ذهن اکثر مادران را به خود درگیر کرده است.

فلاسک هایی که برای کودکان طراحی شده اند، نه تنها زیبایی بالایی دارند بلکه می توانند قدرت عملکردی مناسبی را نیز از خود به نمایش بگذارند. بهترین برند فلاسک چای مدت زمان زیادی را صرف انجام بررسی ها و تحقیقات مختلف کرده است تا بتواند بهترین و قوی ترین انواع محصولات را در اختیار مشتریانش قرار دهد. در نتیجه، خرید یک فلاسک بر اساس نکات گفته شده در راهنمای خرید فلاسک کودک به شما کمک می کند تا محصولی مفید، با دوام و با کیفیت را تهیه کنید. هنگامی که شما تجربه لازم را در جهت تهیه فلاسک به دست آورید، دیگر با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نمی شوید.

فلاسک نوزاد

منظور از فلاسک‌کودک چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت نام دیگر فلاسک نوزاد ، دمابان می‌باشد یعنی وسیله‌ای که از دمای آب یا سایر نوشیدنی‌ها محافظت می‌کند. مادران گل حتما به طرز تلفظ کلمه‌ی فلاسک توسط کودکتان دقت داشته باشید، چون بسیاری از بچه‌ها عبارت فلاکس را به جای این کلمه به کار می‌برند که اشتباه‌ رایج است و جایگاهی ندارد. چون فلاکس ماده‌ای است که در جوشکاری و لحیم‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم به سراغ موضوع بحث خودمان برگردیم، باید بگوییم که فلاسک کودک وسیله ای است درست شبیه به فلاسک‌های معمولی که در بازار موجود هستند، منتهی در شکل و اندازه‌ای کوچکتر. این وسیله ظرفی شیشه‌ای، پلاستیکی، فلزی و.. است که وظیفه‌ی حفظ دما را برعهده دارد. مکانیسم کارکرد آن هم به نحوی است که دارای دو دیواره داخلی و بیرونی است که در بین آن دو خلا هوا وجود دارد، این خلا مانعی است در برابر خارج شدن دمای آب.

درِ فلاسک کودک به چه صورت باز و بسته می‌شود:

نحوه‌ی باز و بسته شدن درب فلاسک نوزاد کمک بسیار بزرگی در برابر خارج شدن دمای آب می‌کند و باعث می‌شود که آب گرم خیلی زود سرد نشود و بالعکس یعنی آب سرد حالت گرمی به خود نگیرد. چند مدل نحوه‌ی باز و بسته شدن برای فلاسک کودک وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت:

  • حالت پیچی: اغلب فلاسک‌های کودک به صورت پیچی باز و بسته می‌شوند، چون سرما و گرمای هوا را خیلی خوب ثابت نگه می‌دارند. فقط هنگام خرید این مدل از فلاسک‌ها از محکم بودن خیلی زیاد آن آسوده خاطر شوید.
  • حالت فشاری: باز و بسته شدن درب فلاسک با فشار امکان‌پذیر است و هر زمان که به آب نیاز داشتید باید در آن را فشار دهید. متاسفانه عملکرد این مدل در، خیلی خوب نیست و دما را به خوبی حفظ نمی‌کند.
  • حالت پمپی: بر روی درب فلاسک کودک یه پمپ وجود دارد که سبب می‌شود بتوانید آب را درون ظرف بریزید یا آن را ببندید. البته عزیزان دقت داشته باشید که در پمپی بیشتر برای فلاسک‌های بزرگ و دوقلو کاربرد دارد.
  • حالت سوپاپی: در این مدل از درب فلاسک کودک سوپاپی تعبیه شده است که در دمای آب را ثابت نگه می‌دارد. فقط حین شستن آن باید بسیار مراقب باشید که آسیبی به سوپاپ وارد نشود؛ وگرنه عملکرد خود را کاملا از دست خواهد داد.

فلاسک نوزاد

خصوصیات ممتاز یک فلاسک نوزاد مناسب:

  1. در ساخت آن از مواد درجه یک استفاده شده باشد.
  2. مرغوب و باکیفیت باشد.
  3. زیبایی خاص، چون برخی از خانواده‌ها حین خرید سیسمونی این وسیله را تهیه می‌کنند.
  4. دمای آب را برای مدت طولانی بالا یا پایین نگه دارد.
  5. وزن کم و ظرفیت مناسبی هم داشته باشد.
  6. عایقی که برای نگهداری دما طراحی شده به اندازه‌ی کافی بادوام و مقاوم باشد.
  7. درب آن کاملا محکم بسته شود.
  8. حتما به سراغ خرید محصولات گران قیمت نباشید، چون هیچ گرانی بی‌حکمت نیست.
  9. در برابر انواع ضربات وارد شده به بدنه، مقاوم باشد.
  10. اگر برای حمل راحت‌تر دارای ساک یا گردنی باشد، که چه بهتر.

اگر می‌خواهید فلاسک نوزاد باکیفیتی را خریداری کنید، باید این‌ نکات را مدنظر قرار دهید:

  • به توان و ظرفیت فلاسک کودکتان دقت داشته باشید، اینکه مقدار ظرفیت فلاسک مدنظر شما چه مقدار است را درون دفترچه راهنما قید شده است و یا اینکه می‌توانید از فروشنده سوال کنید، به هر حال برای محافظت از دما باید به ظرفیت دقت نمایید.
  • مورد بعدی زیبایی ظاهری فلاسک کودک است، چون قرار است او آب میل کند، پس چه بهتر که درون ظرفی باشد که باب میل و سلیقه‌ی فرزند دلبندتان باشد و از آن لذت ببرد.
  • قیمت فلاسک کودک جزو مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. چون در حال حاضر قیمت فلاسک از ارزان شروع می‌شود تا گران. ابن شما دوستان هستید که باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود یک مدل خاص را خریداری کنید.
  • سعی کنید از بین انواع مدل‌های باز و بسته شدن درب فلاسک، مدل پیچی را انتخاب کنید، چون هم دوام خوبی دارد و هم اینکه دما را ثابت نگه می‌دارد.
  • عزیزان حتما فلاسک را از میان برندهای معتبر انتخاب و خریداری کنید، چون بحث سلامتی کودک شما در میان است و حتما باید فلاسک او از مواد درجه یک و مرغوب ساخته شده باشد.

معرفی بهترین برند های تولید فلاسک نوزاد

حال که مباحث مقدماتی مربوط به راهنمای خرید فلاسک کودک را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ بهترین برند فلاسک چای برویم. بی شک امروزه برند های زیادی در این زمینه فعالیت کرده و نیاز های مشتریان را رفع می کنند. ولی، استفاده از بهترین و قوی ترین برند های فعال در این زمینه به شما کمک می کند تا خیلی راحت محصولاتی قوی و با کیفیت را تهیه کنید. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از محبوب ترین برند های فعال در زمینه تولید فلاسک کودک را مشاهده کنید. همه این برند ها ویژگی های مثبت زیادی داشته و محصولاتشان را با تضمین در اختیار مشتریان قرار می دهند.

قبل از خرید قمقه کودک، با بررسی محصولات تولید شده توسط این برند ها شما می توانید بهترین را شناسایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید